تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
کد خبر : 67510

تبلیغ دیدنی BMW iX با بازی آرنولد شوارتزنگر را تماشا کنید

تبلیغ دیدنی BMW iX با بازی آرنولد شوارتزنگر را تماشا کنید

تبلیغ دیدنی BMW iX با بازی آرنولد شوارتزنگر را تماشا کنیدتبلیغ کراس اوور الکتریکی BMW iX منتشر شد؛ بی ام و در این ویدیوی دیدنی از آرنولد شوارتزنگر در نقش زئوس (خدای باستانی یونان) استفاده کرده است.

ه..

تبلیغ دیدنی BMW iX با بازی آرنولد شوارتزنگر را تماشا کنید

تبلیغ کراس اوور الکتریکی BMW iX منتشر شد؛ بی ام و در این ویدیوی دیدنی از آرنولد شوارتزنگر در نقش زئوس (خدای باستانی یونان) استفاده کرده است.

همه‌ ما آرنولد را با عضلات بزرگ او می‌شناسیم و توقع داریم تا در تیزرهای تبلیغاتی خودروهای عضلانی آمریکایی یا پیکاپ‌های مثل شورولت سیلورادو یا حداقل هامر برقی، که خودرو مورد علاقه آرنولد است، او را ببینیم. اما فرماندار سابق کالیفرنیا تصمیم گرفته تا نقش اصلی تیزر تبلیغاتی یک کراس اوور برقی اروپایی، یعنی BMW iX را بازی کند.

ویدئو تبلیغاتی BMW iX و تبدیل شدن آرنولد به خدای باستانی

تیزر تبلیغ BMW iX

آرنولد در این تیزر تبلیغ BMW iX، نقش زئوس، خدای باستانی یونانی‌ها را بازی می‌کند و سلما هایک مکزیکی هم به عنوان هرا (Hera)، همسر زئوس، ایفای نقش کرده. ایده اصلی این تیزر در مورد خسته شدن زئوس از درگیری‌های خود است که سر انجام تصمیم به بازنشستگی می‌گیرد و قصد دارد باقی زندگی خود را در زمین ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید :بی ام و iX M60 معرفی شد؛ کراس اور برقی آلمانی با ۶۱۰ اسب بخار قدرت

تیزر تبلیغ BMW iX

کراس اوور تمام الکتریکی BMW iX M60 برای اولین بار در نمایشگاه CES 2022 رونمایی شد و اولین شاسی بلند جمع و جور برقی شرکت BMW محسوب می‌شود. این خودرو برقی از دو موتور الکتریکی در محورهای جلو و عقب بهره می‌برد. این پیشرانه‌ها می‌توانند در مجموع ۶۱۰ اسب بخار قدرت و ۱,۱۰۰ نیوتن متر گشتاور را به راننده هدیه بدهند. همچنین شتاب خیره کننده این خودرو برقی جذاب چیزی کمتر از ۳.۶ ثانیه است. در ادامه می‌توانید این ویدئو تبلیغاتی جذاب را مشاهده کنید.

مطالب جذاب دیگر:

تماشا کنید: وقتی لامبورگینی هوراکان به دل برف می‌زند

کیت تیونینگ منهارت، BMW X5 را به یک هیولای ۷۵۰ اسب بخاری تبدیل خواهد کرد

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.