تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر : 590347

تجربه اقامتی اقتصادی با رزرو هتل سپنتا مشهد

تجربه اقامتی اقتصادی با رزرو هتل سپنتا مشهد

مشهد مقدس، یکی از شهرهای بزرگ ایران است که به دلیل وجود بارگاه نورانی امام رضا (ع) روزانه میزبان تعداد زیادی از مسافران است. یکی از دغدغه های مهم زائران گرامی، پیدا کردن هتل تمیز و شیک با قیمت مناسب است. هتل سپنتا مشهد، یکی از هتل های سه ستاره در این شهر است که

مشهد مقدس، یکی از شهرهای بزرگ ایران است که به دلیل وجود بارگاه نورانی امام رضا (ع) روزانه میزبان تعداد زیادی از مسافران است. یکی از دغدغه های مهم زائران گرامی، پیدا کردن هتل تمیز و شیک با قیمت مناسب است.

هتل سپنتا مشهد، یکی از هتل های سه ستاره در این شهر است که در خیابان بازارچه سراب مشهد قرار دارد.

اگر به دنبال هتلی خوش قیمت و مناسب در مشهد هستید، در این نوشته با ما همراه باشید تا با امکانات رفاهی هتل سپنتا مشهد و موقعیت مکانی این هتل بیشتر آشنا شوید.

معرفی هتل سپنتا مشهد

هتل سپنتا، هتلی سه ستاره و شیک است که در سال 1394 در مشهد مقدس افتتاح شد. یکی از دلایل اصلی محبوبیت این هتل، قیمت مناسب اقامت در هتل سپنتا است که به کاهش هزینه های سفر کمک می کند. هتل سپنتا، ساختمانی 4 طبقه است که 32 واحد اقامتی مختلف دارد.

در هتل سپنتا مشهد، شما می توانید از میان انواع اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته، واحد اقامتی دلخواه خود را انتخاب کنید.

در تمام واحدهای هتل سپنتا، انواع امکانات رفاهی مانند تلویزیون، گیرنده دیجیتال، اینترنت، شوفاژ، کولر گازی، سشوار، وسایل بهداشتی، حوله و… وجود دارد که شما می توانید از تمام این امکانات در طول مدت اقامت خود استفاده کنید.

در هتل سپنتا مشهد، انواع خدمات رفاهی مانند خدمات خانه‌داری، خدمات بیدارباش، خدمات تور، پذیرش شبانه روزی، خدمات پرینت و فتوکپی، تاکسی سرویس، خدمات تهیه بلیط و خدمات CIP (تشریفات ویژه) انجام می شود تا مهمانان عزیز، اقامتی آرام و راحت را در این هتل تجربه کنند.

وجود رستوران و کافی شاپ در هتل سپنتا مشهد

در این هتل سه ستاره، رستورانی بزرگ با دو سالن مجزا وجود دارد که یکی از سالنها، سالن اصلی رستوران است و در سالن دیگر، صبحانه مخصوص هتل سرو می شود. منوی غذایی رستوران هتل سپنتا مشهد، متنوع و جذاب است و انواع غذاهای خوشمزه ایرانی، در منوی رستوران هتل وجود دارد. مهمانان هتل سپنتا، می توانند وعده های ناهار و شام را در رستوران هتل سپنتا میل کنند.

تمام افراد با رزرو هتل سپنتا مشهد، از بوفه رایگان صبحانه هتل بهره‌مند می شوند که به صورت سلف سرویس سرو می شود. با استفاده از صبحانه گرم و سرد هتل سپنتا، روزتان را با انرژی بیشتر آغاز خواهید کرد.

برای تجربه آرامش عمیق در این هتل، مهمانان عزیز می توانند به کافی شاپ هتل سپنتا مشهد بروند و همزمان با خوردن چای و قهوه، آرامش عمیق را به روح و جسم خود هدیه دهند.

موقعیت مکانی هتل سپنتا مشهد

هتل سپنتا، در بازارچه سراب مشهد قرار دارد. با اقامت در هتل سپنتا، شما می توانید فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) را در کمتر از 9 دقیقه با ماشین طی کنید و خودتان را به حرم نورانی امام هشتم برسانید. در صورتی که به ماشین دسترسی ندارید، با 15 دقیقه پیاده‌روی، به حرم امام رضا (ع) می رسید.

تجربه اقامتی اقتصادی با رزرو هتل سپنتا مشهد

هتل سپنتا به خیابان سعدی، بازار لوازم صوتی و تصویری مشهد، مسجد امیرالمومنین، باغ موزه نادری، باغ ملی مشهد و بازار فردوسی نزدیک است. برای مشاهده سایر مکانهای مهم مشهد، شما می توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل سپنتا استفاده کنید.

رزرو هتل سپنتا مشهد از سامانه سفربازی

اگر می خواهید اقامتی ارزان و راحت را در شهر مشهد تجربه کنید، می توانید به سامانه سفربازی مراجعه کرده و تصاویر هتل سپنتا و امکانات رفاهی هتل را مشاهده کنید. سپس می توانید اتاق یا سوئیت دلخواه خود را با بهترین قیمت در هتل سپنتا مشهد رزرو کنید.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.