تاریخ انتشار : جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
کد خبر : 583128

تریلر گیم ‌پلی جدید بازی A Plague Tale Requiem منتشر شد

تریلر گیم ‌پلی جدید بازی A Plague Tale Requiem منتشر شد

تریلر گیم ‌پلی جدید بازی A Plague Tale Requiem منتشر شد استودیوی آسوبو تریلر گیم ‌پلی جدید بازی A Plague Tale Requiem – افسانه طاعون را منتشر کرد؛ در ادامه می‌توانید این ویدیوی جذاب را تماشا کنید. تریلر گیم ‌پلی جدید بازی A Plague Tale Requiem در دسترس قرار گرفت و سرانجام تاریخ انتشار رسمی

تریلر گیم ‌پلی جدید بازی A Plague Tale Requiem منتشر شد

استودیوی آسوبو تریلر گیم ‌پلی جدید بازی A Plague Tale Requiem – افسانه طاعون را منتشر کرد؛ در ادامه می‌توانید این ویدیوی جذاب را تماشا کنید.

تریلر گیم ‌پلی جدید بازی A Plague Tale Requiem در دسترس قرار گرفت و سرانجام تاریخ انتشار رسمی بازی نیز اعلام شد.

قسمت اول این بازی ماجراجویی در سال 2019 انتشار یافت و به یکی از عناوین غافل‌گیرکننده‌ی سال تبدیل شد. قصه‌ در قرن چهاردهم فرانسه و در جریان جنگ صدساله (میان پادشاهی فرانسه و انگلستان) اتفاق می‌افتاد. شما نقش دخترکی به نام آمیسیا را برعهده داشتید که باید ضمن مراقبت از برادر کوچک بیمارش، راهی برای فرار از دست سربازان پیدا کند، آن هم در روزهایی که طاعون سیاه شهر را تحت تاثیر قرار داده است و موش‌ها به منطقه هجوم آورده‌اند.

داستان قسمت دوم، شش ماه پس از ماجراهای نسخه‌ی پیشین اتفاق می‌افتد و این بار هم با آمیسیا و هوگو همراه می‌شوید که به جنوب فرانسه سفر کرده‌اند و در جستجوی یک جزیره‌ی مرموز هستند که طبق شایعات، می‌تواند بیماری هوگو را درمان کند.

همانند نسخه‌ی اصلی، این‌بار هم عناصر مخفی‌کاری در بازی نقشی کلیدی دارند و باید پازل‌های مختلفی را برای پیش‌روی در مراحل حل کنید. یکی از انتقاداتی که نسبت به قسمت اول وجود داشت، ضعف مکانیک‌های مبارزه بود که ظاهرا در این دنباله رفع شده است. در ادامه می‌توانید ویدیوی گیم پلی 12 دقیقه‌ای بازی را تماشا کنید.

تریلر گیم ‌پلی جدید بازی A Plague Tale Requiem

این بازی قرار است یک نسخه‌ی «کالکتور ادیشن» هم داشته باشد که با خرید آن، اکشن‌ فیگورهای هوگو و آمیسیا، موسیقی متن بازی، تصاویر هنری، یک سنجاق سینه و یک باکس آرت اختصاصی هم دریافت می‌کنید. با توجه به این ویدیوی جدید که مبارزه‌ و محیط‌های بازتری را نشان می‌دهد، این‌گونه به نظر می‌رسد که استودیوی آسوبو قصد دارد تا بازی را به سری «آخرین بازمانده از ما» نزدیک کند اما باید منتظر ماند و دید.

همچنین مطالعه کنید: پیشرفت‌های گرافیکی فوق‌العاده بازی The Last of Us: Part I را ببینید

بازی A Plague Tale Requiem در تاریخ «18 اکتبر» (26 مهر 1401) برای ایکس باکس سری ایکس، سری اس، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.