تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
کد خبر : 6182

تشییع پیکر ۱۶۷ شهید دفاع مقدس به تعویق افتاد

تشییع پیکر ۱۶۷ شهید دفاع مقدس به تعویق افتاد

تشییع پیکر ۱۶۷ شهید دفاع مقدس به تعویق افتاد مراسم تشییع پیکر ۱۶۷ شهید دوران دفاع مقدس به تعویق افتاد. پیش از این اعلام شده بود که مراسم تشییع روز سه‌شنبه، هشتم بهمن‌ماه، برگزار می‌شود. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام ستاد کل نیروهای مسلح، مراسم تشییع پیکر ۱۶۷ شهید دوران دفاع مقدس که قرار بود که روز سه‌شنبه هشتم بهمن‌ماه با استقبال مردم آبادان و خرمشهر وارد خاک کشور شوند، به تعویق افتاد.
۸ بهمن‌ماه؛ ورود پیکر مطهر ۱۶۷ شهید دفاع مقدس به کشورپیش از این اعلام شده بود که در آستانه سالگرد شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها روز سه‌شنبه؛ ۸ بهمن ماه ۱۳۹۸ پیکرهای طیبه ۱۶۷ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که طی دوره‌های اخیر در استان‌های بصره و میسان عراق توسط گروه‌های تفحص ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده‌اند؛ از طریق آبراه اروندرود وارد اسکله خرمشهر خواهند شد.انتهای پیام/

تشییع پیکر ۱۶۷ شهید دفاع مقدس به تعویق افتاد

مراسم تشییع پیکر ۱۶۷ شهید دوران دفاع مقدس به تعویق افتاد. پیش از این اعلام شده بود که مراسم تشییع روز سه‌شنبه، هشتم بهمن‌ماه، برگزار می‌شود.

تشییع پیکر 167 شهید دفاع مقدس به تعویق افتاد – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام ستاد کل نیروهای مسلح، مراسم تشییع پیکر ۱۶۷ شهید دوران دفاع مقدس که قرار بود که روز سه‌شنبه هشتم بهمن‌ماه با استقبال مردم آبادان و خرمشهر وارد خاک کشور شوند، به تعویق افتاد.

۸ بهمن‌ماه؛ ورود پیکر مطهر ۱۶۷ شهید دفاع مقدس به کشورپیش از این اعلام شده بود که در آستانه سالگرد شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها روز سه‌شنبه؛ ۸ بهمن ماه ۱۳۹۸ پیکرهای طیبه ۱۶۷ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که طی دوره‌های اخیر در استان‌های بصره و میسان عراق توسط گروه‌های تفحص ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده‌اند؛ از طریق آبراه اروندرود وارد اسکله خرمشهر خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.