تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۵:۵۱
کد خبر : 62952

تصاویر نخستین گوشی تاشو اوپو لو رفت؛ یک کپی چینی از گلکسی زد فولد

تصاویر نخستین گوشی تاشو اوپو لو رفت؛ یک کپی چینی از گلکسی زد فولد

تصاویر نخستین گوشی تاشو اوپو لو رفت؛ یک کپی چینی از گلکسی زد فولد تصاویر گوشی تاشو اوپو فایند N لو رفت. گوشی منعطف Oppo Find N ظاهری مشابه با گلکسی زد فولد سامسونگ خواهد داشت و از سه دوربین..

تصاویر نخستین گوشی تاشو اوپو لو رفت؛ یک کپی چینی از گلکسی زد فولد

تصاویر گوشی تاشو اوپو فایند N لو رفت. گوشی منعطف Oppo Find N ظاهری مشابه با گلکسی زد فولد سامسونگ خواهد داشت و از سه دوربین در بدنه پشتی خود بهره می‌برد.

هنوز یک روز از انتشار تیزر مربوط به یک گوشی منعطف از اوپو نمی‌گذرد؛ اما ایوان بلس، افشاگر معروف تصاویر مطبوعاتی گوشی تاشو اوپو فایند N را منتشر کرده است.

تصاویر گوشی تاشو اوپو فایند N

تصاویر گوشی تاشو اوپو

اوپو فایند ان همانند گلکسی زد فولد ۳ به صورت افقی باز و بسته خواهد شد و به سه دوربین در بدنه پشتی خود نیز مجهز شده است.

تصاویر گوشی تاشو اوپو

یکی از حسگر‌های مورد استفاده در این گوشی، ۵۰ مگاپیکسلی و ساخت سونی خواهد بود. حسگری که پیشتر نیز شاهد استفاده از آن در پرچمدار ۲۰۲۱ اوپو یعنی فایند X3 پرو بودیم. متاسفانه دوربین میکروسکوپیک جذاب ایکس ۳ پرو در این گوشی حاضر نخواهد بود؛ اما با توجه به تصاویر منتشر شده، انتظار حضور لنز تله فوتو و فوق عریض را داریم.

تصاویر گوشی تاشو اوپو

بنابراین می‌توان گفت که حداقل در بخش دوربین گوشی تاشو اوپو برتر از گلکسی زد فولد ۳ با مجموعه دوربین سه‌گانه ۱۲ مگاپیکسلی‌ خواهد بود. البته در گوشی‌های تاشو مواردی همچون راحتی در دست و کیفیت نمایشگر‌های داخلی و بیرونی اهمیت بسیار بیشتری دارد و اوپو نیز اعلام کرده که به آنها توجه ویژه‌ای کرده است.

تصاویر گوشی تاشو اوپو

اوپو قصد دارد در چهارشنبه ۲۴ آذر ماه از نخستین گوشی تاشو خود رونمایی کند و Pete Lau مدیر پروژه ساخت گوشی تاشو این شرکت نیز در این رابطه توضیحاتی را ارائه کرده است:

استفاده از یک گوشی تاشو چه در حالت باز صفحه و چه حالت بسته باید به یک اندازه ساده باشد. علاوه بر آن، ما باید یک تجربه کاربری بهینه و پیشرو را ارائه کنیم که گوشی‌های معمولی قادر به ارائه آن نیستند. در طول ۱۰ سال گذشته اوپو در برخی فناوری‌های کلیدی گوشی‌های هوشمند همچون صفحه نمایش، ارتباطات و دوربین پیشرو بوده است و در Find N نیز ما توانسته‌ایم مشکلات کلیدی گوشی‌های تاشو قبلی مثل چروک نمایشگر و مقاومت کلی دستگاه را حل کنیم. شاید بتوان گفت که ما بهترین لولا و طراحی نمایشگر را در محصول خود استفاده کرده‌ایم.

Pete Lau پیش از پیوستن به اوپو به عنوان مدیرعامل وان‌پلاس شناخته میشد. وی همچنین اعلام کرد که نمونه اولیه گوشی تاشو اوپو از سال ۲۰۱۸ در دست توسعه بوده است.

منبع :Phone Arenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.