تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
کد خبر : 60679

تصاویر و برخی مشخصات گوشی پوکو M4 Pro لو رفت ؛ یک محبوب اقتصادی دیگر در راه است

تصاویر و برخی مشخصات گوشی پوکو M4 Pro لو رفت ؛ یک محبوب اقتصادی دیگر در راه است

تصاویر و برخی مشخصات گوشی پوکو M4 Pro لو رفت ؛ یک محبوب اقتصادی دیگر در راه استهمزمان با انتشار تصاویر رندر شده، برخی از مشخصات گوشی پوکو M4 Pro پیش از رونمایی لو رفت. پوکو ام ۴ پرو ۵G در تاریخ ۱۸ آبا..

مشخصات گوشی پوکو M4 Proتصاویر و برخی مشخصات گوشی پوکو M4 Pro لو رفت ؛ یک محبوب اقتصادی دیگر در راه است

همزمان با انتشار تصاویر رندر شده، برخی از مشخصات گوشی پوکو M4 Pro پیش از رونمایی لو رفت. پوکو ام ۴ پرو ۵G در تاریخ ۱۸ آبان معرفی خواهد شد.

تا کمتر از یک هفته دیگر، می‌توانیم جانشین مورد انتظار پوکو M3 Pro را ملاقات کنیم. البته ظاهرا گوشی پوکو M4 Pro نسخه ری‌برنده شده ردمی نوت ۱۱ ۵G با مشخصات مشابه است.

مشخصات گوشی پوکو M4 Pro
مشخصات گوشی پوکو M4 Pro
مشخصات گوشی پوکو M4 Pro

تیزری که قبلا توسط کمپانی چینی منتشر شده بود، از فناوری شارژ ۳۳ وات و وجود یک تراشه ۶ نانومتری در این گوشی خبر می‌داد؛ تراشه‌ای که می‌تواند دایمنسیتی ۸۱۰ یا ۷۰۰ مدیاتک باشد.

اما این رندرهای جدید، طراحی Poco M4 Pro را هم نشان می‌دهند. نمایشگری با حفره مرکزی و یک برآمدگی دوربین بزرگ در پشت، از مولفه‌های طراحی این گوشی هستند. گفته می‌شود این صفحه نمایش از نوع IPS LCD با سایز ۶.۶ اینچ، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است.

بیشتر بخوانید: گوشی پوکو M4 Pro در تاریخ ۱۸ آبان معرفی می شود

چنین مشخصات در سری ردمی نوت ۱۱ هم وجود داشت؛ پس شانس قدرت گرفتن پوکو M4 Pro از تراشه Dimensity 810 بیشتر است. باید انتظار رم ۴/۶/۸ گیگ، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را نیز داشته باشیم.

برای دوربین‌های عقب، وجود سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی پیش‌بینی می‌شود. دوربین سلفی هم می‌تواند سنسور ۱۶ مگاپیکسلی داشته باشد.

[-=”https://www.gizchina.com/2021/11/03/poco-m4-pro-5g-leaked-design-renders-reveal-90hz-display-more/” name=”gizchina” rel =”nofollow” ]gizchina[/source]

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.