تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۵۳
کد خبر : 61832

تصاویر فضای داخلی این خودروهای لوکس، هوش از سر شما می برد

تصاویر فضای داخلی این خودروهای لوکس، هوش از سر شما می برد

تصاویر فضای داخلی این خودروهای لوکس، هوش از سر شما می بردمرسدس بنز، رولز رویس، بنتلی و امثالشان یک سری خودروهای لوکس را عرضه کرده‌اند که فضای داخلی آن‌ها هر کسی را به وجد می‌آورد!
از همان ابتدای ظهور ..

تصاویر فضای داخلی این خودروهای لوکس، هوش از سر شما می برد

مرسدس بنز، رولز رویس، بنتلی و امثالشان یک سری خودروهای لوکس را عرضه کرده‌اند که فضای داخلی آن‌ها هر کسی را به وجد می‌آورد!

از همان ابتدای ظهور خودروها تا به اینجا، خودروهای لوکس همواره جزو پرتقاضاترین‌ها بوده‌اند و شرکت‌هایی نظیر مایباخ و رولز رویس ده‌ها سال است که این قسمت از بازار را در دست دارند و بهترین امکانات ممکن را به مشتریان خود ارائه می‌دهند، البته با قیمت‌هایی که شاید خیلی‌ها تا آخر عمر خود از پسشان بر نیایند! از این رو جذاب است که ببینیم درون این خودروهای مجلل و رویایی چه می‌گذرد. در ادامه به ۱۰ مورد از لوکس‌ترین خودروهای بازار در سال ۲۰۲۱ با فضای داخلی استثنائی می‌پردازیم.

خودروهای لوکس

۱۰. بی ام و آلپینا B7

بی ام و سری ۷ استاندارد یک سدان لوکس با بهترین فناوری‌ها و امکانات است اما اگر فکر می‌کنید به اندازه کافی مجلل نیست، این نسخه تیونینگ‌شده از شرکت آلپینا در زمینه راحتی و سرعت حتی یک قدم از آن جلوتر رفته و تمامی قسمت‌های آن از جمله کابین بهبود قابل توجه‌ای پیدا کرده است.

بی ام و آلپینا B7

در فضای داخلی بی ام وی آلپینا B7 صندلی‌های چرم ناپای دست‌دوز با قابلیت گرمایش و ماساژ تعبیه شده و در فرمان نیز چرم گران‌تری با نام Lavalina به کار رفته است. حتی کنترل‌های سرامیکی را در این خودرو مشاهده می‌کنیم که در مجموع این نسخه را به یکی از خودروهای لوکس با بهترین فضای داخلی تبدیل کرده است.

خودروهای لوکس

۹. پاگانی هوایرا

بسیاری فکر می‌کنند خودرویی با قیمت پاگانی هوایرا حتماً از باکیفیت‌ترین و گران‌ترین فضای داخلی بهره می‌برد اما در واقع این موضوع برای هایپرکارها صادق نیست. این خودروها جهت رسیدن به بهترین عملکرد ممکن، باید وزن بسیار کمتری داشته باشند و به همین دلیل فضای داخلی بسیاری از آن‌ها صرفاً از حداقل‌ها برخوردار است و خالی به نظر می‌آید.

پاگانی هوایرا

با این حال، پاگانی برای نسخه‌های ویژه خودروهای خود بهترین‌ها را در نظر می‌گیرد و اکثر خودروهای هوایرا دارای کابین‌های بسیار راحت هستند. کابین هوایرا به معنای واقعی نمایان‌گر طراحی ایتالیایی است و در قسمت به قسمت آن می‌توان المان‌هایش را مشاهده کرد.

خودروهای لوکس

۸. لکسانی مرسدس بنز اسپرینتر

ون‌های اسپرینتر مرسدس بنز معمولاً برای تحویل بسته‌ها و مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی لکسانی مرسدس بنز اسپرینتر داستان متفاوتی دارد. تعریف زیادی از نمای بیرونی این خودرو نمی‌توان کرد ولی نکته دقیقا اینجا است؛ این خودرو برای کسانی است که نمی‌خواهند اصلاً جلب توجه کنند.

لکسانی مرسدس بنز اسپرینتر

در فضای داخلی لکسانی مرسدس بنز اسپرینتر بازی به کل عوض می‌شود. شرکت تیونینگ لکسانی در تبدیل کابین این خودرو به یک کابین مشابه جت‌های شخصی فرست کلاس عالی عمل کرده و آن را به جایگاه یکی از خودروهای لوکس با بهترین فضای داخلی رسانده است. در این ون میز، تلویزیون بزرگ و حتی در برخی از مدل‌های آن فضایی برای خواب و استراحت را مشاهده می‌کنیم.

خودروهای لوکس

۷. رولز رویس کالینان

با توجه به تقاضای بالا برای شاسی بلندهای بزرگ در حال حاضر، قطعی بود که اولین شاسی بلند رولز رویس در هر صورت پول‌ساز خواهد بود. با این وجود، انتظارات هم از این خودرو بالا بود و رولز رویس خوشبختانه موفق ظاهر شد.

رولز رویس کالینان

فضای داخلی رولز رویس کلینان مثل یک عمارت مجلل، لوکس و پر زرق و برق است و از زمان آغاز تولیدش در سال ۲۰۱۸ تا به اینجا، یکی از پرفروش‌ترین خودروهای این شرکت و جزو خودروهای لوکس محبوب خانواده‌ها و تاجران ثروتمند در سراسر جهان بوده است.

خودروهای لوکس

۶. بوگاتی شیرون

بوگاتی شیرون هایپرکار دیگری با فضای داخلی لوکس است که از طراحی منحصر به فرد و بسیار زیبایی بهره می‌برد. این خودرو آنقدر سریع است که اکثر خریداران دل و جرئت امتحان کردن حداکثر سرعت آن را ندارند ولی حداقل می‌توانند از فضای داخلی جذاب آن لذت ببرند.

بوگاتی شیرون

همان‌طور که انتظار می‌رود، در همه جای بوگاتی شیرون حتی در داشبورد آن چرم به کار رفته است. همچنین گزینه‌های رنگی مختلفی برای این خودرو وجود دارد اما ظاهراً ترکیب رنگ قوه‌ای و مشکی محبوب‌ترین گزینه محسوب می‌شود. البته برای بوگاتی ارائه رنگ سفارشی کاری ندارد، فقط کافی است مبلغ ناچیز یک میلیون دلار خرج خودرو شود!

خودروهای لوکس

۵. بنتلی فلایینگ اسپور مولینر

فلایینگ اسپور مولینر، نسخه لوکس‌تر سدان پرچمدار و لوکس فلایینگ اسپور به شمار می‌رود و بنتلی آن را به‌عنوان نقطه اوج خودروهای لوکس خود توصیف کرده است.

بنتلی فلایینگ اسپور مولینر

بنتلی همواره در طراحی فضای داخلی جزو بهترین‌ها در صنعت خودروسازی بوده و با فلایینگ اسپور مولینر حتی از استانداردهای خود پیشی گرفته است. آیا کسی پیدا می‌شود که به رانندگی روی این صندلی‌های چرم جذاب نه بگوید؟

خودروهای لوکس

۴. لند روور رنج روور SVAutobiography

SVAutobiography با اکثر خودروهای رنج روور متفاوت است و برای این طراحی شده است که صرفاً پشت آن در فضایی مجلل و کاملاً راحت بنشینید و راننده‌تان شما را با آرامش به مقصدتان برساند!

خودروهای لوکس

امکانات اصلی رنج روور SVAutobiography را در قسمت پشتی‌اش می‌توان دید. در قسمت پشتی فضای داخلی این خودرو صندلی‌های بسیار راحت که قابلیت خواباندن دارند و سیستم سرگرمی قابل شخصی‌سازی پیاده‌سازی شده اگرچه قسمت جلویی نیز به همان اندازه مجلل است. این درحالی است که حتی در نسخه LWB (با فاصله طویل‌تر دو محور خودرو) حتی جا پای بیشتر برای سرنشینان فراهم شده و نتیجه، یکی از خودروهای لوکس با ویژه‌ترین فضای داخلی شده است.

خودروهای لوکس

۳. تویوتا سنچری

این لیموزین لوکس گران‌ترین خودروی تولید انبوه تویوتا محسوب می‌شود اگرچه اکثر افرادی که خارج از ژاپن هستند شاید تا به حال اسم آن را نشنیده باشند از آنجا که تنها در ژاپن به فروش می‌رسد. این خودرو دارای قیمت ۲۰۰ هزار دلاری است و خریداران برای تحویل گرفتن آن مدت‌ها انتظار می‌کشند.

تویوتا سنچری 

تویوتا سنچری که معادل ژاپنی رولز رویس به حساب می‌آید، بیشتر از پر زرق و برق بودن روی راحتی تمرکز دارد و شاید تنها خودروی لوکسی باشد که از صندلی‌های پارچه‌ای به‌جای چرمی برخوردار است.

خودروهای لوکس

۲. مرسدس مایباخ اس کلاس

مرسدس اس کلاس ده‌ها سال است که در بین پرفروش‌ترین خودروهای لوکس قرار دارد و این مدل جدید ساخته مایباخ حتی آن را شاهانه‌تر کرده است.

مرسدس مایباخ اس کلاس

اس کلاس بودن این خودرو به خودی خود کافی است اما این مدل با توجه بیشتر به جزئیات و مواد گران‌قیمت و باکیفیت به کار رفته در فضای داخلی، حتی پا را فراتر می‌گذارد. مرسدس مایباخ اس کلاس دارای قیمت پایه ۱۸۵ هزار دلاری است و با افزودن شدن چند گزینه بیشتر، قیمت آن به راحتی به بیش از ۲۰۰ هزار دلار هم می‌رسد.

خودروهای لوکس

۱. رولز رویس فانتوم

در نهایت رولز رویس فانتوم با هدلایترهای معروف خود با طرح آسمان شب، سرور تمام خودروهای لوکس فوق‌العاده‌ای که به آن‌ها اشاره شد به حساب می‌آید.

رولز رویس فانتوم

هر صفت برتری که را که بخواهید می‌توانید روی این خودرو بگذارید! در واقع چیز بیشتری وجود ندارد که بتوان به آن اضافه کرد و رولز رویس با توجه به مبلغی که مشتری خرج می‌کند، تقریباً هر گونه امکانات دیگری را فراهم می‌کند.

نظر شما کاربران گجت نیوز در مورد این خودروهای لوکس با فضای داخلی استثنائی چیست؟

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.