تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
کد خبر : 65257

تبلت Nartab2-8 مخصوص کودکان و نوجوانان معرفی شد

تبلت Nartab2-8 مخصوص کودکان و نوجوانان معرفی شد

تبلت Nartab2-8 مخصوص کودکان و نوجوانان معرفی شد تبلت Nartab2-8 به عنوان قدرتمندترین تبلت ایرانی برای رده سنی کودک و نوجوان معرفی شد. امکانات کامل کنترل توسط والدین، از نقاط قوت نارتب ۲ ۸ اس..

تبلت Nartab2-8 مخصوص کودکان و نوجوانان معرفی شد

تبلت Nartab2-8 به عنوان قدرتمندترین تبلت ایرانی برای رده سنی کودک و نوجوان معرفی شد. امکانات کامل کنترل توسط والدین، از نقاط قوت نارتب ۲ ۸ است.

در سال های اخیر کمپانی های بزرگ دنیای تکنولوژی به این نتیجه رسیده‌اند که گجت های هوشمند مخصوص کودکان و نوجوانان، نیازی بسیار اساسی محسوب می‌شوند که کمتر به آن پرداخته شده است. مجموعه نارتب در ایران، توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و تبلت Nartab2-8 جدیدترین محصول آنها در این زمینه محسوب می‌شود که به تازگی وارد بازار شده است.

قابلیت‌های Parental Control به زبان فارسی در این تبلت به والدین اجازه می‌دهد نحوه استفاده فرزندان خود را به طور کامل مدیریت کنند و اپلیکیشن های مجاز و سایت های مورد تایید برای مرور اینترنت را به طور دقیق مشخص نمایند. قابلیت زمان‌بندی در این تبلت تعبیه شده که با استفاده از آن می‌توانید تعیین کنید فرزندانتان چه روزهایی در هفته و در هر روز در چه ساعاتی می‌توانند از تبلت استفاده کنند.

تبلت Nartab2 8
تبلت Nartab2 8
تبلت Nartab2 8
تبلت Nartab2 8
تبلت Nartab2 8

نرم افزار مدیریت نارتب نیز کاملا به زبان فارسی طراحی شده و استفاده از آن به شکلی روان انجام می‌گیرد؛ آموزش‌های کاملی نیز داخل سایت نارتب فراهم شده تا به راحتی بتوانید از تمام امکانات آن لذت ببرید. این امکانات علاوه بر این که کودکان و نوجوانان را از محتواهای مخرب در فضای مجازی دور نگه می‌دارد، باعث می‌شود مدیریت وقت آنها نیز به بهترین شکل انجام شود تا از درس و فعالیت‌های سازنده‌ی دیگر جا نمانند.

امکانات و مشخصات تبلت Nartab2-8

تبلت Nartab2 8 مخصوص کودکان و نوجوانان

تبلت نارتب ۲ ۸ از حیث مشخصات فنی با توجه به بازه‌ی قیمتی که در آن قرار گرفته، اعداد و ارقام قابل قبولی دارد و از سه گیگابایت حافظه رم، پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز، ۳۲ گیگابایت ظرفیت داخلی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه میکرو اس دی تا سقف ۲۵۶ گیگابایت، رابط کاربری اختصاصی به زبان فارسی مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۰، امکان دریافت به‌روزرسانی‌های منظم برای بهبود عملکرد نرم افزاری، پشتیبانی از اینترنت ۴G، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی روی پنل پشتی، نمایشگر ۸ اینچ IPS ال سی دی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل و دارای پوشش ضد ضربه، باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم-یونی، پورت یو اس بی تایپ سی و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون برخودار است.

یکی از نقاط قوت اصلی Nartab2-8 به عنوان تبلت کودکان، این است که تعداد زیادی محتواهای سرگرم کننده و آموزشی به طور رایگان درون آن قرار داده شده که کودکان و نوجوانان می‌توانند از آنها لذت ببرند. تماشای فیلم و انیمیشن‌های روز دنیا به زبان فارسی، گوش دادن به موسیقی و کتاب‌های صوتی جذاب و کلیپ های آموزشی هماهنگ با محتوای درسی مقاطع مختلف بخشی از امکانات در نظر گرفته شده برای دارندگان این تبلت ایرانی به شمار می‌آیند.

تبلت Nartab2 8
تبلت Nartab2 8
تبلت Nartab2 8
تبلت Nartab2 8

تهیه شده توسط:گجت نیوزمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.