تاریخ انتشار : جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
کد خبر : 60270

تردد بین استانی و شبانه فقط برای واکسن‌زده‌ها آزاد می‌شود

تردد بین استانی و شبانه فقط برای واکسن‌زده‌ها آزاد می‌شود

تردد بین استانی و شبانه فقط برای واکسن‌زده‌ها آزاد می‌شودمعاون فنی مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت گفت تردد بین استانی و شبانه فقط برای واکسن‌زده‌ها و افراد دارای کارت واکسیناسیون آزاد خواهد شد.
محسن..

تردد بین استانیتردد بین استانی و شبانه فقط برای واکسن‌زده‌ها آزاد می‌شود

معاون فنی مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت گفت تردد بین استانی و شبانه فقط برای واکسن‌زده‌ها و افراد دارای کارت واکسیناسیون آزاد خواهد شد.

محسن فرهادی، معاون فنی مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت با اشاره به مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی گفت کلیات این طرح به تصویب رسیده و ستاد ملی مقابله با کرونا اجرای آن را در دستور کار قرار داده است. وی افزود یکی از بخش‌های این طرح مدیریت ترددهای میان استانی و بخش دیگر نیز تردد شبانه خواهد بود.

آزادسازی تردد بین استانی برای واکسن زده‌ها

معاون فنی مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت در ادامه گفته‌های خود بیان کرد به احتمال زیاد منع تردد شبانه لغو خواهد شد و محدودیت‌های ترددهای میان استانی برای افرادی که واکسن دریافت کردند و دارای کارت واکسیناسیون هستند، آزاد خواهد شد.

فرهادی با اشاره به این که برای اتصال سامانه‌های وزارت بهداشت به سامانه وزارت کشور و پلیس راهور زمان کوتاهی نیاز داریم گفت بلافاصله پس از اتصال این سامانه‌ها و ابلاغ طرح محدودیت هوشمند، طرح منع تردد شبانه لغو خواهد شد و ترددهای میان استانی نیز برای افرادی که کارت واکسن کرونا دارند آزاد می‌شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.