تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
کد خبر : 29644

تبلیغات اینستاگرام و گوگل چه تفاوتی دارند؟

تبلیغات اینستاگرام و گوگل چه تفاوتی دارند؟

تبلیغات اینستاگرام و گوگل چه تفاوتی دارند؟ امروزه اینستاگرام و گوگل به دو غول بازاریابی دیجیتال تبدیل شده‌اند که می‌توانند برگ برنده‌ای برای کسب و کارهای آنلاین باشند. تبلیغات اینستاگرام و همچنین تبلیغات گوگل می‌تواند همان سکوی پرتابی باشد که کسب و کار آنلاین شما برای موفق شدن به آن نیاز دارد !
تبلیغات اینستاگرام شاید بتوان گفت که یکی از اولین کارهایی که اکثر افراد بعد از بیدار شدن از خواب انجام می‌دهند، چک کردن شبکه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام می‌باشد. امروزه اینستاگرام توانسته است چنان محبوبیتی پیدا کند که میلیون‌ها نفر از سراسر جهان را به خود دائما جذب می‌کند. در چنین شرایطی می‌توان در نظر گرفت که شغل‌های آنلاین باید از درآمد بیشتری نسبت به فروش سنتی داشته باشند ، اما همیشه این شرایط صادق نیست !
بسیاری از مشاغل آنلاین تعداد بسیار ناچیزی کاربر و در واقع مشتری دارند که می‌تواند تنها چند درصد از این کاربران را متقاعد به خرید کرد ، اما اگر در همین وضعیت یک کسب و کار آنلاین تعداد زیادی کاربر داشته باشد می‌توان انتظار بسیار بیشتری برای افزایش درآمد داشت.
تبلیغات اینستاگ..

تبلیغات اینستاگرام و گوگل چه تفاوتی دارند؟

امروزه اینستاگرام و گوگل به دو غول بازاریابی دیجیتال تبدیل شده‌اند که می‌توانند برگ برنده‌ای برای کسب و کارهای آنلاین باشند. تبلیغات اینستاگرام و همچنین تبلیغات گوگل می‌تواند همان سکوی پرتابی باشد که کسب و کار آنلاین شما برای موفق شدن به آن نیاز دارد !

تبلیغات اینستاگرام

شاید بتوان گفت که یکی از اولین کارهایی که اکثر افراد بعد از بیدار شدن از خواب انجام می‌دهند، چک کردن شبکه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام می‌باشد. امروزه اینستاگرام توانسته است چنان محبوبیتی پیدا کند که میلیون‌ها نفر از سراسر جهان را به خود دائما جذب می‌کند. در چنین شرایطی می‌توان در نظر گرفت که شغل‌های آنلاین باید از درآمد بیشتری نسبت به فروش سنتی داشته باشند ، اما همیشه این شرایط صادق نیست !

بسیاری از مشاغل آنلاین تعداد بسیار ناچیزی کاربر و در واقع مشتری دارند که می‌تواند تنها چند درصد از این کاربران را متقاعد به خرید کرد ، اما اگر در همین وضعیت یک کسب و کار آنلاین تعداد زیادی کاربر داشته باشد می‌توان انتظار بسیار بیشتری برای افزایش درآمد داشت.

تبلیغات اینستاگرام سکویی به سمت موفقیت !

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم ، تبلیغات اینستاگرام می‌تواند برگ برنده‌ای برای کسب و کار آنلاین شما باشد. تبلیغات اینستاگرام بسیار هدفمند می‌باشد چرا که از سیستم تبلیغاتی فیسبوک بهره می‌برد. با استفاده از این تبلیغات می‌توانید کاربران مشخص و مناسب کسب و کار خود را هدف قرار داده و نظر آن‌ها را به سمت کسب و کار خود جلب کنید. وبسایت تبلیغات اینستاگرام گلدفالوور به صورت تخصصی این خدمات را انجام می‌دهد.

با وجود چنین کاربران بسیار زیادی در این شبکه اجتماعی ، می‌توانید از این فرصت طلایی به نفع کسب و کار و یا برند خود استفاده کنید. امروزه تبلیغات سنتی و قدیمی مانند ، تبلیغات بیلبورد و یا روزنامه‌ها از بازدهی گذشته خود برخوردار نیستند و جای خود را به تبلیغات نوین و به روز داده‌اند. در واقع شاید این مقدار بازدهی به دلیل حضور بیشتر افراد در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام باشد.

تبلیغات اینستاگرام به سبک پروموشن !

همانطور که اشاره کردیم تبلیغات اینستاگرام از تبلیغات فیسبوک الگوبرداری می‌کند. اما این موضوع چه سودی برای تبلیغ کنندگان خواهد داشت ؟

تبلیغات پروموشن ، در واقع تبلیغاتی هستند که تنها مخاطبان خاص یک کسب و کار را هدف قرار می‌دهند. در این صورت بازدهی و سود تبلیغات به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت و خواهید توانست به کسب و کار آنلاین و یا حتی غیر آنلاین خود جان تازه‌ای هدیه کنید.

مقایسه تبلیغات پروموشن و تبلیغات سنتی

تبلیغات سنتی برای مدت خاصی به همه افراد نشان داده خواهد شد. برای مثال اگر شما کسب و کاری مرتبط با کسب و کارهای دیگر داشته باشید ، تبلیغات بیلبورد تقریبا بازدهی خاصی برای کسب و کار شما نخواهد داشت چرا که مخاطبان شما جای دیگری هستند !

بر خلاف تبلیغات سنتی ، تبلیغات پروموشن می‌تواند به همه نوع کسب و کاری کمک کند ، چرا که تبلیغات شما هدفمند و در واقع هوشمند خواهد بود و تنها به کاربرانی نمایش داده خواهد شد که به احتمال بالایی محصول و یا خدمات شما را خریداری می‌کنند. در حوزه مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال ، پروموشن یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در حین تبلیغ دادن به آن توجه می‌شود چرا که قطعا تاثیر مستقیمی در کسب و کار خواهد داشت.

تبلیغات با اینفلوئنسرها

تبلیغات با اینفلوئنسرها یکی دیگر از راه‌های بازاریابی دیجیتال می‌باشد که از بازدهی بالایی هم برخوردار می‌باشد. اگر معنای اینفلوئنسر بودن را نمی‌دانید باید بگوییم که اینفلوئنسرها افرادی هستند که در شبکه های اجتماعی فالوور و یا دنبال کننده‌های بسیاری دارند و می‌توانند به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر افراد تاثیر داشته باشند ، به همین دلیل به آنها اینفلوئنسر و یا تاثیرگذار گفته می‌شود.

متناسب با تعداد فالوور و دنبال کننده و در واقع میزان تاثیری که هر اینفلوئنسر می‌تواند داشته باشد ، هزینه تبلیغات متفاوت خواهد بود ، بنابراین اگر بودجه محدودی برای تبلیغات دارید ، می‌توانید از اینفلوئنسرهای کمتر مطرح شده استفاده کنید البته این موضوع بدان معنا نیست که تاثیر نخواهند داشت بلکه نسبت به اینفلوئنسرهای برتر ، تاثیرگذاری کمتری خواهند داشت.

تبلیغات به روش خرید فالوور اینستاگرام !

همانطور که متوجه شده‌اید ، تعداد فالوور می‌تواند نقش بسیار حیاتی برای افراد و حتی کسب و کارها و برندها بازی کند. اینفلوئنسرها می‌توانند با داشتن تعداد زیادی از فالوور و یا دنبال کننده بر دیگر افراد تاثیر بگذارند ، پس چرا شما و کسب و کارتان نتوانید ؟

در حال حاضر کسب و کارهایی که فالوورهای زیادی دارند می‌توانند در بستر آنلاین امروزه شانس بیشتری برای موفقیت و افزایش درآمد داشته باشند. با توجه به این موضوع ، همه افراد نمی‌توانند به چنین تعدادی از فالوور برای کسب و کار خود دست پیدا کنند چرا که شاید محتوای کافی و مناسبی ارائه نمی‌کنند و یا حتی وقت فعالیت کردن بیشتری را در این زمینه ندارند. بنابراین افزایش فالوور برای اکانت‌های کسب و کار می‌تواند به کاری طاقت فرسا تبدیل شود.

یکی از روش‌هایی که می‌تواند در دستیابی به هدف کسب و کار شما کمک کند ، خرید فالوور اینستاگرام می‌باشد که می‌تواند تنها در چند دقیقه کسب و کار آنلاین شما را زیر و رو کند و شما را به درآمدهای بالا برساند.

برای خرید فالوور اینستاگرام باید از شرکتی معتبر اقدام به خرید فالوور کنید تا مشکلی برای پیج شما رخ ندهد چرا که فالوورهای بی کیفیت و ربات می‌توانند میزان تعامل پیج شما را پایین آورده و یا حتی در مواقعی باعث مسدود شدن اکانت شما شود. وبسایت Netgro یکی از از مطرح‌ترین وب سایت‌های فروش خدمات مربوط به خرید فالوور می‌باشد که با هزاران مشتری راضی در این زمینه پیشگام می‌باشد.

تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات گوگل

گوگل یکی از مطرح‌ترین شرکت‌ها در زمینه تکنولوژی می‌باشد و موتور جست و جوی گوگل هم یکی از بهترین و محبوب‌ترین موتورهای جست و جو محسوب می‌شود که روزانه میلیون‌ها نفر از این موتور جست و جو برای پیدا کردن سوال و یا خدمات خود استفاده می‌کنند. بنابراین با توجه به استفاده چنین تعدادی از کاربران ، تبلیغات گوگل به یکی از برترین متدهای دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده است که می‌توانید از آن برای سود بیشتر کسب و کار خود استفاده کنید. اگر قصد استفاده از تبلیغات گوگل را دارید شرکت تبلیغات گوگل سپنته در ایران رسما این فعالیت را انجام می‌دهد.

یکی از مزیت‌های غیر قابل چشم پوشی تبلیغات گوگل ، دریافت هزینه متناسب با کارکرد می‌باشد. با استفاده از تبلیغات گوگل هر چقدر که پول بدهید آش خواهید خورد. به این ترتیب از هزینه‌های اضافی جلوگیری خواهد شد چرا که تبلیغات گوگل متناسب با تعداد کلیک‌هایی که کابران بر روی تبلیغات شما می‌کنند ، هزینه دریافت خواهد کرد.

تبلیغات گوگل چه مزیتی دارد؟

علاوه بر مزیت‌هایی که به آنها اشاره کردیم ، تبلیغات گوگل برای اکثر کسب و کارها بسیار به صرفه می‌باشد چرا که شما می‌توانید هر زمان که بخواهد مقدار پیشنهادی خود برای تبلیغات را ویرایش کنید. طبق آمارهای معتبر بیش از نیمی از افرادی که بر روی تبلیغات گوگل کلیک می‌کنند اقدام به خرید محصول تبلیغ شده می‌کنند که این موضوع نشان دهنده ، بازدهی بسیار بالای تبلیغات گوگل می‌باشد. علاوه بر این‌ها تبلیغات آنلاین هدفمند مانند تبلیغات گوگل می‌توانند آگاهی از برند شما را تا چیزی نزدیک به ۸۰ درصد افزایش دهند که مسلما منجر به افزایش شهرت و محبوبیت کسب و کار و برند شما می‌شود و می‌توانید شاهد افزایش فروش و درآمد کسب و کار خود باشید.

قیمت تبلیغات کلیکی گوگل

همانطور که اشاره کردیم شما متناسب با کارکرد تبلیغات خود هزینه پرداخت می‌کنید ، اما شاید برای شما سوال به وجود بیاید که این هزینه چقدر خواهد بود. گوگل به ازای هر کلیکی که توسط کاربران واقعی صورت بگیرد به طور متوسط از شما ۲.۶۹ دلار درخواست می‌کند که البته این مقدار می‌تواند از ۶۳ سنت تا حتی ۷ دلار هم متغیر باشد. جالب است که بدانید در صورت توقف تبلیغات گوگل بیش از ۸۰ درصد از ترافیک ورودی به وب سایت خود را که از تبلیغات ایجاد می شوند ، را از دست خواهید داد ، بنابراین تبلیغات ادامه دار می‌تواند بسیار مفیدتر از تبلیغات کوتاه مدت باشد.

امروزه گوگل به تنهایی بیش از ۷۰ درصد سرچ و جست و جوهای کاربران را انجام می‌دهد که این تعداد می‌تواند به میلیون‌ها نفر برسد ، بنابراین تبلیغات گوگل می‌تواند بیشترین تاثیر را بر روی فروش شما داشته باشد و می‌توانید به راحتی از این بستر بسیار عالی برای بازاریابی و تبلیغات خود استفاده کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.