تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۷:۵۷
کد خبر : 60984

تحلیلگر مطرح ارز دیجیتال: قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۲ همه را شگفت‌زده می‌کند

تحلیلگر مطرح ارز دیجیتال: قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۲ همه را شگفت‌زده می‌کند

تحلیلگر مطرح ارز دیجیتال: قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۲ همه را شگفت‌زده می‌کندپلن بی (PlanB) تحلیلگر محبوب ارز دیجیتال قیمت بیت کوین در ۲۰۲۲ را پیش‌بینی کرد. طبق پیش بینی او قیمت بیت کوین سال آینده رشدی ف..

قیمت بیت کوین 2022تحلیلگر مطرح ارز دیجیتال: قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۲ همه را شگفت‌زده می‌کند

پلن بی (PlanB) تحلیلگر محبوب ارز دیجیتال قیمت بیت کوین در ۲۰۲۲ را پیش‌بینی کرد. طبق پیش بینی او قیمت بیت کوین سال آینده رشدی فضایی خواهد داشت.

پلن بی خالق مدل انباشت به جریان (S2F) است. بر اساس این مدل تا امروز پیش‌بینی‌های بسیار دقیقی از آینده قیمت ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین داشته‌ایم. این مدل به زبان ساده، با در نظر گرفتن تعداد ارزهای دیجیتال استخراج شده و تعداد باقی مانده، بر اساس فرمولی دقیق، دست به پیش‌بینی قیمت یک رمز ارز می‌زند. بد نیست بدانید تا امروز نزدیک به ۱۸.۸ میلیون بیت کوین استخراج شده و قرار است در نهایت فقط ۲۱ میلیون عدد از آن وجود داشته باشد. حال بر اساس مدل S2F قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۲ رشدی انفجاری را تجربه خواهد کرد.

این تحلیلگر یعنی PlanB با ۱.۳ میلیون دنبال‌کننده خود درباره وضعیت قیمت BTC در ربع اول سال ۲۰۲۲ صحبت کرد. در حالی که عده زیادی از فرصت رشد پایین اولین ارز دیجیتال رمزنگاری شده صحبت می‌کنند و آلت کوین‌ها را گزینه بهتری برای سرمایه گذاری می‌شناسند، به عقیده این تحلیلگر مطرح، بیت کوین در ربع اول سال ۲۰۲۲ یک رشد هایپربولیک را تجربه خواهد کرد؛ برخلاف تصور، BTC در مقایسه با سایر رمز ارزها بیشتر رشد می‌کند.

او در مصاحبه‌ای با آنتونی پمپلیانو (Anthony Pompliano) در یوتیوب، یک سرمایه گذار مطرح با حدود ۵۰۰ میلیون دلار سرمایه، اعلام کرد که بر اساس چند مدل مختلف الگوریتم‌های تحلیل وی، قیمت بیت کوین در ابتدای سال ۲۰۲۲ ممکن است تا ۷۰۰ درصد رشد کند! بر اساس گفته‌های وی، اگر ما داده‌های درون زنجیره‌ای کنونی را در نظر بگیریم، سقف مورد نظر (یعنی ۷۰۰ درصد رشد در نهایت) طی شش ماه از الان به دست خواهد آمد. به عقیده پلی بی، بدبینانه‌ترین حالت برای قیمت بیت کوین تا انتهای سه ماهه نخست ۲۰۲۲ رقم ۱۳۵ هزار دلار است که با در نظر گرفتن قیمت حدود ۶۱ هزار دلاری کنونی رشدی بیش از ۱۰۰ درصدی محسوب می‌شود.

تحلیل پلن بی این است که تا انتهای سال میلادی جاری، یعنی کمتر از دو ماه دیگر، قیمت بیت کوین برای نخستین مرتبه ۶ رقمی خواهد شد و سقف تاریخی ۱۰۰ هزار دلار را به ثبت می‌رساند. احتمال رسیدن به ۱۳۵ هزار دلار تا قبل از شروع سال ۲۰۲۲ نیز وجود دارد. در صورت محقق شدن این پیش‌بینی، بر اساس مدل انباشت به جریان (S2FX) رشد تا ۲۸۸ هزار دلار و حتی بالاتر ادامه خواهد داشت.

پلن بی که به خاطر پیش‌بینی‌های الگوریتمیک دقیقش از قیمت بیت کوین به محبوبیت زیادی رسیده است، ادعا کرد از ۳۰۰، ۴۰۰ یا ۵۰۰ هزار دلاری شدن ارزش هر واحد BTC تا انتهای ربع اول یا دوم سال ۲۰۲۲ متعجب نخواهد شد!

مئل انباشت به جریان چیز جدیدی نیست و از مدت‌ها قبل برای ردیابی عملکرد کالاهایی مانند فلزات گرانبها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم مدل S2F قیمت یک دارایی را با عرضه موجود آن مقایسه می‌کند. این مدل با توجه به محدود بودن تعداد بیت کوین (فقط ۲۱ میلیون عدد) تا امروز در پیش‌بینی آینده قیمت این ارز دیجیتال موفق بوده است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.