تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
کد خبر : 26575

تسهیلات بانک سینا برای کسب و کارهای فاقد بیمه آسیب دیده از کرونا

تسهیلات بانک سینا برای کسب و کارهای فاقد بیمه آسیب دیده از کرونا

کافه دانش: بانک سینا در ادامه اجرای طرح های حمایتی خود از کسب و کارها آسیب دیده از کرونا، پرداخت تسهیلات ویژه کسب و کارهای دارای آسیب دیده فاقد بیمه تامین اجتماعی را آغاز کرد. به گزارش روابط عمومی بانک سینا، این بانک پیرو دستورالعمل های ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف …

کافه دانش: بانک سینا در ادامه اجرای طرح های حمایتی خود از کسب و کارها آسیب دیده از کرونا، پرداخت تسهیلات ویژه کسب و کارهای دارای آسیب دیده فاقد بیمه تامین اجتماعی را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، این بانک پیرو دستورالعمل های ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف کمک به حفظ و رونق اشتغال فعالان اقتصادی و کسب و کارهای دارای مجوز فعالیت از دستگاه های اجرایی مربوطه که بر اثر شیوع کرونا آسیب بیشتری دیده اند و فاقد پرونده بیمه نزد سازمان تامین اجتماعی هستند، تسهیلاتی را در نظر گرفته است.
این تسهیلات تا پایان مردادماه سال جاری و با نرخ سود ۱۲ درصد در قالب عقد قرارداد مرابحه ویژه کرونا به متقاضیان و واجدین شرایط پرداخت می شود.
تسهیلات یادشده در ۳ گروه و در قبال وثیقه چک و سفته قابل پرداخت است که طی آن اشخاص حقیقی خویش فرما یا خوداشتغال تا ۶۰ میلیون ریال، واحدهای کسب و کار فاقد امکان اثبات رابطه کارفرما-کارکن تا ۶۰ میلیون ریال صرفا به کارفرما و واحدهای کسب و کار دارای امکان اثبات رابطه کارفرما-کارکن تا ۸۰ میلیون ریال به ازای هر شاغل می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.
گفتنی است بانک سینا تاکنون اقدامات قابل توجهی را برای کمک به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا اجرایی کرده است که آخرین آنها پرداخت وام قرض الحسنه به واجدین شرایط در قالب طرح های مهرآفرین و مواسات است. عدم برداشت خودکار اقساط وام گیرندگان قرض الحسنه و تسهیلات گیرندگان طبق دستورالعمل بانک مرکزی، کمک ۵۰ میلیارد ریالی به مددجویان کمیته حضرت امام(ره) در ۷ استان کشور و اهدای ۲۴ دستگاه آمبولانس به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بخشی دیگر از اقدامات بانک سینا در این زمینه بوده است.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.