تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
کد خبر : 54441

تسلیت مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت درگذشت محسن غفاری فلاح بر اثر ابتلا به کرونا

تسلیت مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت درگذشت محسن غفاری فلاح بر اثر ابتلا به کرونا

کاقه دانش: دکتر شایان مدیرعامل بانک مسکن در پیامی درگذشت محسن غفاری فلاح رییس دایره خدمات بانکی انقلاب شهریار بر اثر ابتلا به کرونا را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، در متن این پیام آمده است: انالله و انا الیه راجعون با کمال تأسف و تاثر مطلع شدم همکار و دوست خوبمان …

کاقه دانش: دکتر شایان مدیرعامل بانک مسکن در پیامی درگذشت محسن غفاری فلاح رییس دایره خدمات بانکی انقلاب شهریار بر اثر ابتلا به کرونا را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، در متن این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

با کمال تأسف و تاثر مطلع شدم همکار و دوست خوبمان آقای محسن غفاری فلاح رییس دایره خدمات بانکی انقلاب شهریار به لقاالله پیوست.

در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری عظیم می خواهد. درگذشت این عزیز از دست رفته را خدمت خانواده محترم و همکاران گرامی تسلیت عرض کرده و صبر و شکیبایی رو از خداوند متعال برای خانواده محترمشان و همکاران مسألت دارم.

به گزارش هیبنا، آقای محسن غفاری فلاح چهلمین همکارمان می باشد که در اثر کرونا فوت کرده است. امید است با توجه به بالا رفتن آمار درگذشتگان به دلیل ویرس منحوس کرونا، همکاران و مشتریان عزیز پروتکل های بهداشتی را به طور کامل رعایت فرمایند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.