تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
کد خبر : 71124

تبلت ویوو پد با صفحه نمایش ۱۱ اینچی ۱۲۰ هرتز و اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد

تبلت ویوو پد با صفحه نمایش ۱۱ اینچی ۱۲۰ هرتز و اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد

تبلت ویوو پد با صفحه نمایش ۱۱ اینچی ۱۲۰ هرتز و اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شدتبلت ویوو پد – vivo Pad با داشتن قلم دیجیتال و کیبورد آپشنال، برای پاسخگویی به نیاز طراحان ساخته شده است. با اتصال کیبورد و کاور پ..

تبلت ویوو پد با صفحه نمایش ۱۱ اینچی ۱۲۰ هرتز و اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد

تبلت ویوو پد – vivo Pad با داشتن قلم دیجیتال و کیبورد آپشنال، برای پاسخگویی به نیاز طراحان ساخته شده است. با اتصال کیبورد و کاور پایه‌دار، می‌توانید آن را به یک لپتاپ تبدیل کنید.

همزمان با رونمایی، مبلغ قابل پرداخت برای خرید تبلت ویوو پد در چین، ۲۵۰۰ یوان (۳۹۰ دلار) اعلام شد. این، قیمت نسخه پایه با حافظه ۸+۱۲۸ گیگابایتی است؛ ولی نسخه ۲۵۶ گیگ، با قیمت ۳۰۰۰ یوان (۴۷۰ دلار) به فروش می‌رسد. البته هنگام عرضه اولیه، این دو نسخه به ترتیب تخفیف ۲۰۰ و ۱۰۰ یوانی می‌خورند.

تبلت ویوو پد

مشخصات تبلت ویوو پد

صفحه نمایش ۱۱ اینچی دستگاه، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل دارد. جالب اینکه در کنار دوربین سلفی، حسگر سه‌بعدی ToF دیده می‌شود. پشتیبانی از Dolby Vision و وجود اسپیکرهای Dolby Atmos هم به بهبود تجربه کاربری، کمک می‌کنند.

قلم دیجیتال آپشنال این تبلت، دارای قابلیت تشخیص فشار تا سطح ۴۰۹۶ است. البته قیمتی معادل ۵۵ دلار دارد. از دیگر لوازم جانبی، باید به کیبورد مجهز به ترک‌پد با قیمت ۹۴ دلار و یک کاور تاشو ۳۲ دلاری اشاره کنیم.

تبلت ویوو پد

ویوو پد از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ قدرت می‌گیرد و با سیستم نرم افزاری جدید کمپانی، Origin OS HD کار می‌کند. یکی از امکانات کاربردی دستگاه، NFC است که امکان اتصال به گوشی‌های ویوو و میرور کردن صفحه نمایش آن‌ها روی تبلت را فراهم می‌کند. از همین طریق، می‌توانید فایل‌های موجود در دو دستگاه را تبادل کنید.

درگاه USB-C ویوو پد، از نوع USB 3.2 نسل اول با سرعت ۵ گیگ بر ثانیه است؛ پس با خیال راحت، ابزارهای ذخیره‌سازی اطلاعات و نمایشگرهای اکسترنال را به آن متصل کنید. این تبلت همچنین باتری ۸۰۴۰ میلی‌آمپر ساعتی و سرعت شارژ ۴۴ وات دارد.

تبلت ویوو پد
تبلت ویوو پد

ضخامت تبلت ویوو پد از ۶.۵۵ میلی‌متر تجاوز نمی‌کند. بدنه آن از آلومینیم باکیفیتی ساخته شده که در صنعت هوانوردی استفاده می‌شود. وزنش هم کمتر از ۵۰۰ گرم است.

شما خطوط آنتن را در گوشه‌های تبلت نمی‌بینید؛ زیرا ویوو از تکنولوژی اختصاصی خود برای تعبیه آن زیر صفحه نمایش بهره برده است.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.