تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۱۱
کد خبر : 58439

تصاویر واقعی اپل واچ سری ۷ را در اینجا ببینید

تصاویر واقعی اپل واچ سری ۷ را در اینجا ببینید

تصاویر واقعی اپل واچ سری ۷ را در اینجا ببینیدتصاویر واقعی اپل واچ سری ۷ برخلاف میل اپل به بیرون درز کرد. این تصاویر نشان می‌دهد Apple Watch Series 7 طراحی مشابهی با سری ۶ دارد.
اپل به زودی از سری ۷ سا..

تصاویر واقعی اپل واچ سری ۷تصاویر واقعی اپل واچ سری ۷ را در اینجا ببینید

تصاویر واقعی اپل واچ سری ۷ برخلاف میل اپل به بیرون درز کرد. این تصاویر نشان می‌دهد Apple Watch Series 7 طراحی مشابهی با سری ۶ دارد.

اپل به زودی از سری ۷ ساعت‌های هوشمند اپل واچ خود رونمایی می‌کند، اما با توجه به تهدید کارمندان و کارگران اپل نسبت به فاش کردن هرگونه اخبار محصولات معرفی نشده توسط تیم کوک، جزئیات زیادی از آن تاکنون منتشر نشده و حتی هیچ تصویری هم به بیرون درز نکرده است. با این حال مقاومت اپل شکسته شد و تصاویر واقعی اپل واچ سری ۷ توسط گروهی در فیسبوک منتشر شد. همراه با این تصاویر همچنین گفته شده است که اپل سخت مشغول آزمایش نسل جدید ساعت هوشمند خودش پیش از معرفی آن در فصل پاییز همین امسال است.

تصاویر واقعی اپل واچ سری ۷

برخلاف آنچه که در گزارش‌های قبلی گفته می‌شد، عکس های اپل واچ سری ۷ نشان می‌دهند که این اسمارت واچ فاقد لبه‌های تیز و بران مثل آیفون ۱۲ و ۱۳ است؛ بلکه لبه‌های آن انحنای قابل توجهی دارند. تا به امروز هیچ تصوری از Apple Watch Series 7 در ذهن ما ایجاد نشده بود، اما حالا دقیقاً می‌دانیم که آن چه شکلی است.

حتی اگر آنطور که شایعات می‌گوید، این سری از همان پردازنده سری ۶ اپل واچ استفاده کند، اما تغییرات چشمگیری در عملکرد و کیفیت نمایشگر آن ایجاد خواهد شد، مقاومت دیوایس در برابر نفوذ آب، گرد و غبار بیشتر می‌شود و امیدواریم که امکانات بیشتری نیز در اختیار کاربران قرار بگیرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.