تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کد خبر : 589720

تحلیلگر بلومبرگ: روند فعلی بیت کوین یک تفاوت کلیدی با سال ۲۰۱۸ دارد

تحلیلگر بلومبرگ: روند فعلی بیت کوین یک تفاوت کلیدی با  سال ۲۰۱۸ دارد

تحلیلگر بلومبرگ: روند فعلی بیت کوین یک تفاوت کلیدی با سال ۲۰۱۸ دارد مایک مک‌گلون (Mike McGlone)، تحلیلگر ارشد بلومبرگ، گفته است کف قیمت بیت کوین می‌تواند به همان شکلی که پیش از شروع بازار صعودی سال ۲۰۱۹ دیده شد، شکل بگیرد، اما روند کنونی یک تفاوت اساسی با آن دوران دارد. به گزارش کوین

تحلیلگر بلومبرگ: روند فعلی بیت کوین یک تفاوت کلیدی با سال ۲۰۱۸ دارد

مایک مک‌گلون (Mike McGlone)، تحلیلگر ارشد بلومبرگ، گفته است کف قیمت بیت کوین می‌تواند به همان شکلی که پیش از شروع بازار صعودی سال ۲۰۱۹ دیده شد، شکل بگیرد، اما روند کنونی یک تفاوت اساسی با آن دوران دارد.

به گزارش کوین تلگراف، مک‌گلون به‌تازگی در گفت‌وگویی با اسکات ملکر (Scott Melker) گفته است برخلاف سال ۲۰۱۸ که نهادهای مالی تأثیرگذار بر اقتصاد جهان، نظیر بانک مرکزی آمریکا، در حال کاهش نرخ بهره بانکی بودند، این بار در حال افزایش نرخ بهره و دنبال‌کردن سیاست‌های پولی انقباضی هستند.

او دراین‌باره گفته است:

در آن زمان (سال ۲۰۱۸) بانک مرکزی آمریکا کاهش نرخ بهره بانکی را از قبل آغاز کرده بود، بیت کوین هم کف قیمت خود را حفظ و شروع به رشد کرد تا زمانی که آن اتفاق در سال ۲۰۱۹ رخ داد (اشاره به همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر جهان). اکنون اما، آنها با سرعت قابل‌توجهی مشغول افزایش نرخ بهره هستند و با توجه به این مسئله نمی‌توانید نسبت به آینده هیچ بازاری هیجان‌زده باشید. کمی به بازار فرصت دهید. به نظرم چشم‌انداز بلندمدت بیت کوین واقعاً صعودی است.

مقایسه قیمت بیت کوین و تغیرات شاخص فدرال فاندز فیوچر.

مک‌گلون هشدار داده که ممکن است بیت کوین در کوتاه‌مدت شاهد آن رشد قیمتی که برایش پیش‌بینی کرده است، نباشد و دلیل آن را هم شرایط اقتصادی چالش‌برانگیز جهان و ادامه روند افزایش نرخ‌های بهره بانکی عنوان کرده است.

او می‌گوی این احتمال وجود دارد که شاخص بورسی نزدک (Nasdaq) به زیر میانگین متحرک ۲۰۰ روزه خود سقوط کند و این اتفاق احتمالی را نشانه‌ای برای نزدیک‌نبودن شروع روند صعودی قطعی بیت کوین می‌داند.

تحلیلگر بلومبرگ می‌گوید:

همچنان شاهد خروج نقدینگی از بازار هستیم و اگر شاخص بورسی نزدک [به زیر میانگین متحرک ۲۰۰ روزه خود] سقوط کند، سایر بازارها هم سقوط خواهند کرد و بیت کوین یکی از آنها خواهد بود. همچنان تصور می‌کنم قرار است بازار نزولی ادامه داشته باشد و به همین خاطر چنین دیدگاه‌هایی دارم.

او افزود:

همچنان تصور می‌کنم در میانه‌های بزرگترین بازنشانی اقتصادی عمر خود هستیم. رویدادی مثل همه‌گیری ویروس کرونا را داشتیم که هر صد سال یک‌ بار رخ می‌دهد، جنگی تاریخی در اروپا را تجربه می‌کنیم و یک تغییر تاریخی در رهبری سیاسی چین داریم.

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.