تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۶:۴۶
کد خبر : 46674

تشدید بحران کرونا در هند و ضرورت ارسال کمک های جهانی

تشدید بحران کرونا در هند و ضرورت ارسال کمک های جهانی

تشدید بحران کرونا در هند و ضرورت ارسال کمک های جهانی موارد جدید ابتلا به کروناویروس در هند در حالی برای پنجمین روز متوالی رکوردشکنی کرده که برخی کشورها از اقداماتی برای ارسال تجهیزات به این کشور خبر د..

تشدید بحران کرونا در هند و ضرورت ارسال کمک های جهانی

تشدید بحران کرونا در هند و ضرورت ارسال کمک های جهانی

موارد جدید ابتلا به کروناویروس در هند در حالی برای پنجمین روز متوالی رکوردشکنی کرده که برخی کشورها از اقداماتی برای ارسال تجهیزات به این کشور خبر داده اند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مقامات هند، امروز (دوشنبه) ۳۵۲ هزار و ۹۹۱ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ شناسایی شده که برای پنجمین روز متوالی بیشترین آمار طی ۲۴ ساعت بوده است.

بحران شیوع کروناویروس در هند درحالی تشدید شده که برخی کشورها از جمله انگلیس و آلمان از ارسال تجهیزات پزشکی برای کمک به بیمارستان های بحران زده این کشور خبر داده اند.

مراجعه بیماران به بیمارستان های دهلی نو و دیگر شهرهای هند روند افزایشی دارد و با پایان یافتن ذخایر اکسیژن و تخت های بیمارستانی، بیماران روانه خانه می شوند.

روز گذشته نخست وزیر هند از تمامی شهروندان درخواست کرد تا برای تزریق واکسن اقدام کنند و هوشیار باشند، همچنین بیمارستان ها و پزشکان هشدار داده اند که آنان قادر به پاسخگویی به بیماران نیستند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، هند با جمعیتی حدود ۱.۳ میلیارد نفر حدود ۱۷.۳۱ میلیون مبتلا به کووید-۱۹ را شناسایی کرده که ۱۹۵ هزار و ۱۲۳ نفر از این بیماران جان خود را از دست داده اند. هرچند به گفته کارشناسان سلامت، شمار دقیق فوتی های کرونا در این کشور رقمی بالاتر است.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.