تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
کد خبر : 59458

تریلر جدید فیلم بتمن را تماشا کنید؛ یک ابرقهرمان بی‌رحم و ترسناک

تریلر جدید فیلم بتمن را تماشا کنید؛ یک ابرقهرمان بی‌رحم و ترسناک

تریلر جدید فیلم بتمن را تماشا کنید؛ یک ابرقهرمان بی‌رحم و ترسناکتریلر جدید فیلم بتمن – The Batman منتشر شد و رویارویی شوالیه‌ی تاریکی با زن گربه‌ای، ریدلر و پنگوئن را به تصویر می‌کشد.
تریلر جدید فیلم ..

تریلر جدید فیلم بتمنتریلر جدید فیلم بتمن را تماشا کنید؛ یک ابرقهرمان بی‌رحم و ترسناک

تریلر جدید فیلم بتمن – The Batman منتشر شد و رویارویی شوالیه‌ی تاریکی با زن گربه‌ای، ریدلر و پنگوئن را به تصویر می‌کشد.

تریلر جدید فیلم بتمن شاید حتی بهتر از آن چیزی باشد که طرفداران انتظار داشتند؛ این ویدیوی جذاب را در ادامه تماشا کنید.

شوالیه تاریکی به‌زودی به سینماها بازمی‌گردد و حالا تریلر نسخه‌ی جدید آن منتشر شده که از هر نظر جذاب است. کارگردانی فیلم را مت ریوز برعهده دارد و نقش اصلی را رابرت پتینسون بازی می‌کند. در کنار او، چهره‌های دیگری همچون زوئی کراویتز در نقش زن گربه‌ای، پل دینو در نقش ریدلی، اندری سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث، جفری رایت در نقش جیم گوردون و کالین فارل در نقش پنگوئن حضور دارند.

اولین تریلر فیلم سال گذشته، در جریان رویداد دی سی فندوم (DC FanDome) رونمایی شد و تعدادی از شخصیت‌های اصلی را نشان می‌داد. در آن ویدیو مشخص بود که ریدلر شخصیت منفی فیلم است. همچنین در آن دوره، ساخت این نسخه در مراحل اولیه قرار داشت و سازندگان نمی‌توانستند چیز زیادی از فیلم فاش کنند اما تریلر جدید، به خوبی نشان می‌دهد که با چگونه اثری رو به رو هستیم.

تریلر جدید فیلم بتمن – The Batman

دانلود ویدیو

این تریلر، زوئی کراویتز را در لباس زن گربه‌ای نشان می‌دهد و همچنین نیم نگاهی داریم به اندری سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث که باید دید تا چه اندازه مورد توجه قرار می‌گیرد. همان طور که از تریلر مشخص است، پنگوئن هم در بخش‌هایی از فیلم، مقابل بتمن قرار خواهد گرفت.

از این تریلر می‌توان اطلاعات زیادی از فیلم بدست آورد اما شاید مهم‌ترین مسئله این باشد که حالا طرفداران اطمینان پیدا کرده‌اند که با یک اثر درجه یک رو به رو هستند. این ویدیو به خوبی نشان می‌دهد که بتمنِ رابرت پتینسون، خشن و بی‌رحم است. او هیچ فرصتی به دشمنان نمی‌دهد و هیچ ترسی از نابود کردن آن‌ها ندارد. به نظر می‌رسد که با یکی از سیاه‌ترین بتمن‌های تاریخ رو به رو هستیم، اتفاقی که برای طرفداران هیجان انگیز خواهد بود.

کالین فارل اگرچه به این نکته اشاره داشته که پنگوئن او، یک شخصیت منفی کلاسیک به سبک کامیک‌ها نیست اما از تریلر می‌توان متوجه شد که دیدگاه‌های مثبتی نسبت به بتمن ندارد و می‌خواهد او را از بین ببرد. در سوی دیگر، زن گربه‌ای چندان شبیه شخصیت منفی‌ها نیست و احتمالا رابطه‌ی پیچیده‌ای را با بتمن آغاز خواهد کرد. در بخشی از تریلر می‌توانید ببینید که او از خشونت شوالیه تاریکی، غافلگیر شده است.

همچنین مطالعه کنید: دنی ویلنوو هم به مارول حمله کرد: فیلم‌های‌شان کپی یکدیگر است!

دی سی پس از موفقیت چشمگیر فیلم آکوآمن (Aquaman) در تلاش است تا آثار بهتر و با کیفیت‌تری تولید کند و باید دید تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد. فیلم بتمن که با بودجه‌ی ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته شده، در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) به اکران سینماهای جهان در می‌آید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.