تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۲۴
کد خبر : 59737

تصاویر و مشخصات ایرباد جدید اپل Beats Fit Pro لو رفت

تصاویر و مشخصات ایرباد جدید اپل Beats Fit Pro لو رفت

تصاویر و مشخصات ایرباد جدید اپل Beats Fit Pro لو رفتایرباد جدید اپل Beats Fit Pro تا کمتر از یک ماه آینده معرفی می‌شود؛ ولی از همین حالا مشخصات فنی و تصاویر بیتس فیت پرو فاش شده است.
اپل در کنفرانس Un..

اپل Beats Fit Proتصاویر و مشخصات ایرباد جدید اپل Beats Fit Pro لو رفت

ایرباد جدید اپل Beats Fit Pro تا کمتر از یک ماه آینده معرفی می‌شود؛ ولی از همین حالا مشخصات فنی و تصاویر بیتس فیت پرو فاش شده است.

اپل در کنفرانس Unleashed خود از محصولات مختلفی از جمله نسل جدید مک بوک پرو با پردازنده M1 Max و M1 Pro، سومین نسل ایرپاد و رنگ‌بندی جدید هوم پاد مینی رونمایی کرد. اکنون خبر رسیده است که این شرکت خودش را آماده رونمایی از یک جفت ایرباد بی‌سیم جدید به نام اپل Beats Fit Pro می‌کند.

این ایرباد کاملاً شبیه به Beats Studio Buds است که اوایل سال با طراحی کاملاً بی‌سیم تو گوشی رونمایی شد. ما شنیده‌ایم که این گجت از فناوری حذف نویز فعال (ANC) و چیپ Apple H1 برای جفت‌سازی سریع با دیگر محصولات اپل و همینطور قابلیت Hey Siri برخوردار است. کیس شارژ این ایرباد شبیه به Powerbeats Pro است که به لطف آن اپل Beats Fit Pro می‌تواند ۲۷ تا ۳۰ ساعت شارژدهی را تجربه کند. هر یک از گوشی‌های آن نیز با فعال بودن ANC یا حالت شفاف می‌توانند ۷ ساعت شارژدهی و با Adaptive EQ نیز تا ۷ ساعت شارژدهی داشته باشند. این گوشی‌ها به بلوتوث Class 1 و یک شتاب‌سنج مجهز هستند که هنگام استفاده از میکروفون نویزهای خارجی را شناسایی کرده و کاهش می‌دهد.

اپل Beats Fit Pro

اپل Beats Fit Pro
اپل Beats Fit Pro
اپل Beats Fit Pro

اپل این ایرباد را برای استفاده کاربران گوشی‌های اندرویدی نیز مناسب می‌داند. درست مثل بیتس استودیو بادز، ایرباد جدید بیتس فیت پرو نیز قابلیت جفت‌سازی سریع، نمایش شارژ باتری و کنترل‌های سفارشی از طریق اپلیکیشن Beats را در گوشی‌های اندرویدی ارائه می‌کند. ظاهراً اپل این ایرباد را یکم نوامبر (۱۰ آبان ماه) معرفی می‌کند و از چند روز بعد هم فروش آن آغاز خواهد شد. اپل قصد دارد این ایرباد بی‌سیم ورزشی را در چهار رنگ مشکی، خاکستری، صورتی و سفید وارد بازار کند. ضمناً، گرچه هنوز قیمت این محصول مشخص نشده است، ولی هر چه که باشد کمتر از قیمت ۲۵۰ دلاری ایرپادز پرو است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.