تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
کد خبر : 35445

تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام معرفی شد

تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام معرفی شد

تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام معرفی شد رکود اقتصادی اخیر باعث شده است تا مشتریان از همه مناطق توجه خود را به سمت پرچم‌داران ارزان‌قیمت معطوف کرده و از دستگاه‌های ممتاز و سنتی بیشتر دور شوند. کوالکام از وضعیت فعلی آگاه است. بنابراین، امروز این شرکت اعلام کرده است که اسنپدراگون ۸۷۰ ۵G پلتفرم مناسبی برای پرچم‌داران اندرویدی ارزان‌قیمت جدید است.
اسنپدراگون ۸۷۰ ۵G کوالکام نسخه سریع‌تر اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس است اسنپدراگون ۸۷۰ که به‌عنوان دنباله‌ای برای پلتفرم اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس کوالکام ایجاد شده است، دارای هسته‌های اصلی پردازنده کریو ۵۸۵ پیشرفته با کلاک حداکثر تا ۳٫۲ گیگاهرتز است. این در حالی است که کلاک نسل پیشین حداکثر تا ۳٫۱ گیگاهرتز بوده است.
تراشه جدید دارای مودم اسنپدراگون X55 5G است که سال گذشته در تعداد بی‌شماری از دستگاه‌های اندرویدی استفاده شده بود. بنابراین، مشتریان می‌توانند انتظار پشتیبانی از شبکه‌های Sub-6GHz و mmWave 5G را داشته باشند.
همانند گذشته، کوالکام تمرکز خود را بر روی قابلیت‌های گیمینگ معطوف کرده است. پلتفرم اسنپدراگون ۸۷۰ یک بار دیگر تجربه اسنپدراگون الیت گیمینگ را ..

تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام معرفی شد

رکود اقتصادی اخیر باعث شده است تا مشتریان از همه مناطق توجه خود را به سمت پرچم‌داران ارزان‌قیمت معطوف کرده و از دستگاه‌های ممتاز و سنتی بیشتر دور شوند. کوالکام از وضعیت فعلی آگاه است. بنابراین، امروز این شرکت اعلام کرده است که اسنپدراگون ۸۷۰ ۵G پلتفرم مناسبی برای پرچم‌داران اندرویدی ارزان‌قیمت جدید است.

اسنپدراگون ۸۷۰ ۵G کوالکام نسخه سریع‌تر اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس است

اسنپدراگون ۸۷۰ که به‌عنوان دنباله‌ای برای پلتفرم اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس کوالکام ایجاد شده است، دارای هسته‌های اصلی پردازنده کریو ۵۸۵ پیشرفته با کلاک حداکثر تا ۳٫۲ گیگاهرتز است. این در حالی است که کلاک نسل پیشین حداکثر تا ۳٫۱ گیگاهرتز بوده است.

تراشه جدید دارای مودم اسنپدراگون X55 5G است که سال گذشته در تعداد بی‌شماری از دستگاه‌های اندرویدی استفاده شده بود. بنابراین، مشتریان می‌توانند انتظار پشتیبانی از شبکه‌های Sub-6GHz و mmWave 5G را داشته باشند.

همانند گذشته، کوالکام تمرکز خود را بر روی قابلیت‌های گیمینگ معطوف کرده است. پلتفرم اسنپدراگون ۸۷۰ یک بار دیگر تجربه اسنپدراگون الیت گیمینگ را در اختیار شما قرار می‌دهد که امکان «رندر کردن در سطح دسکتاپ» و «گرافیک بسیار واقع‌گرایانه» را فراهم می‌کند.

این تراشه با پردازنده گرافیکی ادرنو ۶۵۰ و امکان به‌روزرسانی درایوهای پردازنده گرافیکی بدون به‌روزرسانی سیستم‌عامل همراه است. کوالکام ویژگی‌های Game Smoother و ادرنو Fast Blend را برای تجربه بی‌نقص بازی در اختیار شما قرار داده است.

Logo-Snapdragon-870-5G-Mobile-Platform

بقیه ویژگی‌های پلتفرم اسنپدراگون ۸۷۰ ۵G کوالکام نیز مشابه نسل قبل یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس است. تنها تفاوت این دو به غیر از سرعت کلاک پردازنده، در بخش وای فای یافت می‌شود.

در حالی که اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس پشتیبانی از شبکه‌های وای فای ۶E را ارائه می‌دهد که پشتیبانی از وای فای را در شبکه‌های سریع‌تر ۶ گیگاهرتز امکان‌پذیر می‌کند، اسنپدراگون ۸۷۰ یک قدم به عقب بازگشته است و فقط با استاندارد سنتی‌تر وای فای ۶ (۲٫۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز) کار می‌کند.

نکات مهم اسنپدراگون ۸۷۰:

  • هسته اصلی پردازنده بهبودیافته کوالکام کریو ۵۸۵ با سرعت کلاک تا ۳٫۲ گیگاهرتز
  • افزایش عملکرد در همه جهات برای داشتن تجربه گیم پلی بهتر به‌وسیله کوالکام اسنپدراگون الیت گیمینگ، امکان اتصال به شبکه ۵G زیر ۶ گیگاهرتز و mmWave و هوش مصنوعی فوق‌العاده

کدام تلفن‌های هوشمند از اسنپدراگون ۸۷۰ ۵G استفاده می‌کنند؟

کوالکام ادعا کرده است که برای رفع نیازهای موجود OEM و صنعت تلفن همراه، پلتفرم اسنپدراگون ۸۷۰ را ایجاد کرده است. لیستی از شرکایی که قصد دارند از این پلتفرم در محصولات پرچم‌دار خود استفاده کنند، گواه این امر است.

اولین تلفن‌های هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸۷۰ در اواخر این سه ماه معرفی خواهد شد.

کیندر لیو، مدیرعامل و رئیس R&D در وان پلاس، گفته است که این برند با پلتفرم جدید کوالکام مشتاقانه منتظر «ارائه سرعت ۵G بسیار سریع و تجارب فوق‌العاده روان موبایل به کاربران بیشتری» است.

وان پلاس مشخص نکرده است که کدام دستگاه آینده قرار است از اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده کند، اما مطمئناً اطلاعات اخیر ایده خوبی به ما می‌دهد.

گفته می‌شود که وان پلاس ۹E یکی از گوشی‌های هوشمندی است که از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس استفاده می‌کند. با در نظر گرفتن شباهت‌های بین دو پلتفرم و تعهدات وان پلاس، اسنپدراگون ۸۷۰ اکنون به‌عنوان یک انتخاب مشخص برای آن تلفن همراه به نظر می‌رسد.

این محصول باید در اواخر ماه مارس در کنار وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو که مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ هستند، رونمایی شود که مطابق با جدول زمانی رسمی ارائه‌شده توسط کوالکام است.

موتورولا گفته است که تلاش می‌کند «نوآوری‌های قابل توجهی را که مهم هستند» ارائه دهد. با این پلتفرم جدید، این برند امیدوار است که با گسترش شبکه‌ها در سراسر جهان، دستگاه‌های بیشتری را به ۵G مجهز کند.

ماه گذشته، برند متعلق به لنوو متعهد شد تا تعهدات سری ۸۰۰ اسنپدراگون را به سری موتو G بیاورد. تراشه جدید کوالکام ممکن است این امکان را فراهم کند و بنابراین می‌تواند تراشه‌ای باشد که در موتورولا نیو که به‌تازگی اطلاعاتی از آن فاش شده، استفاده شده است.

Motorola-logo

سایر شرکت‌های متعهد به معرفی تلفن‌های هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸۷۰ در آینده نزدیک، شیائومی و اوپو و همچنین برند کمتر شناخته شده iQOO هستند. هیچ‌یک از آن‌ها دستگاه‌های خاصی را نام نبردند اما ما می‌توانیم حدس‌هایی درباره این موضوع بزنیم.

اوپو فایند X3 نئو احتمالاً محتمل‌ترین گزینه اسنپدراگون ۸۷۰ است. اسنپدراگون ۷۶۵ در سال ۲۰۲۰ در گوشی‌های هوشمند این شرکت مورد استفاده قرار گرفت و با توجه به اینکه هیچ برنامه‌ای برای معرفی فایند X3 استاندارد وجود ندارد، ارتقاء به تراشه سری ۸۰۰ اسنپدراگون منطقی خواهد بود.

از طرف دیگر، شیائومی می‌تواند از اسنپدراگون ۸۷۰ در داخل ردمی K40 آینده استفاده کند. در روزهای اخیر، شایعاتی درباره نوع ارزان‌تر این تلفن همراه منتشر شده است و این تراشه‌، نیاز شیائومی را برآورده می‌کند.

اینکه iQOO کدام دستگاه را با اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی خواهد کرد، هنوز مشخص نیست. به‌تازگی از تلفن هوشمند iQOO 7 مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ رونمایی شده است. بنابراین، شاید یک گوشی با برند نئو که دارای اسنپدراگون ۸۷۰ است، در دست ساخت باشد.

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.