تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۶:۰۳
کد خبر : 55529

تریلر جدید نسخه ریبوت بازی Saints Row را تماشا کنید

تریلر جدید نسخه ریبوت بازی Saints Row را تماشا کنید

تریلر جدید نسخه ریبوت بازی Saints Row را تماشا کنیدبه تازگی تریلر جدیدی از نسخه ریبوت بازی Saints Row منتشر شده است که در آن بخش‌هایی از گیم‌پلی و صحبت‌های سازندگان نمایش داده می‌شود.
سران استودیو Vol..

ریبوت بازی Saints Rowتریلر جدید نسخه ریبوت بازی Saints Row را تماشا کنید

به تازگی تریلر جدیدی از نسخه ریبوت بازی Saints Row منتشر شده است که در آن بخش‌هایی از گیم‌پلی و صحبت‌های سازندگان نمایش داده می‌شود.

سران استودیو Volition و شرکت Deep Silver چند روز پیش در Opening Night Live گیمزکام ۲۰۲۱ به روی صحنه رفتند و به صورت رسمی از ریبوت بازی Saints Row رونمایی کردند. این رونمایی با یک تریلر CG جذاب همراه بود که شخصیت‌های جدید را نشان می‌داد و بیننده را با حال و هوای این نسخه آشنا می‌کرد. خیلی‌ها منتظر نمایش گیم‌پلی بازی بودند تا اینکه به تازگی این اتفاق افتاد و حالا می‌توانید شاهد یک تریلر ۷ دقیقه‌ای شامل صحبت‌های سازندگان و بخش‌هایی از گیم‌پلی باشید.

دیپ سیلور به عنوان ناشر این بازی، در این تریلر به بخش‌هایی از گیم‌پلی پرداخته است. داستان ریبوت بازی Saints Row در شهر جدید سانتو ایلسو -که با الهام از جنوب غربی آمریکا طراحی شده- ‌جریان خواهد داشت. تریلر جدید این عنوان به صورت مفصل به طراحی محیط، تنوع در جزئیات و موارد دیگر می‌پردازد. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید.

دانلود ویدیو

این عنوان دارای چهار شخصیت (که شامل قهرمان اصلی بازی هم می‌شود) خواهد بود. سه گروه جنایتکار بزرگ و خطرناک در سانتو الیسو وجود دارد که در سراسر شهر با آن‌ها برخورد خواهید کرد. توسعه‌دهندگان بر روی گزینه‌های شفارشی‌سازی کاراکترها و همچنین گستردگی محیط سندباکس بازی مانور زیادی داده‌اند. آن‌ها تاکید می‌کنند که اگرچه این ریبوت نسبت به نسخه‌های قبلی سری Saints Row از رویکرد جدی‌تری برخوردار است اما هنوز آزادی عمل زیادی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. گیمرها همچنان می‌توانند در دنیای مملو از هرج و مرج بازی، آزادانه حرکت کنند و به فعالیت‌های مختلفی مشغول شوند.

همچنین مطالعه کنید:

گیمزکام ۲۰۲۱: تریلر رونمایی از ریبوت بازی Saints Row را تماشا کنید

ریبوت بازی Saints Row در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ (۶ اسفند ۱۴۰۰) برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی (به عنوان محصول انحصاری فروشگاه اپیک گیمز) منتشر خواهد شد. اگر نمی‌توانید تا عرضه بازی GTA VI منتظر بمانید، در اوایل سال ۲۰۲۲ به سراغ این عنوان بروید و از تجربه‌ای مشابه با جهان Grand Theft Auto لذت ببرید.

منبعGamingboltمنبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.