تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۳:۵۱
کد خبر : 64128

تصاویر جدید گلکسی S22 اولترا را تماشا کنید

تصاویر جدید گلکسی S22 اولترا را تماشا کنید

تصاویر جدید گلکسی S22 اولترا را تماشا کنید اکنون می توانید پیش از معرفی رسمی خانواده جدید سامسونگ، تصاویر جدید گلکسی S22 اولترا را در گجت نیوز تماشا کنید.
انتظار می‌رود که خانواده سامسونگ ..

تصاویر جدید گلکسی S22 اولترا را تماشا کنید

اکنون می توانید پیش از معرفی رسمی خانواده جدید سامسونگ، تصاویر جدید گلکسی S22 اولترا را در گجت نیوز تماشا کنید.

انتظار می‌رود که خانواده سامسونگ گلکسی S22 به طور رسمی در فوریه ۲۰۲۲ رونمایی شوند. اکنون طبق معمول، اطلاعات این گوشی هوشمند پیش از معرفی رسمی، فاش شده است.

حال یکی از مهمترین اخبار پیرامون عضو مهم این خانواده یعنی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا منتشر شده که چندین تصویر از آن را نشان می‌دهد. این تصاویر توسط شخصی با آیدی توییتر hypark22 ارسال شده و جدیدترین رندرهای این دستگاه تلفنی را نشان می‌دهد که با تصاویر منتشر شده قبلی مطابقت دارد.

تصاویر جدید گلکسی S22 اولترا فاش شد

در این تصاویر می‌توانید پنل پشتی و مجموعه دوربین را به وضوح تماشا کنید. همان‌طور که مشخص است، مانند گلکسی S21 اولترا خبری از برجستگی فریم دوربین‌ها نیست و ماژول‌ها در دل بدنه تعبیه شده‌اند. از طرفی به لطف عکس‌هایی که از زاویه بالا گرفته شده، لبه گرد آنها نیز دیده می‌شود.

تصاویر جدید گلکسی S22 اولترا

متاسفانه تنها یک تصویر از نمایشگر گوشی موجود است و مشخص نشده که این گوشی نمونه اولیه غیرقابل استفاده است یا اینکه اولین گلکسی اس ۲۲ اولترا حاصل خط تولید! با این حال منبع خبر ادعا دارد که رندرهای منتشر شده، طراحی نهایی این پرچمدار است. بنابراین اگر حقیقت داشته باشد، می‌تواند به شما در انتخاب‌هایتان کمک کند.

به لحاظ مشخصات فنی پیش‌تر خواندیم که عضو اولترای این سری مجهز به صفحه نمایشی ۶.۸ اینچی با وضوح QHD+ و قابلیت پشتیبانی از محتوای HDR با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. همچنین به نظر می‌رسد در قلب تپنده این پرچمدار، اسنپدراگون ۸ نسل ۱ حضور داشته باشد.

منبع :pocket-lintمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.