تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر : 61523

تریلر جدید فیلم Spider-Man: No Way Home را تماشا کنید

تریلر جدید فیلم Spider-Man: No Way Home را تماشا کنید

تریلر جدید فیلم Spider-Man: No Way Home را تماشا کنیدتریلر جدید فیلم Spider-Man: No Way Home – راهی به خانه نیست، در دسترس قرار گرفت که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید.
تریلر جدید فیلم Spider..

تریلر جدید فیلم Spider-Man: No Way Homeتریلر جدید فیلم Spider-Man: No Way Home را تماشا کنید

تریلر جدید فیلم Spider-Man: No Way Home – راهی به خانه نیست، در دسترس قرار گرفت که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

تریلر جدید فیلم Spider-Man: No Way Home سکانس‌های اکشن و شخصیت‌منفی‌های محبوب قدیمی که در این نسخه بازگشته‌اند را به شما نشان می‌دهد.

این فیلم به دلیل عدم توافق سونی و مارول، قرار بود به شکل دیگری ساخته شود اما خوشبختانه مشکلات حل شد و این نسخه نیز در دنیای سینمایی مارول اتفاق می‌افتد. مارول مدتی قبل، ایده‌‌ی مولتی ورس (Multiverse) یا همان دنیاهای موازی را معرفی کرد و این مسئله در قسمت سوم مرد عنکبوتی نیز نقش پررنگی خواهد داشت.

همان طور که پیش بینی می‌شد، پس گذشت مدتی از انتشار تریلر فیلم آنچارتد (Uncharted)، حالا تریلر دوم فیلم مرد عنکبوتی ۳ هم عرضه شده است که طرفداران را برای اکران این فیلم در ماه آینده آماده می‌کند.

در این ویدیوی جدید مشخص می‌شود که داستان قسمت سوم، تقریبا از همان جایی آغاز خواهد شد که قسمت پیشین به پایان رسیده بود. ما با پیتر پارکری روبرو می‌شویم که حالا هویت مخفی‌اش فاش شده است و همه‌ی جهانیان او را می‌شناسند. او در ادامه، از دکتر استرنج درخواست کمک می‌کند اما شرایط بدتر می‌شود.

نکته‌ی جذاب فیلم، بازگشت تعدادی از شخصیت‌ منفی‌های قدیمی است، از جمله گرین گابلین با بازی ویلم دفو و دکتر اختاپوس با بازی آلفرد مولینا که طرفداران قدیمی، خاطرات زیادی با آن‌ها دارند. الکترو با بازی جیمی فاکس هم در فیلم حضور دارد.

تریلر جدید فیلم Spider-Man: No Way Home

دانلود ویدیو

تام هالند برای سومین بار، نقش اصلی را برعهده دارد و زندایا، نقش اِم‌جی را بازی می‌کند. مریسا تومی در نقش عمه مِی و جان فاورو در نقش هپی هوگان، دیگر بازیگران فیلم هستند. کارگردانی فیلم را مشابه قسمت‌های قبل، جان واتس برعهده ادرد.

همچنین مطالعه کنید: نگاهی به فیلم های جدید مارول در سال ۲۰۲۱ و پس از آن

بازی مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) به اکران سینماهای جهان در می‌آید و باید دید تا چه اندازه موفق خواهد بود. در صورت انتشار اخبار مرتبط با این فیلم، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

منبعpocket-lintمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.