تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
کد خبر : 72286

تصاویر شیائومی ۱۲ لایت خبر از طراحی فریم تخت در این گوشی می‌دهند

تصاویر شیائومی ۱۲ لایت خبر از طراحی فریم تخت در این گوشی می‌دهند

تصاویر شیائومی ۱۲ لایت خبر از طراحی فریم تخت در این گوشی می‌دهندبر اساس جدیدترین تصاویر گوشی شیائومی ۱۲ لایت، این گوشی بر خلاف سایر محصولات خانواده Xiaomi 12 طراحی تختی خواهد داشت.
پس از مدت‌ها انتظار..

تصاویر شیائومی ۱۲ لایت خبر از طراحی فریم تخت در این گوشی می‌دهند

بر اساس جدیدترین تصاویر گوشی شیائومی ۱۲ لایت، این گوشی بر خلاف سایر محصولات خانواده Xiaomi 12 طراحی تختی خواهد داشت.

پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام نخستین تصاویر از گوشی شیائومی ۱۲ لایت منتشر شدند و نمایی از طراحی آن را به معرض نمایش گذاشتند. تصاویر جدید توسط یک افشاگر چینی در اینترنت قرار گرفت.

طراحی و مشخصات فنی شیائومی ۱۲ لایت

بر اساس جدیدترین تصاویر لو رفته از Xiaomi 12 Lite، این گوشی صفحه نمایشی تخت خواهد داشت و بر خلاف سایر نسخه‌های شیائومی ۱۲، از جنس پلاستیک خواهد بود. لازم به ذکر است که سایر محصولات خانواده Xiaomi 12 صفحه نمایش‌هایی خمیده داشتند و از شاسی و قاب فلزی بهره می‌بردند.

xiaomi 12 lite
تصاویر شیائومی 12 لایت
تصاویر شیائومی 12 لایت

این گوشی صفحه نمایشی ۶.۵۵ اینچی در اختیار خواهد داشت که از یک پانل اولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره برده و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، حسگر اثر انگشت نیز در زیر صفحه نمایش قرار خواهد داشت. شیائومی ۱۲ لایت همچنین به اسپیکرهای دوگانه استریو و فرستنده مادون قرمز هم مجهز خواهد بود.

در گجت نیوز بخوانید: مشخصات فنی شیائومی ۱۲ لایت فاش شد

چینش دوربین این گوشی، سه‌گانه خواهد بود و از یک حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکروی ۵ مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. البته برخی شایعات به استفاده از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در این گوشی در برخی بازارها اشاره دارند.

xiaomi 12 lite benchmark

انتظار می‌رود که میان رده جدید شیائومی از تراشه‌های اسنپدراگون ۷۷۸G کوالکام استفاده کند؛ چراکه قبلا با این چیپست‌ها در تست گیک بنچ حاضر شده بود و با کسب امتیاز تک هسته‌ای ۷۸۸ و چندهسته‌ای ۲۸۶۴ عملکرد متوسطی را ارائه داده بود. همچنین انتظار می‌رود باتری به کار رفته در شیائومی ۱۲ لایت ظرفیتی ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت داشته باشد و شارژ سریع آن با توان ۶۷ وات انجام شود.

منبع :GSMArenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.