تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۰۳
کد خبر : 68363

تست سقوط خانواده گلکسی اس ۲۲ را تماشا کنید

تست سقوط خانواده گلکسی اس ۲۲ را تماشا کنید

تست سقوط خانواده گلکسی اس ۲۲ را تماشا کنیددر ویدیو تست سقوط خانواده گلکسی اس ۲۲ میزان مقاومت پرچمداران جدید سامسونگ در برابر سقوط و آسیب‌های فیزیکی بررسی می‌شود.
در سال‌های اخیر کمپانی‌ها بزرگ گوشی‌سا..

تست سقوط خانواده گلکسی اس ۲۲ را تماشا کنید

در ویدیو تست سقوط خانواده گلکسی اس ۲۲ میزان مقاومت پرچمداران جدید سامسونگ در برابر سقوط و آسیب‌های فیزیکی بررسی می‌شود.

در سال‌های اخیر کمپانی‌ها بزرگ گوشی‌سازی سعی کرده‌اند در کنار ساخت و طراحی موبایل‌هایی جذاب و خلاقانه میزان مقاومت آن‌ها در برابر صدمات فیزیکی را هم افزایش دهند، اما تا چه اندازه در این مسیر موفق بوده‌اند؟ در این ویدیو صحنه‌ی برخورد گلکسی اس ۲۲، گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ الترا با زمین را از زوایا و حالت‌های مختلف مشاهده می‌کنیم تا کیفیت ساخت و مقاومت پرچمداران سال ۲۰۲۲ کره‌ای‌ها مشخص شود.

دو گوشی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس از نظر طراحی بسیار شبیه به یکدیگر هستند و تفاوت چشم‌گیری با نسل گذشته خود ندارند و تنها اندازه نمایشگر آن‌ها با هم متفاوت است. اما طراحی گلکسی اس ۲۲ اولترا کاملاً با مدل نسل قبلی متفاوت بوده و ظاهری شبیه به گوشی‌های قدیمی سری گلکسی نوت به خود گرفته است.

همچنین مطالعه کنید:

مقایسه سرعت گلکسی اس ۲۲ اولترا با آیفون ۱۳ پرو مکس را تماشا کنید

گوشی‌های اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس در بخش طراحی بسیاری از ویژگی‌های ظاهری سری اس ۲۱ را به ارث برده‌اند و تنها سامسونگ قاب شیشه‌ای را جایگزین قاب پلاستیکی آن‌ها کرده است. این یعنی همان برآمدگی دوربین روی قاب پشتی و همان حفره روی نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی در این مدل هم وجود دارد. اما برآمدگی دوربین‌های پشتی که در نسخه قبلی رنگ متفاوتی داشت و با فریم دور گوشی یکپارچه شده بود، اکنون در نسل جدید با قاب پشتی رنگ یکپارچه‌ای به خودش گرفته است.

نظر شما درباره‌ی میزان مقاومت و کیفیت ساخت خانواده گلکسی اس ۲۲ چیست؟

تهیه شده در استودیویگجت نیوزمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.