تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
کد خبر : 62936

تریلر جدیدی از بازی A Plague Tale: Requiem منتشر شد

تریلر جدیدی از بازی A Plague Tale: Requiem منتشر شد

تریلر جدیدی از بازی A Plague Tale: Requiem منتشر شد بازی A Plague Tale: Requiem کمی قبل در رویداد The Game Awards 2021 اولین تریلر گیم‌پلی خود را دریافت کرده است.

A Plague Tale: Innocence..

تریلر جدیدی از بازی A Plague Tale: Requiem منتشر شد

بازی A Plague Tale: Requiem کمی قبل در رویداد The Game Awards 2021 اولین تریلر گیم‌پلی خود را دریافت کرده است.

A Plague Tale: Innocence که سال ۲۰۱۹ روانه بازار شد، به شدت مورد توجه بازیکنان قرار گرفت و اکنون طرفداران مشتاقانه منتظر بازی A Plague Tale: Requiem هستند که طی رویداد The Game Awards 2021 اولین تریلر از گیم‌پلی آن به نمایش گذاشته شده است.

از زمان معرفی A Plague Tale: Requiem در ماه ژوئن امسال تا به اینجا، جزئیات زیادی درباره آن منتشر نشده بود ولی شرکت «فوکس اینترکتیو» (Focus Interactive) بالاخره نمایشی را از آن در رویداد The Game Awards 2021 ارائه داده است.

در تریلر A Plague Tale: Requiem، چیزی فراتر از همان گیم‌پلی مخفی‌کاری جذاب این بازی را مشاهده نمی‌کنیم. البته بی‌شک استودیوی «آسوبو» (Asobo) جلوه‌های بصری این نسخه را تا حد قابل توجه‌ای ارتقا بخشیده و محیط‌هایی که در تریلر به نمایش گذاشته شده‌اند، واقعاً چشم‌نوازند. در واقع مناظر این نسخه بسیار سرسبزتر از پرداخت تیره و تاریک این استودیو از فرانسه طاعون زده قرن چهاردهم در نسخه قبلی به نظر می‌آیند.

A Plague Tale: Requiem دنباله‌ای مستقیم بر نسخه قبلی است و داستان آن بلافاصله پس از وقایع نسخه قبلی آغاز می‌شود. این عنوان ماجراجویی‌های خطرناک جدید دو خواهر با نام‌های آمیشیا و هوگو را روایت می‌کند که هر کاری می‌کنند تا در دنیایی خشن و بی‌رحم زنده بمانند.

در حال حاضر تاریخ انتشار بازی A Plague Tale: Requiem مشخص نیست اما عرضه آن برای پی‌ سی، پلی‌ استیشن ۵، ایکس‌ باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ تایید شده است. این عنوان از روز اول عرضه به‌صورت رایگان در دسترس مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت.

همچنین بخوانید:

برندگان Game Awards 2021 اعلام شدند؛ It Takes Two همه را غافلگیر کرد

در ادامه اولین تریلر گیم‌پلی A Plague Tale: Requiem را مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو

نظر شما کاربران گجت نیوز راجع به تریلر گیم‌پلی A Plague Tale: Requiem چیست؟ آیا این بازی به اندازه نسخه قبلی موفق ظاهر خواهد شد؟

منبع :Eurogamerمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.