تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
کد خبر : 63578

تصاویر جدید گلکسی S22 را از دست ندهید؛ رنگ قرمز اس ۲۲ اولترا چشم را نوازش می‌کند

تصاویر جدید گلکسی S22 را از دست ندهید؛ رنگ قرمز اس ۲۲ اولترا چشم را نوازش می‌کند

تصاویر جدید گلکسی S22 را از دست ندهید؛ رنگ قرمز اس ۲۲ اولترا چشم را نوازش می‌کند تصاویر گلکسی S22 پرچمداران جدید سامسونگ را در رنگ‌های زیبایی نشان می‌دهد. رنگ قرمز گلکسی اس ۲۲ اولترا از آنچ..

تصاویر جدید گلکسی S22 را از دست ندهید؛ رنگ قرمز اس ۲۲ اولترا چشم را نوازش می‌کند

تصاویر گلکسی S22 پرچمداران جدید سامسونگ را در رنگ‌های زیبایی نشان می‌دهد. رنگ قرمز گلکسی اس ۲۲ اولترا از آنچه فکر می‌کردید هم جذاب‌تر است.

تاکنون شایعات و اخبار زیادی از سری گلکسی S22 سامسونگ منتشر شده است و با تصاویر و مشخصات این گوشی‌ها کاملا آشنا شده‌ایم. حالا وب‌سایت LetsGoDitigal اقدام به انتشار رندر‌های جدیدی کرده است که گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا را در رنگ‌های جدیدی نشان می‌دهد.

تصاویر گوشی‌های سری گلکسی S22 در رنگ‌های جدید و جذاب

تصاویر گلکسی S22

البته توجه داشته باشید که اینها تصاویر رسمی نیستند؛ اما افشا کننده آنها ادعا می‌کند که رنگ‌های جدید را کاملا دقیق و درست نشان می‌دهند. تاکنون انتظار داشتیم که سامسونگ مدل‌های استاندارد و پلاس گلکسی اس ۲۲ را در رنگ رز گلد نیز عرضه کند؛ اما ظاهرا شرکت کره‌ای تصمیم گرفته با رنگ جدیدی به نام پینک گلد (طلایی صورتی) زیبایی گوشی‌هایش را به رخ رقبا بکشد.

همچنین گفته می‌شود که هر سه عضو سری گلکسی S22 از بدنه مات بهره می‌برند و برخلاف گزارش‌ها براق نخواهند بود. کد رنگی که به نام پینک گلد شناخته می‌شود، E2B9B3# است و همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، کاملا جالب و جوان‌ پسند است. نکته مهم اینکه مات بودن گوشی مانع از جذب اثر انگشت خواهد شد تا زیبایی گوشی به این خاطر تحت تاثیر قرار نگیرد.

تصاویر گلکسی S22 / S22 اولترا

حالا نوبت به تصاویر گلکسی S22 اولترا می‌رسد. شرکت کره‌ای قصد دارد پرچمدار جذاب خود را در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و قرمز به بازار عرضه کند. تصاویر جدیدی که LetsGoDigital منتشر کرده، نشان می‌دهد که رنگ قرمز این گوشی فوق‌العاده زیبا است. پیشتر نیز در گلکسی S9 شاهد استفاده از رنگ قرمز بودیم؛ اما قرمز جدید روشن‌تر و جذاب‌تر است.

ظاهرا این رنگ را نیز باید در کنار عملکرد دوربین، فناوری صفحه نمایش و سرعت شارژ به عنوان یکی از برتری‌های مدل‌ اولترا در مقایسه با دو نسخه دیگر قرار دهیم.

اما از این گوشی‌ها چه انتظاراتی داریم؟ در بخش باتری که تاییدیه ۳C نشان داد گلکسی اس ۲۲ پلاس از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد بود و انرژی مورد نیاز اس ۲۲ اولترا نیز توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.

تصاویر گلکسی S22 / S22 اولترا

همچنین مدل اولترا به یک نمایشگر ۶.۸ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد که این روز‌ها در میان گوشی‌های پرچمدار به یک استاندارد بدل شده است. در بدنه پشتی این گوشی دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی قرار دارد و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و دوربین پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۰ برابری آن را کمک خواهند کرد.

مدل استاندارد Galaxy S22 دارای نمایشگر ۶.۰.۶ اینچی خواهد بود و در بدنه جلویی گلکسی اس ۲۲ پلاس نیز یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی را مشاهده خواهیم کرد. در بخش دوربین نیز هر دو گوشی از مجموعه دوربین سه گانه تشکیل شده از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری استفاده خواهند کرد.

همچنین از تصاویر منتشر شده می‌توان متوجه شد که گلکسی S22 اولترا به قلم اس پن مجهز شده؛ اما مهم‌تر اینکه سامسونگ شیاری اختصاصی را نیز در بدنه برای قرار دادن آن در نظر گرفته است. این مورد بدون شک برای طرفداران سامسونگ و مخصوصا سری نوت این شرکت یک خبر خوب است.

منبع :Phone Arenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.