تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
کد خبر : 21185

تصاویر گلکسی واچ ۳ سامسونگ را در دنیای واقعی ببینید

تصاویر گلکسی واچ ۳ سامسونگ را در دنیای واقعی ببینید

تصاویر گلکسی واچ ۳ سامسونگ را در دنیای واقعی ببینید تصاویر گلکسی واچ ۳ سامسونگ – Samsung Galaxy Watch 3 در دنیای واقعی دیده شد. این تصاویر به لطف دریافت تأییدیه از یک رگولاتوری منتشر شده است.
همین یک یا دو روز پیش بود که جزئیات زیادی از نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ به بیرون درز کرد. اکنون شاهد انتشار تصاویر گلکسی واچ ۳ سامسونگ در دنیای واقعی هستیم که می‌تواند دو نسخه‌ی ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری این ساعت هوشمند مجهز به سیستم عامل تایزن را به نمایش بگذارد.
تصاویر گلکسی واچ ۳

درست مانند طرح‌هایی که با شماره مدل SM-R845 هفته‌ی گذشته منتشر شده بود، این تصاویر که ظاهراً مربوط به آژانس‌های رگولاتوری است، می‌تواند طراحی نسل آینده ساعت هوشمند سامسونگ را فاش کند. این مرتبه، اسناد تأییدیه‌های دریافت شده مربوط به دو مدل SM-R850‌ و SM-R840 است که انتظار می‌رود مربوط به مدل‌های مجهز به وای فای/ بلوتوث باشد. بر اساس گمانه‌زنی‌ها، شماره مدل SM-R850 برای مدل کوچک‌تر گلکسی واچ ۳ است، در حالی که نسخه‌ی بزرگ‌تر شماره مدل SM-R840 را یدک می‌کشد. این دو مدل وجه اشتراک زیادی با نسخه‌ی اصلی گلکسی واچ که..

تصاویر گلکسی واچ ۳ سامسونگ را در دنیای واقعی ببینید

تصاویر گلکسی واچ ۳ سامسونگ – Samsung Galaxy Watch 3 در دنیای واقعی دیده شد. این تصاویر به لطف دریافت تأییدیه از یک رگولاتوری منتشر شده است.

همین یک یا دو روز پیش بود که جزئیات زیادی از نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ به بیرون درز کرد. اکنون شاهد انتشار تصاویر گلکسی واچ ۳ سامسونگ در دنیای واقعی هستیم که می‌تواند دو نسخه‌ی ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری این ساعت هوشمند مجهز به سیستم عامل تایزن را به نمایش بگذارد.

تصاویر گلکسی واچ ۳

تصاویر گلکسی واچ 3
تصاویر گلکسی واچ 3

درست مانند طرح‌هایی که با شماره مدل SM-R845 هفته‌ی گذشته منتشر شده بود، این تصاویر که ظاهراً مربوط به آژانس‌های رگولاتوری است، می‌تواند طراحی نسل آینده ساعت هوشمند سامسونگ را فاش کند. این مرتبه، اسناد تأییدیه‌های دریافت شده مربوط به دو مدل SM-R850‌ و SM-R840 است که انتظار می‌رود مربوط به مدل‌های مجهز به وای فای/ بلوتوث باشد. بر اساس گمانه‌زنی‌ها، شماره مدل SM-R850 برای مدل کوچک‌تر گلکسی واچ ۳ است، در حالی که نسخه‌ی بزرگ‌تر شماره مدل SM-R840 را یدک می‌کشد. این دو مدل وجه اشتراک زیادی با نسخه‌ی اصلی گلکسی واچ که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد خواهند داشت.

تأیید فریم چرخشی فیزیکی

البته پس از گزارشی که توسط سایت SamMobile (نزدیک به سامسونگ) منتشر شد، ما کمتر شکی نسبت به حضور یک فریم چرخشی فیزیکی در ساعت Galaxy Watch 3 داشتیم، اما همیشه خوب است که یک منبع معتبرتر مانند آژانس‌های رگولاتوری نیز اخبار را پیش از عرضه‌ی گجت‌ها در بازار تأیید کنند. این ساعت هوشمند قرار است ماه آینده رونمایی شود.

این ویژگی فیزیکی جذاب به یک باره در مدل اقتصادی گلکسی واچ اکتیو غیب شد و یک راه حل نرم افزاری جایگزین آن در گلکسی واچ اکتیو ۲ شد. اما خوشبختانه به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد این ویژگی محبوب کاربران ساعت‌های هوشمند را به نسل جدید گلکسی واچ اضافه کند. حتی بهتر از آن، حاشیه‌های کنار نمایشگر Galaxy Watch 3 در مقایسه با نسل اول این ساعت که سال ۲۰۱۸ عرضه شد کاهش پیدا کرده است.

بله، گلکسی واچ جدید کوچک‌تر از نسل اول است، البته نه به اندازه‌ی واچ اکتیو ۲ که ابعاد کوچک‌تری داشت. این رگولاتوری کره‌ای که تصاویر گلکسی واچ ۳ در آن منتشر شده توضیح می‌دهد که دو دکمه مشابه گلکسی واچ اصلی و واچ اکتیو ۲ در سمت راست بدنه‌ی این ساعت است، در حالی که شکل و اندازه‌ی آن تغییر پیدا کرده است.

قیمت، مهم‌ترین سوال بی‌پاسخ

در کنار تمام اطلاعاتی که توسط این رگولاتوری کره‌ای و افشاگران به بیرون درز کرده، ما این را می‌دانیم که واچ ۳ اوایل ماه‌ آگوست در دو نسخه‌ی فولاد ضد زنگ و تیتانیوم به همراه همان حسگرهای داخلی و نظارت بر سلامتی که در مدل سال گذشته‌ی واچ اکتیو ۲ قرار داشت معرفی خواهد شد. ما در مورد امکاناتی از جمله GPS مستقل، نظارت بر ضربان قلب از طریق مچ دست، نظارت دقیق بر خواب عمیق و همچنین نظارت بر فشار خون و نوار قلب الکترونیکی صحبت می‌کنیم. هرچند سامسونگ هنوز موفق به کسب تأییدیه FDA برای نوار قلب الکترونیکی نشده است.

از دیگر امکانات این ساعت هوشمند می‌توان به تأییدیه IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب، ۸ گیگابایت حافظه داخلی، حداقل ۱ گیگابایت رم، محافظ نمایشگر گوریلا گلس DX برای یک پنل ۱.۲ و ۱.۴ اینچی Super AMOLED، اتصال LTE و باتری‌های ۲۴۷ و ۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی در مدل‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری اشاره کرد. این دقیقاً همان اندازه‌ی باتری مدل‌های ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری گلکسی واچ اکتیو ۲ است.

اجازه دهید یکی از مهم‌ترین سوال‌های شما را بی‌پاسخ بگذاریم و در مورد قیمت گلکسی واچ ۳ هفته‌های پیش رو صحبت کنیم. اما قطعاً می‌توان گفت که آن گران‌تر از واچ اکتیو ۲ خواهد بود. علاوه بر این برای رقابت با اپل واچ سری ۶ معرفی نشده، با آخرین نسخه‌های اندروید و آی او اس نیز سازگار خواهد بود. در حال حاضر اپل واچ سری ۵ با قیمت ۳۹۹ دلاری عرضه می‌شود، در حالی که مدل گلکسی واچ اکتیو ۲ دارای برچسب قیمتی ۲۸۰ دلاری است.

-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.