تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۴۲
کد خبر : 57890

تریلر جدید فصل چهارم سریال Cobra Kai را تماشا کنید

تریلر جدید فصل چهارم سریال Cobra Kai را تماشا کنید

تریلر جدید فصل چهارم سریال Cobra Kai را تماشا کنیدنتفلیکس تیزر تریلر جدید فصل چهارم سریال Cobra Kai – کبرای کای را منتشر کرد که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید.
نتفلیکس در کنار انتشار تیزر تر..

فصل چهارم سریال Cobra Kaiتریلر جدید فصل چهارم سریال Cobra Kai را تماشا کنید

نتفلیکس تیزر تریلر جدید فصل چهارم سریال Cobra Kai – کبرای کای را منتشر کرد که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

نتفلیکس در کنار انتشار تیزر تریلر جدید فصل چهارم سریال Cobra Kai اعلام کرد که در ماه دسامبر ۲۰۲۱ می‌توانید منتظر پخش آن باشید.

این سریال که ماجراهای فیلم بچه کاراته‌کار (The Karate Kid) را ادامه می‌دهد، پخش خود را در سرویس یوتیوب رد (YouTube Red) آغاز کرد اما از زمانی که امتیاز آن به نتفلیکس واگذار شد، توانست مورد توجه قرار بگیرد. در فصل سوم، «دنیل لاروسو» و «جانی لارنس» تصمیم گرفتند تا دشمنی قدیمی خود را کنار گذاشته و با یکدیگر متحد شوند تا بتوانند «جان کریس» را شکست دهند. فصل چهارم پیرامون این اتحاد خواهد بود که اتفاق هیجان انگیزی برای طرفداران قدیمی به حساب می‌آید.

تا اینجا، جزئیات داستانی زیادی از فصل چهارم فاش نشده اما سازندگان، بازگشت «توماس ایان گریفیت» در نقش «تری سیلور» را تایید کرده‌اند. نتفلیکس اعلام کرد که فصل چهارم در ماه پایانی سال ۲۰۲۱ پخش می‌شود و فصل پنجم سریال نیز قطعا ساخته خواهد شد. این تریلر جدید، بازگشت تری سیلور را نشان می‌دهد و تاریخ پخش سریال را مشخص می‌کند.

تیزر تریلر جدید فصل چهارم سریال Cobra Kai

دانلود ویدیو

در فصل سوم به بازگشت تری سیلور اشاره شده بود؛ جایی که در یک فلش بک، جان کریس در ارتش با سیلور ملاقات می‌کند و رفاقت آن‌ها شکل می‌گیرد. همچنین در پایان فصل سوم، کریس را می‌بینیم که در حال گفتگوی تلفنی با یک «دوست قدیمی» است و می‌شد حدس زد که آن شخص کسی نیست جز تری سیلور.

اتحاد دنیل و جانی نیز اتفاق جذابی به حساب می‌آید و باید دید آن‌ها برای مقابله با کریس و سیلور، چه نقشه‌هایی دارند.

همچنین مطالعه کنید: تاریخ پخش فصل ششم سریال لوسیفر مشخص شد

فصل چهارم کبرا کای در تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ (۱۰ دی ۱۴۰۰) از سرویس نتفلیکس پخش می‌شود. در صورت انتشار اخبار مرتبط با این سریال، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.