تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 51809

تصاویری از خودروی اسپرت جدید فراری منتشر شد

تصاویری از خودروی اسپرت جدید فراری منتشر شد

تصاویری از خودروی اسپرت جدید فراری منتشر شد شرکت فراری در اواخر ماه آپریل (فروردین) خودروی مجهز به موتور V12 با نام Competizione را معرفی کرد و حالا این شرکت آماده است تا خودروی اسپرت ۶ سیلندر جدید خود را معرفی کند. اخیراً تیزر کوتاهی منتشر شده که به معرفی خودروی جدید فراری در تاریخ ۲۴ ژوئن (۳ تیر) اشاره دارد. در این تیزر از خودروی جدید فراری با کلمه “انقلابی” یاد شده است.
مطالب مرتبط: بندتو وینیا به عنوان مدیرعامل شرکت فراری منصوب شد
خودروی مدرن فراری با طراحی کلاسیک

هنوز مشخص نیست که هفته‌ی آینده با چه خودرویی مواجه خواهیم شد اما استفاده از کلمه‌ی “انقلابی” به نسل جدید خودروهای فراری اشاره داشته است. به گرازش برخی از منابع معتبر، این خودرو از موتور ۶ سیلندر V6 استفاده خواهد کرد که برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ معرفی شده بود. ‘گفته می‌شود که این خودرو همانند خودروی SF90 استرادل از پیشرانه‌ی پلاگین هیبریدی استفاده خواهد کرد. همچنین برخی اطلاعات به استفاده‌ی این خودرو از موتور V6 فراری اشاره دارند در حالی که بسیاری از افراد معتقدند که این خودرو از موتور ۳ لیتری مازراتی نتونو (Nettuno) ..

تصاویری از خودروی اسپرت جدید فراری منتشر شد

شرکت فراری در اواخر ماه آپریل (فروردین) خودروی مجهز به موتور V12 با نام Competizione را معرفی کرد و حالا این شرکت آماده است تا خودروی اسپرت ۶ سیلندر جدید خود را معرفی کند. اخیراً تیزر کوتاهی منتشر شده که به معرفی خودروی جدید فراری در تاریخ ۲۴ ژوئن (۳ تیر) اشاره دارد. در این تیزر از خودروی جدید فراری با کلمه “انقلابی” یاد شده است.

مطالب مرتبط:

  • بندتو وینیا به عنوان مدیرعامل شرکت فراری منصوب شد

  • خودروی مدرن فراری با طراحی کلاسیک

خودروی اسپرت جدید فراری

هنوز مشخص نیست که هفته‌ی آینده با چه خودرویی مواجه خواهیم شد اما استفاده از کلمه‌ی “انقلابی” به نسل جدید خودروهای فراری اشاره داشته است. به گرازش برخی از منابع معتبر، این خودرو از موتور ۶ سیلندر V6 استفاده خواهد کرد که برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ معرفی شده بود. ‘گفته می‌شود که این خودرو همانند خودروی SF90 استرادل از پیشرانه‌ی پلاگین هیبریدی استفاده خواهد کرد. همچنین برخی اطلاعات به استفاده‌ی این خودرو از موتور V6 فراری اشاره دارند در حالی که بسیاری از افراد معتقدند که این خودرو از موتور ۳ لیتری مازراتی نتونو (Nettuno) استفاده خواهد کرد. این موتور در خودروی مازراتی MC20 توان ۶۲۱ اسب بخار را تولید می‌کند اما انتظار می‌رود که در خودروی جدید فراری عملکرد بهتری را ارائه دهد.

خودروی اسپرت جدید فراری

براساس شایعات، خودروی جدید فراری که با نام رمز F171 شناخته می‌شود، برای رقابت با خودروی مک‌لارن آرتورا توان ۷۰۰ اسب بخار را ارائه خواهد داد. این در حالی است که مک‌لارن آرتورا از موتور V6 و یک موتور برقی استفاده کرده و توان آن ۶۷۱ اسب بخار می‌باشد. همچنین گفته می‌شود که فراری در خودروی جدید خود از باتری خودروی SF90 استرادل استفاده خواهد کرد. اطلاعات دقیق این خودرو در تاریخ ۲۴ ژوئن منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد خودروی جدید فراری چیست؟ آیا این شرکت در این خودرو از موتور V6 استفاده خواهد کرد و یا شاهد حضور موتور V12 در آن خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor1

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.