تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
کد خبر : 73342

تسلا مدل T یا تانک تسلا؛ خودرو برقی ایلان ماسک با ارتفاع ۲.۵ متر و ۶ تن وزن + ویدیو

تسلا مدل T یا تانک تسلا؛ خودرو برقی ایلان ماسک با ارتفاع ۲.۵ متر و ۶ تن وزن + ویدیو

تسلا مدل T یا تانک تسلا؛ خودرو برقی ایلان ماسک با ارتفاع ۲.۵ متر و ۶ تن وزن + ویدیوتسلا مدل T یا تانک تسلا، یک تسلا مدل ۳ است که با ارتفاع ۲.۵ متری خود، این خودرو برقی را به یک هیولای آفرودی تبدیل کرد..

تسلا مدل T یا تانک تسلا؛ خودرو برقی ایلان ماسک با ارتفاع ۲.۵ متر و ۶ تن وزن + ویدیو

تسلا مدل T یا تانک تسلا، یک تسلا مدل ۳ است که با ارتفاع ۲.۵ متری خود، این خودرو برقی را به یک هیولای آفرودی تبدیل کرده. در ادامه به این پروژه دیوانه کننده نگاهی خواهیم داشت.

بدون شک همه ما قبول داریم که تسلا مدل ۳، یکی از محبوب‌ترین خودروهای برقی بازار است که در بازه قیمتی ۴۴ تا ۵۵ هزار دلار قرار دارد و با لیست گسترده‌ای از آپشن‌ها و پیشرانه‌های متفاوت همراه با مصرف انرژی بهینه، شعاع حرکت ۵۰۰ کیلومتری، حداکثر سرعت ۲۲۵ کیلومتر بر ساعت و شتاب ۰-۱۰۰ کمتر از ۵ ثانیه، می‌تواند هر خریداری را راضی کند.

تانک تسلا - تسلا مدل 3

در حقیقت باید بگوییم که تسلا مدل ۳، لقب پرفروش ترین خودرو برقی اروپا در ماه میلادی گذشته را کسب کرد. اما باید بدانید که یک هیولای وحشی آفرودی در دل این خودرو قرار دارد که برای بیدار کردن آن، باید به تغییرات عجیبی متوسل شوید. اما قبل از هر توضیحی اجازه دهید که با ویدیو پروژه دیوانه کننده «تبدیل تسلا مدل ۳ به تانک» همراه شویم.

نگاهی به تسلا مدل T یا همان تانک تسلا

تانک تسلا

اگر شما از طرفداران گروه تیونینگ “Real life guys” هستید یا آخرین ویدیو یوتیوب آن‌ها را دیده باشید، احتمالا می‌دانید که در مورد چه چیزی صحبت می‌کنیم. این تیم دیوانه، تقریبا هر کاری که فکرش را بکنید کرده‌اند. از ساخت زیردریایی خانگی تا موشک فضایی به کمک وان حمام و پروژه‌های حیرت انگیز و غیر قابل باور را می‌توانید در چنل یوتیوب آن‌ها پیدا کنید. اما آخرین شاهکار این گروه، واقعا یک تانک است. ولی نه یک تانک معمولی با برجک و پیشرانه دیزلی؛ بلکه یک تسلا مدل ۳ با شنی‌های ۱.۵ تنی!

تانک تسلا

این خودرو عجیب و غریب، تسلا مدل T نام دارد که طبق توضیحات مدیر ارشد این تیم، ساخت تانک تسلا تقریبا ۴ هفته زمان برده است و اصلا کار آسانی نبوده. این تیم در مرحله اول برای تبدیل کردن تسلا مدل ۳ به یک تانک خیابانی، چرخ‌های معمولی این خودرو الکتریکی را با شنی‌های مخصوص به تانک عوض کرده‌اند که وزن هر کدام از ‌آن‌ها به ۱.۳ تن می‌رسد.

تانک تسلا

این شنی‌ها به تنهایی ۲.۶ تن وزن دارند که در کنار وزن ۲.۲ تنی تسلا مدل ۳ و دیگر تجهیزات اضافه شده، وزن کلی تسلا مدل T را تقریبا به ۶ تن می‌رسانند.

تانک تسلا

همچنین رنگ خودرو هم به کلی تغییر کرده است و هیچ خبری از یک تسلا مدل ۳ سفید نیست و با یک تانک ۶ تنی با طرح استتار ارتشی طرف هستیم. در ادامه به سقف خودرو می‌رسیم که به یک لایت بار آفرودی با ۴ چراغ LED مجهز شده است و در پشت آن هم می‌توانید بار بند سقفی عجیبی را ببینید که تا به امروز، در هیچ کدام از خودروهای الکتریکی دیده نشده است.

تانک تسلا

در قسمت جلویی خودرو با یک سپر افرودی دست ساز رو به رو هستیم که به یک وینچ ۶ تنی مجهز شده است. همچنین به لطف شنی‌ها و کیت افزایش ارتفاع دست ساز، اکنون می‌توانید از هر مانعی عبور کنید چرا که فاصله کف تانک تسلا از سطح زمین به ۸۰ سانتی متر رسیده است. این موضوع در کنار ارتفاع ۱۴۵۰ میلی متری تسلا مدل ۳ فابریک، ارتفاع تسلا مدل T را به ۲.۵ متر ارتقا می‌دهد.

همچنین می‌‌توان گفت که این تانک نسبت به تسلا مدل ۳ معمولی، زیاد درازتر نیست اما با اضافه شدن شنی‌های تانک، عرض آن احتمالا به ۳ متر نزدیک شده باشد. البته در کنار تمام این ویژگی‌های شگفت انگیز باید بگوییم که تسلا مدل T از یک ضعف بزرگ رنج می‌برد! مالک این هیولای ۶ تنی هر کاری هم انجام دهد، باز هم نمی‌تواند درب‌های تانک شخصی خود را باز کند چرا که شنی‌های بزرگ، مانع از انجام این کار می‌شوند.

تانک تسلا

شاید گفتن اعداد و استناد به آن‌ها، عظمت واقعی تسلا مدل T را نشان ندهد. در همین راستا، تیم خالق این پروژه یک تسلا مدل ۳ معمولی را در کنار شاهکار جدید خود قرار داده‌اند تا ابعاد واقعی آن را بهتر به رخ همه بکشند.

تانک تسلا

گروه تیونینگ “Real life guys” در گزارشی توضیح داده‌اند که در حال حاضر، درگیر کارهای اداری هستند تا بتوانند تانک تسلا را به صورت قانونی به خیابان‌های آمریکا بیاورند. همچنین بد نیست بدانید که ایلان ماسک تا به این لحظه، هیچ واکنشی به این خبر نشان نداده است اما می‌توان حدس زد که مرد مریخی از تبدیل پرفروش‌ترین خودرو خود به یک تانک غول پیکر، خوشحال نخواهد شد چرا که در صورت وقوع هر حادثه‌ای، این نام ایلان ماسک است که به وسط خواهد آمد.

جذاب ترین مطالب دنیای خودروک

چری آریزو ۵ برقی به عنوان اولین خودرو برقی ایران، مجوز شماره‌گذاری گرفت

سدان برقی M7؛ شاهکار WM Motor با شعاع حرکتی ۷۰۰ کیلومتر از دیار چین

شگفت انگیزترین امکانات فورد موستانگ Mach-E که آینده را به تصویر می‌کشند + ویدیو

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.