تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
کد خبر : 585113

تحلیلگر مطرح: یک شاخص آنچین نشان می‌دهد قیمت بیت کوین به کف رسیده است

تحلیلگر مطرح: یک شاخص آنچین نشان می‌دهد قیمت بیت کوین به کف رسیده است

تحلیلگر مطرح: یک شاخص آنچین نشان می‌دهد قیمت بیت کوین به کف رسیده است یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال می‌گوید دو شاخص آنچین (درون‌زنجیره‌ای) نشان از رسیدن بیت کوین به کف قیمت روند نزولی خود یا نزدیک‌بودن این اتفاق دارند. به گزارش دیلی هودل، بنجامین کاون (Benjamin Cowen)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، با استناد به

تحلیلگر مطرح: یک شاخص آنچین نشان می‌دهد قیمت بیت کوین به کف رسیده است

یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال می‌گوید دو شاخص آنچین (درون‌زنجیره‌ای) نشان از رسیدن بیت کوین به کف قیمت روند نزولی خود یا نزدیک‌بودن این اتفاق دارند.

به گزارش دیلی هودل، بنجامین کاون (Benjamin Cowen)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، با استناد به یک شاخص آنچین قابل‌اعتماد از نظر تاریخی، می‌گوید که قیمت بیت کوین به کف یا نزدیکی آن رسیده است.

کاون در مصاحبهٔ اخیر خود با کیتکو نیوز (Kitco News)، به نمودار بیت‌کوین‌های در گردش سودکرده و ضررکرده (Bitcoin’s supply in profit and loss) اشاره کرد که نشان می‌دهند چه مقدار از عرضه این ارز دیجیتال برای هولدرها سود و چه مقدار از آن ضرر ایجاد کرده است.

این تحلیلگر محبوب می‌گوید که معیار بیت‌کوین‌های در گردش سودکرده و ضررکرده از نظر تاریخی با سقف‌ها و کف‌های بلندمدت قیمت در ارتباط بوده است.

او در ادامه گفت که اگر شاهد یک سقوط قیمت دیگر یا فروش دسته‌جمعی هولدرها باشیم، این شاخص به‌وضوح نشان خواهد داد که قیمت بیت کوین به کف خود رسیده است.

نمودار بیت‌کوین‌های در گردش سودکرده و ضررکرده (برای مشاهده شاخص در ارزویژن روی تصویر کلیک کنید).

کوئن گفته است:

به نظر من برخی نمودارها مانند عرضه در گردش سودکرده و ضررکرده از دیگر نمودارها جالب‌تر هستند. از نظر تاریخی، یکی از نکات جالب درباره این نمودار این است که تا زمانی که یکدیگر را قطع نکنند، بیت کوین به کف قیمت نخواهد رسید. این دو شاخص دیروز یکدیگر را قطع کردند. آنها دیروز برای اولین‌بار در چرخه قیمتی فعلی از یکدیگر عبور کردند. شما در اینجا می‌توانید یک الگوی دوره‌ای را از عرضه بیت کوین‌های سودکرده و ضررکرده ببینید. پس از عبور این دو از یکدیگر قیمت بیت کوین به کف خواهد رسید.

کوئن ادامه داد:

این نقطه،‌ معمولاً همان زمانی است که می‌خواهید سرمایه‌ خود را کاهش دهید (اقدام به فروش کنید)، زمانی که بیت کوین به تلاش برای رسیدن به بالاترین سطح قیمت خود ادامه خواهد داد. بنابراین به نظر من، این شاخص در کنار شواهد زیاد دیگری نشان می‌دهد که اگر یک کاهش دیگر قیمت را تجربه کنیم،‌ بیت کوین به کف قیمت خود خواهد رسید.

تحلیلگر مطرح: یک شاخص آنچین نشان می‌دهد قیمت بیت کوین به کف رسیده است

در این باره بیشتر بخوانید

  • تحلیل آنچین: اکنون زمان مناسبی برای خرید بیت کوین است؟
  • نهنگ‌ها مشغول واریز بیت کوین به صرافی‌های فیوچرز هستند؛ نشانه صعودی؟
  • قیمت بیت کوین باید از چه مقاومتی عبور کند تا روند صعودی شود؟
  • بیت کوین در روند صعودی؛ این بار فرق می‌کند!
  • عوامل روانی اجازه عبور قیمت بیت کوین از ۲۰,۰۰۰ دلار را نمی‌دهند

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.