تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲:۲۵
کد خبر : 596091

تضمین اشتغال صد درصدی و افزایش توانمندی نیروهای متخصص کارآموز

تضمین اشتغال صد درصدی و افزایش توانمندی نیروهای متخصص کارآموز

آکادمی دوران تضمین کرده است که به کارآموزان 100 درصد اشتغال ارائه خواهد کرد. این آکادمی در حال حاضر با 16 شرکت در حوزه آی تی و آی سی تی قرارداد بسته است و در حال تعامل با این شرکت‌ها قرار دارد. همچنین برخی شرکت‌ها نیز در حوزه‌های دیگر از نیروی کار آکادمی دوران استفاده

آکادمی دوران تضمین کرده است که به کارآموزان 100 درصد اشتغال ارائه خواهد کرد. این آکادمی در حال حاضر با 16 شرکت در حوزه آی تی و آی سی تی قرارداد بسته است و در حال تعامل با این شرکت‌ها قرار دارد. همچنین برخی شرکت‌ها نیز در حوزه‌های دیگر از نیروی کار آکادمی دوران استفاده می‌کنند.

توانمند سازی نیروی متخصص و تضمین 100 درصدی اشتغال برای کارآموزان به کمک آکادمی دوران

مدیرعامل شرکت نوآوران دوران، حسین ممقانی، در نشست خبری با اصحاب رسانه به موضوع خروج استعدادهای بکر و متخصصان حوزه ICT از ایران پرداخت و به پاندمی کرونا و ضربه شدیدی که به کسب و کارها وارد شد، اشاره کرد. وی افزود که کرونا منجر به کاهش نیروی انسانی حوزه ICT شده است و کمبود نیروی متخصص در این حوزه باعث بحران شده است. با این وجود، آکادمی دوران تصمیم گرفت در برابر این تهدید قرار نگیرد و با تلاش و پشتکار، به سوی فرصت‌هایی مناسب برای تأمین نیروهای متخصص در حوزه ICT، در داخل و خارج از کشور، حرکت کند.

آقای حسین ممقانی، مدیرعامل شرکت نوآوران دوران، در یک نشست خبری به اهمیت حضور داشتن نیروی متخصص در حوزه ICT و نیاز بسیاری از شرکت‌ها به این نیروها پس از بروز پاندمی کرونا اشاره کرد. وی دربارۀ تأسیس آکادمی دوران و تلاش شرکت برای تأمین نیروی متخصص در حوزه ICT با همکاری با بیش از ۱۶ شرکت معتبر در این حوزه و در داخل و خارج از کشور صحبت کرد. آقای ممقانی در این نشست خبری نیز از رونق کارآموزی در آکادمی دوران و تصمیم شرکت برای ارائه خدمات آموزشی در سه نوع حضوری، آنلاین و آفلاین برای راحتی مهارت‌آموزان و دانشجویان آکادمی صحبت کرد.
بعلاوه، آقای امیرحسین دادگر، مدیر آکادمی دوران، از تلاش مجموعه برای بهبود و توسعه خدمات آموزشی خود با پیش‌برد تأسیس بیش از ۶ سطح آموزشی در آکادمی و برگزاری آزمون‌های بین‌المللی برای ارزیابی مهارت پروران آکادمی صحبت کرد. نیز گفته شد که آکادمی دوران مجوزهای مهمی همچون مجوز آموزش از سازمان برنامه‌ریزی کشور، افتای ریاست‌جمهوری، سازمان پدافندغیرعامل و داشتن رتبه در شورای‌عالی‌انفورماتیک را کسب کرده است که نشاندهنده اعتماد و ارزش شرکت است.

آرش اسلامی، مشاور و مسئول کنترل پروژه در آکادمی دوران، در یک گفتگوی مربوط به برنامه‌های آکادمی دوران، به اهمیت ابعاد مختلف شایستگی‌های شاغلین در حوزه آموزش و پشتیبانی از آن‌ها اشاره کرد. وی اظهار داشت: «ما در آکادمی دوران، با تمرکز بر شایستگی‌ها و با تکیه بر دانش، مهارت، افزایش عملکرد و رفتار سازمانی، سعی در پشتیبانی از اهداف پروژه داریم.» همچنین، اسلامی به اهمیت مؤلفه رفتار سازمانی در برنامه‌های آموزشی اشاره کرد و اظهار کرد: «بسیاری از استادان و مراکز آموزشی در بحث آموزش و پشتیبانی سرورکار دارند و به موضوع رفتار سازمانی کمتر توجه می‌کنند، اما در آکادمی دوران از افراد با تجربۀ کار عملیاتی استفاده می‌کنیم، تا بهترین تجربیاتی که در زمینه علم جديدتر برای جامعه‌ی آکادمی دوران در دسترس می‌باشد را به منظور پيشبرد بهتر اين طرح همین جا در دوران‌آکادمی به كارشان بگيريم.»

در ادامه، آرش اسلامی به این نکته پرداخت که آکادمی دوران با توجه به رویکردش در پشتیبانی از برنامه‌های آموزشی و پروژه‌های مختلف، سعی در همکاری و همراهی با علم روز دنیا دارد و تلاش می‌کند که با بهره‌گيری از بروزترين علم و تجربیاتِ دنیا، در مقابل چالش‌های پيش‌روی خود پايدار بماند.

در پایان، اسلامی به این نتیجه رسید که، با توجه به پروژه‌محور بودن اکثر کارهای آکادمی دوران، تمرکز آن‌ها بر رعایت تمامی جوانب یک پروژه مانند شناخت ریسک‌ها، هدایت منابع به‌سمت‌های مفید و بهینه، پوشش دادن تمامی ابعاد و بدون دغدغه پیش‌روی در مسیر تعریف شده است.

در نشست خبری آکادمی دوران، مسئول کنترل پروژه به‌عنوان جمع‌بندی صحبت‌هایش، چهار محور اصلی پروژه تحصیلی در دوران‌آکادمی را بررسی و عنوان کرد. این شامل طرح‌ریزی، اجرا، بررسی و اقدام بود. وی تأکید کرد که در صورتی که سازمانی نیاز به نیروی متخصص در حوزه خاصی دارد، کارهای نیازسنجی و شایسته‌گزینی برای معرفی نیروی ماهر انجام می‌دهند و در نهایت، بهترین شخص را به سازمان معرفی می‌کنند.

این نشست خبری با حضور مدیران ارشد آکادمی دوران، کارآموزان نمونه و اصحاب رسانه روز یکشنبه 24 اریبهشت در برج فناوری بنتک برگزار شده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.