تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
کد خبر : 68234

تبلت کروم بوک آیدیاپد لنوو Duet 3 با صفحه نمایش ۱۱ اینچی ۲K معرفی شد

تبلت کروم بوک آیدیاپد لنوو Duet 3 با صفحه نمایش ۱۱ اینچی ۲K معرفی شد

تبلت کروم بوک آیدیاپد لنوو Duet 3 با صفحه نمایش ۱۱ اینچی ۲K معرفی شدتبلت کروم بوک آیدیاپد لنوو Duet 3 با پردازنده اسنپدراگون ۷C نسل دوم در نمایشگاه ۲۰۲۲ MWC بارسلونا به نمایش درآمد. در ادامه به مشخصات..

تبلت کروم بوک آیدیاپد لنوو Duet 3 با صفحه نمایش ۱۱ اینچی ۲K معرفی شد

تبلت کروم بوک آیدیاپد لنوو Duet 3 با پردازنده اسنپدراگون ۷C نسل دوم در نمایشگاه ۲۰۲۲ MWC بارسلونا به نمایش درآمد. در ادامه به مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه Chromebook جدید Lenovo نگاهی می‌اندازیم.

شاید تبلت‌های Chromebook هنوز آن طور که باید و شاید به پختگی کامل نرسیده باشند اما سری جدید آیدیاپد لنوو گام بزرگی در ارتقا کروم بوک‌ها برداشته است. نسل سوم کروم بوک‌های لنوو با تبلت Duet 3 در نمایشگاه ۲۰۲۲ MWC بارسلونا معرفی شده و قرار است بهترین کروم بوک این برند باشد. البته نسل قبلی هم با نام Duet 2 در نوع خود عملکرد خوبی داشت. اما نسل سوم آن با صفحه نمایش ۱۱ اینچی و کیفیت ۲K قرار است کروم بوک‌ها را به لیگ دیگری وارد کند.

معرفی تبلت کروم بوک آیدیاپد لنوو Duet 3

تبلت کروم بوک آیدیاپد لنوو Duet 3

شگفتی اصلی جایی رقم می‌خورد که پردازنده اسنپدراگون ۷C نسل دوم را در این کروم بوک می‌بینیم. ما معمولا از پردازنده‌های کوالکام در تبلت‌های ویندوزی دل خوشی نداریم و بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که پردازنده‌های دیگر مبتنی بر آرم، گزینه‌ بسیار بهتری هستند. هرچند که امیدواریم این پردازنده با سیستم عامل Chrome OS و باتری‌های جدیدی که از سلول‌های ۲۹ وات ساعتی بهره می‌برند سازگار باشند و مصرف باتری را در بهینه‌ترین حالت قرار دهند.

تبلت کروم بوک آیدیاپد لنوو Duet 3

همچنین در این نسخه شاهد کیبورد اختصاصی جدا شونده هم هستیم. ارتفاع دکمه‌های این کیبورد نسبت به نسل قبلی، ۰.۱ میلی متر افزایش ارتفاع داشته‌اند و اکنون به ۱.۴ میلی متر رسیده‌اند. این موضوع، به افزایش تمرکز در زمان تایپ کمک زیادی خواهد کرد. علاوه بر آن گفته می‌شود که این کیبورد، ضد آب هم هست. اما نوآوری‌های کیبورد کروم بوک نسل سوم Lenovo به همینجا ختم نمی‌شود. کیبورد لنوو Duet 3 می‌تواند به عنوان پایه و کاور این کروم بوک هم ایفای نقش کند. همچنین در حالت بستن کاور، اصلا نباید نگران برخورد دکمه‌ها با صفحه نمایش باشید. چرا که لبه‌های کاور، فاصله مطمئنی را تا نمایشگر ایجاد می‌کنند.

در بالای نمایشگر کروم بوک جدید لنوو می‌توانید یک دوربین ۵ مگاپیکسل را ببینید که از محافظ اختصاصی هم بهره می‌برد. به طور کل به نظر می‌رسد که لنوو تمامی جوانب را برای طراحی آن در نظر گرفته است. از انتخاب جسورانه پردازنده تا صفحه نمایش با کیفیت و طراحی زیبا را می‌توانید در لنوو Duet 3 پیدا کنید.

نسل سوم کروم بوک‌های لنوو قرار است در اوایل تیر سال جاری و با قیمت ۳۹۹ دلار به بازار اروپا عرضه شوند.

منبع :pocket-lintمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.