تجربه رانندگی با نسخه فیس لیفت بی ام و X4 M کامپتیشن؛ همچنان جذاب و اسپورت + ویدیو بی ام و X4 M کامپتیشن در نسخه فیس لیفت از تکنولوژی‌های بیشتر و تغییرات ظاهری جدیدی بهره می‌برد. در ادامه م..

تجربه رانندگی با نسخه فیس لیفت بی ام و X4 M کامپتیشن؛ همچنان جذاب و اسپورت + ویدیو

بی ام و X4 M کامپتیشن در نسخه فیس لیفت از تکنولوژی‌های بیشتر و تغییرات ظاهری جدیدی بهره می‌برد. در ادامه می‌توانید ویدیوی تست رانندگی این شاسی بلند آلمانی را مشاهده کنید.

بی ام و X4 M کامپتیشن در نسخه فیس لیفت تغییرات جزئی اما موثری را تجربه کرده است. در واقع این شاسی بلند آلمانی اکنون از تغییرات ظاهری جدید و تکنولوژی‌های بیشتری نسبت به قبل بهره می‌برد. همچنین بی ام و پیشرانه‌های خانواده X4 را نیز ارتقا داده است.

مشخصات فیس لیفت بی ام و X4 M کامپتیشن

فیس لیفت بی ام و X4 M کامپتیشن به یک موتور ۶ سیلندر ۳ لیتری خطی S58 مجهز شده و از همان مشخصات و قطعات استفاده شده در M3 و M4 بهره خواهد برد. در واقع بی ام و برای این خودرو نیز میل‌لنگ فورج ماری شده و برخی قطعات جدید را در نظر گرفته که باعث افزایش عمر و دوام موتور خواهند شد. گیربکس این خودرو نیز برای پاسخ بهتر به خصوص در معکوس‌ها مجددا برنامه‌ریزی شده است. تمام این تغییرات در این شاسی بلند آلمانی شخصیت متفاوتی نسبت به قبل را به وجود آوردند.

X4 M کامپتیشن در نسخه فیس لیفت همانند X3 M در بخش طراحی نیز تغییراتی را تجربه کرده است. از این تغییرات می‌توان به چراغ‌های جلو تیزتر، جلوپنجره کلیوی شکل جدید، ورودی هوای متفاوت، رنگ‌های جدید و چراغ‌های عقب اصلاح شده اشاره کرد. بخش M همانند قبل برای خانواده محصولات خود رنگ‌های جذابی نظیر زرد سائوپائولو را در نظر گرفته است؛ نام این رنگ که از گرندپری سائوپائولو برزیل گرفته شده بسیار خاص بوده و توانسته ظاهر جذابی را در این شاسی بلند به وجود آورد.

بی ام و نخستین بار این رنگ را روی BMW X4 M ارائه کرد، اما باید گفت M4 برای چنین رنگ‌هایی گزینه مناسبی محسوب نمی‌شود؛ چراکه جلوپنجره بسیار بزرگ آن بیشتر از رنگ خودرو جلب توجه می‌کند، اما این رنگ در X4 M نمای جذاب‌تری را به وجود آورده و هماهنگی آن با جلوپنجره و خطوط منسجم بدنه هماهنگ‌تر است. در ادامه می‌توانید ویدیوی تست رانندگی این شاسی بلند را مشاهده کنید:

ویدیو تست رانندگی

منبعbmwblogمنبع گجت نیوز

خروج از نسخه موبایل