تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
کد خبر : 72276

تصاویر واقعی اولین ساعت هوشمند گوگل لو رفت؛ این پیکسل واچ است

تصاویر واقعی اولین ساعت هوشمند گوگل لو رفت؛ این پیکسل واچ است

تصاویر واقعی اولین ساعت هوشمند گوگل لو رفت؛ این پیکسل واچ استاخیرا یک کاربر با انتشار عکس هایی مدعی شده که این‌ها تصاویر واقعی از اولین ساعت هوشمند گوگل، پیکسل واچ – Pixel Watch هستند.

چند سال پیش شخ..

تصاویر واقعی اولین ساعت هوشمند گوگل لو رفت؛ این پیکسل واچ است

اخیرا یک کاربر با انتشار عکس هایی مدعی شده که این‌ها تصاویر واقعی از اولین ساعت هوشمند گوگل، پیکسل واچ – Pixel Watch هستند.

چند سال پیش شخصی یک نمونه اولیه نکسوس ۴ را در رستورانی در سانفرانسیسکو گم کرد و حالا داستان مشابهی درباره اولین ساعت هوشمند گوگل یعنی پیکسل واچ تکرار شده اما این‌بار در رستورانی در شیکاگو. شخصی هم که در آن نزدیکی بوده بلافاصله تصاویری از پیکسل واچ ثبت و منتشر کرده است.

اولین ساعت هوشمند گوگل

مشخص نیست چه کسی ساعت را جا گذاشته چراکه هیچ‌کس با ادعای مالکیت بر آن به رستوران بازنگشته است. بنابر شواهد، پیکسل واچ به جا مانده توسط یک متصدی بار پیدا شده و تصاویر واقعی از اولین ساعت هوشمند گوگل هم توسط دوست او Redditor tagtech414 منتشر شده است. از آنجایی که شارژ ساعت تمام شده و شارژری همراهش نبوده، تنها می‌توان ظاهر و طراحی آن را بررسی کرد.

پیکسل واچ
پیکسل واچ
پیکسل واچ

ساعت گوگل دارای بندهای سیلیکونی قابل تعویضی (۲۰ میلی‌متری) است که ظاهرا نحوه اتصال آن‌ها کمی دشوار است اما قابلیت سفارشی‌سازی دارند.

در مورد خود ساعت، Redditor tagtech می‌گوید که به طرز شگفت‌انگیزی نازک است، پوشیدن آن بسیار راحت‌تر از ساعت گلکسی است و طراحی تاج هم به نحوی است که به هیچ وجه در مچ دست کاربر فرو نمی‌رود. در مجموع به نظر می‌رسد پیکسل واچ برای استفاده طولانی مدت در تمام طول روز و شب مناسب باشد.

اولین ساعت هوشمند گوگل
اولین ساعت هوشمند گوگل
اولین ساعت هوشمند گوگل

ممکن است رویداد Google I/O پیش رو در ۱۱ می فرصتی برای گوگل باشد تا از پیکسل واچ رونمایی کند اما هیچ تضمینی درباره رونمایی وجود ندارد چراکه گوگل پیش از این هم فرصت‌های زیادی برای معرفی ساعت هوشمند خود داشته و این کار را انجام نداده است.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.