تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
کد خبر : 70460

تبلیغ گوشی منعطف اوپو در صفحه توییتر رسمی سامسونگ!

تبلیغ گوشی منعطف اوپو در صفحه توییتر رسمی سامسونگ!

تبلیغ گوشی منعطف اوپو در صفحه توییتر رسمی سامسونگ!شرکت سامسونگ در حساب توییتر خودش تصویری از گوشی منعطف اوپو را منتشر کرده است. اما آیا این تصویر به عمد منتشر شده یا اشتباهی بوده است؟
وقتی صحبت از گوش..

تبلیغ گوشی منعطف اوپو در صفحه توییتر رسمی سامسونگ!

شرکت سامسونگ در حساب توییتر خودش تصویری از گوشی منعطف اوپو را منتشر کرده است. اما آیا این تصویر به عمد منتشر شده یا اشتباهی بوده است؟

وقتی صحبت از گوشی‌های تاشو به میان می‌آید، سامسونگ تقریباً بی‌رقیب است. با توجه به موفقیت شگفت انگیزی که گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ به دست آورده‌اند، سامسونگ جایگاه خودش را در بالاترین رده این دسته‌بندی تثبیت کرد و رقابت با این کمپانی به هیچ عنوان آسان نخواهد بود.

با این حال اخیراً ما شاهد ورود برندهای دیگری مثل هواوی و اوپو نیز به بازار گوشی‌های منعطف هستیم. در حالی که گوشی‌های این شرکت‌ها عمدتاً در بازار چین عرضه می‌شوند، اما اگر عرضه جهانی شوند، می‌تواند باعث شکل‌گیری رقابت سالمی در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو شود که هم اکنون تحت سلطه سامسونگ است.

ظاهراً سامسونگ نیز با این موضوع موافق است. این شرکت کره‌ای به تازگی یکی از دستگاه‌های رقیب را در حساب کاربری توییتری خودش تبلیغ کرده است! اما هنوز تأیید نشده است که آیا این تصمیم عمدی است یا عمدی در کار وجود ندارد.

بخش روابط عمومی دو شرکت متعهد اوپو و وان پلاس یک فایل Gif را منتشر کرده که به همه یادآوری می‌کند گوشی‌های هوشمند امروزی به هیچ عنوان خسته‌کننده نیستند. این حرکت پاسخ‌های مختلفی را دریافت کرده، اما شاید متمایز‌ترین پاسخ مربوط به صفحه رسمی سامسونگ موبایل آمریکا در توییتر باشد که تصویری از این گوشی را منتشر کرده است!

همانطور که در بالاتر هم گفتیم، ما مطمئن نیستیم که تصمیم سامسونگ مبنی بر بازنشر تصویر گوشی منعطف اوپو Find N آگاهانه بوده یا به اشتباه تصور کرده که این فایل گیف متعلق به گوشی‌های تاشو سری گلکسی Fold است و سپس آن را منتشر کرده است! البته این امکان هم وجود دارد که سامسونگ رسم جوانمردی را به جا آورده و از دستگاه‌های تاشو تقدیر کرده است.

منبع :sammobileمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.