تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
کد خبر : 67988

تصاویر اولین شاسی بلند فراری لو رفت

تصاویر اولین شاسی بلند فراری لو رفت

تصاویر اولین شاسی بلند فراری لو رفتتصاویر اولین خودرو شاسی بلند فراری فاش شد. این تصاویر نمونه‌های واقعی هستند و با عکس‌های به اصطلاح «جاسوسی» (spy shot) تفاوت دارند.
بازار جهانی خودرو به سمت وسایل نق..

تصاویر اولین شاسی بلند فراری لو رفت

تصاویر اولین خودرو شاسی بلند فراری فاش شد. این تصاویر نمونه‌های واقعی هستند و با عکس‌های به اصطلاح «جاسوسی» (spy shot) تفاوت دارند.

بازار جهانی خودرو به سمت وسایل نقلیه کراس اوور و شاسی بلند حرکت می‌کند. شرکت‌های سازنده خودروهای لوکس مثل بنتلی با مدل بنتایگا و حتی سوپر اسپرت سازان مثل لامبورگینی با شاسی بلند اوروس، در حال ورود به بازار شاسی بلندها هستند. ایتالیایی‌ها به نظر دیر تر از همه وارد این زمینه شده‌اند اما شاید برنده رقابت طراحی ظاهری باشند.

شاسی بلند فراری

در طول هفته‌های گذشته، تصاویر شکار شده زیادی از مدل‌های مخصوص تست شاسی بلند فراری در رسانه‌های خودرویی جهان منتشر شد. این موضوع خبر از رونمایی قریب الوقوع این خودرو را می‌داد. اکنون تصاویر واقعی شاسی بلند فراری به بیرون درز کرده و حالا می‌توانیم به صورت کامل، چهره‌ی این زیبای ایتالیایی را ببینیم. با توجه به خطوط زرد روی زمین، به نظر می‌رسد این تصاویر از داخل کارخانه فراری یا یک محیط صنعتی به بیرون منتشر شده است. هرچند شاید این موضوع اقدامی تبلیغاتی در جهت بالا بردن هیجان مراسم رونمایی این خودرو باشد.

بررسی اولین خودرو شاسی بلند فراری

شاسی بلند فراری

این خودرو قرار است با نام Purosangue و احتمالا یک پیشرانه ۸ سیلندر خورجینی تویین توربو شارژ به بازار عرضه شود. البته شاید شاهد یک V12 هیبرید هم باشیم که به صورت انتخابی در اختیار خریداران قرار بگیرد. به هرحال با توجه به سیستم اگزوز چهار کاناله آن فعلا فقط همین دو گزینه به ذهن ما می‌رسد. علاوه بر آن، شکل کلی این خودرو با آنچه که در تصاویر جاسوسی (spy shot) دیده بویدم هم مطابقت دارد. هرچند طراحی Purosangue کمی شبیه به GTC4 Lusso است.

طبق اظهارات فراری، مراحل تولید این خودرو در سال ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید و فروش آن از اوایل سال ۲۰۲۳ شروع خواهد شد. این اولین ورود رسمی فراری به دنیای خودروهای شاسی بلند است و هنوز در مورد عملکرد خودرو آن‌ها، سوالات زیادی وجود دارد.

مطالب جذاب مرتبط:

اولین شاسی بلند فراری چه ظاهری خواهد داشت؟

اولین تست رسمی سوپر اسپرت فراری Veloqx فانجینو در ابوظبی برگزار شد + ویدئو

بررسی تویوتا راوفور ۲۰۲۲؛ همراه همیشگی شما در بزرگراه و بیابان

منبع :caranddriverمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.