تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
کد خبر : 61872

تریلر جدید فیلم Nightmare Alley را مشاهده کنید

تریلر جدید فیلم Nightmare Alley را مشاهده کنید

تریلر جدید فیلم Nightmare Alley را مشاهده کنیدبه تازگی کمپانی «سرچ لایت پیکچرز» (Searchlight Pictures) تریلر فیلم Nightmare Alley اثر جدید «گیرمو دل تورو» را منتشر کرد. با گجت نیوز همراه باشید.
تریلر ..

تریلر جدید فیلم Nightmare Alley را مشاهده کنید

به تازگی کمپانی «سرچ لایت پیکچرز» (Searchlight Pictures) تریلر فیلم Nightmare Alley اثر جدید «گیرمو دل تورو» را منتشر کرد. با گجت نیوز همراه باشید.

تریلر فیلم Nightmare Alley / کوچه کابوس، جدیدترین اثر کارگردان برنده جایزه اسکار، گیرمو دل تورو، منتشر گردید و طرفداران بیشتر از همیشه مشتاق تماشای این فیلم مورد انتظار کرد. شما می‌توانید این تریلر در زیر مشاهده فرمایید:

دانلود ویدیو

کوچه کابوس که با هنرنمایی «بردلی کوپر»، «کیت بلانشت»، «ویلم دفو»، «تونی کولت»، «ریچارد جنکینز»، «ران پرلمن»، «رونی مارا» و «دیوید استراترن» همراه بوده، بازسازی از یک فیلم نوآر و کلاسیک با همین نام محصول سال ۱۹۴۷ است. داستان فیلم روایتگر زندگی یک شخصیت کاریزماتیک و جاه طلب، اما بدشانس به نام «استانتون کارلیسل»، با هنرنمایی کوپر، بوده که در فریب دادن مردم استعداد خاصی دارد و با دکتر «لیلیت ریتر»، با هنرنمایی بلانشت، روانپزشکی که حتی از او خطرناک تر است، ارتباط برقرار می‌کند و برای فریب دادن یک سرمایه دار خطرناک به نام «ارزا گریندل»، با هنرنمایی جنکینز، نقشه می‌کشند.

فیلمنامه این فیلم با همکاری دل تورو و «کیم مورگان» نوشته شده که علاوه بر بازیگران ذکر شده با هنرنمایی «رونی مارا» و «ران پرلمن» نیز همراه است. از دیگر آثار دل تورو می‌توان به فیلم «شکل آب» (The Shape of Water) اشاره کرد که در سال ۲۰۱۷ موفق به کسب جایزه بهترین فیلم اسکار شده بود؛ این کارگردان همچنین به صورت مشترک با همکاری «مارک گوستافسون» در حال ساخت فیلم «پینوکیو» (Pinocchio) برای کمپانی «نتفلیکس» (Netflix) نیز است.

نخستین پخش جهانی این فیلم اواخر سال ۲۰۲۱ در «موزه آکادمی سینما» ( Academy Museum of Motion Pictures) واقع در لس آنجلس انجام خواهد شد و سپس از تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) اکرانش در سینماهای ایالات متحده آغاز خواهد شد.

شما می‌توانید نظر خودتان را در مورد تریلر فیلم Nightmare Alley در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.