تاریخ انتشار : جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۶:۱۸
کد خبر : 50741

تبلت های گلکسی تب اس ۷ ۵G FE و گلکسی تب A7 لایت معرفی شدند

تبلت های گلکسی تب اس ۷ ۵G FE و گلکسی تب A7 لایت معرفی شدند

تبلت های گلکسی تب اس ۷ ۵G FE و گلکسی تب A7 لایت معرفی شدندسامسونگ از دو تبلت گلکسی تب اس ۷ ۵G FE و گلکسی تب A7 لایت رسماً رونمایی شد. نسخه لایت در دو نسخه وای‌فای و LTE معرفی شده است، اما مدل FE از شبکه‌ ۵G پشتیبانی می‌کند. در ادامه، با جزییات بیشتری به مشخصات این دو تبلت می‌پردازیم.
سامسونگ گلکسی تب اس ۷ ۵G FEاین تبلت از نظر مشخصات جایی مابین گلکسی تب اس ۷ پلاس (با نمایشگر ۱۲.۴ اینچی sAMOLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز) و گلکسی تب اس ۷ (با نمایشگر ۱۱ اینچی LCD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز) قرار می‌گیرد. نمایشگر این تبلت یک پنل ۱۲.۴ اینچی LCD با رزولوشن ۲۵۶۰x۱۶۰۰ پیکسل با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است و در بخش نرم‌افزار سیستم‌عامل اندروید ۱۱ را در کنار رابط کاربری One UI 3.1 اجرا می‌کند.
مطالب مرتبط:تبلت شیائومی می پد ۵ به یک باتری ۸۵۲۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود
اطلاعات تازه درباره تبلت اقتصادی لنوو تب M10 5G
در داخل جعبه این تبلت یک قلم S Pen هم ارایه شده است که شما می‌توانید از آن برای نوت‌برداری و ترسیم استفاده کنید. رابط کاربری One UI از قابلیت دکس (DeX) پشتیبانی می‌کند و بنایرا..

تبلت های گلکسی تب اس ۷ ۵G FE و گلکسی تب A7 لایت معرفی شدند

سامسونگ از دو تبلت گلکسی تب اس ۷ ۵G FE و گلکسی تب A7 لایت رسماً رونمایی شد. نسخه لایت در دو نسخه وای‌فای و LTE معرفی شده است، اما مدل FE از شبکه‌ ۵G پشتیبانی می‌کند. در ادامه، با جزییات بیشتری به مشخصات این دو تبلت می‌پردازیم.

سامسونگ گلکسی تب اس ۷ ۵G FE

این تبلت از نظر مشخصات جایی مابین گلکسی تب اس ۷ پلاس (با نمایشگر ۱۲.۴ اینچی sAMOLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز) و گلکسی تب اس ۷ (با نمایشگر ۱۱ اینچی LCD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز) قرار می‌گیرد. نمایشگر این تبلت یک پنل ۱۲.۴ اینچی LCD با رزولوشن ۲۵۶۰x۱۶۰۰ پیکسل با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است و در بخش نرم‌افزار سیستم‌عامل اندروید ۱۱ را در کنار رابط کاربری One UI 3.1 اجرا می‌کند.

مطالب مرتبط:

  • تبلت شیائومی می پد ۵ به یک باتری ۸۵۲۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود

  • اطلاعات تازه درباره تبلت اقتصادی لنوو تب M10 5G

در داخل جعبه این تبلت یک قلم S Pen هم ارایه شده است که شما می‌توانید از آن برای نوت‌برداری و ترسیم استفاده کنید. رابط کاربری One UI از قابلیت دکس (DeX) پشتیبانی می‌کند و بنایراین شما می‌توانید یک تجربه دسکتاپ‌مانند روی تبلت خود تجربه کنید. کیبور Book Cover می‌تواند برای استفاده با این تبلت مناسب باشد، اما امکان استفاده از هر کیبورد بلوتوثی و ماوسی برای آن وجود دارد.

سامسونگ گلکسی تب اس ۷ 5G FE
سامسونگ گلکسی تب اس ۷ 5G FE

کار پردازش گلکسی تب اس ۷ ۵G FE را چیپست اسنپدراگون ۷۵۰G برعهده دارد. دو ترکیب حافظه برای این تبلت ارایه شده‌ است که عبارتند از نسخه‌های ۴/۶۴ گیگابایتی و ۶/۱۲۸ گیگابایتی. شما همچنین می‌توانید حافظه داخلی این تبلت را با استفاده از یک کارت میکرو اس‌دی تا ۱ ترابایت افزایش دهید.

انرژی گلکسی تب اس ۷ ۵G FE را یک باتری ۱۰۹۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند که یا سرعت ۴۵ وات شارز خواهد شد. با این‌حال، در جعبه این دستگاه فقط آداپتور شارز ۱۵ واتی ارایه خواهد شد و شارژر ۴۵ واتی را خودتان باید تهیه کنید. با استفاده از شارژ سرع ۴۵ واتی، باتری تبلت در عرضع ۹۰ دقیق به‌طور کامل شارژ خواهد شد. باتری دستگاه با یک بار شارژ به مدت ۱۲ ساعت برای انجام وب‌گردی با وای‌فای یا ۴G دوام خواهد آورد ( در صورت استفاده از اتصال ۵G قطعاً عمر باتری کمتر خواهد بود).

سامسونگ گلکسی تب اس ۷ 5G FE
سامسونگ گلکسی تب اس ۷ 5G FE

گلکسی تب اس ۷ ۵G FE از شبکه ۵G، اتصال وای‌فای ۵، بلوتوث ۵ و GPS پشتیبانی می‌کند. یک پورت USB-C هم روی آن وجود دارد، اما خبری از جک هدوفن ۳.۵ میلیمتری روی ان نیست. با این‌حال، شما می‌توانید از اسپیکرهای استریو AKG تبلت با قابلیت پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس بهره ببرید.

در بخش دوربین، شاهد یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و امکان ضبط ویدیوهای ۴K/30fps وجود دارد و در جلوی دستگاه هم شاهد یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت هستیم.

سامسونگ گلکسی تب اس ۷ ۵G FE در اروپا از طریف وب‌سایت خود سامسونگ به قیمت‌هایی که در جدول زیر آورده شده است قابل‌دسترس خواهد بود. لازم به ذکر است که نسخه روسیه این تبلت فقط از اتصال LTE پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ گلکسی تب اس ۷ 5G FE

سامسونگ گلکسی تب A7 لایت

گلکسی تب A7 لایت فقط در نسخه‌های وای‌فای و ۴G معرفی شده است. هر دوی این نسخه‌ها، کوچک‌تر و ارزان‌تر از گلکسی تب A7 مدل ۲۰۲۰ هستند.

مدل جدید لایت دارای نمایشگر ۸.۷ اینچی LCD با رزولوشن ۱۳۴۰x۸۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۵:۹ است. پنل پشت گوشی از فلز ساخته شده است، اما وزن دستگاه فقط ۳۶۶ گرم است و ضخامت آن ۸ میلیمتر است.

سامسونگ گلکسی تب اس ۷ 5G FE

گلکسی تب A7 لایت مجهز به چیپست هلیو P22T با هشت هسته Cortex-A53 و یک واحد پردازش گرافیکی PowerVR GE8320 است. مدل پایه آن ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد، اما شما به یک نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی هم دسترسی خواهید داشت. البته امکان افزایش حافظه دستگاه تا ۱ ترابایت هم با استفاده از کارت میکرو اس‌دی وجود دارد.

انرژی گلکسی تب A7 لایت را یک باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند که با سرعت ۱۵ وات ز طریق پورت USB-C شارژ خواهد شد. البته شارژر ۱۵ واتی این تبلت در جعبه ارایه نخواهد شد و شما مجبور به خرید جداگانه آن خواهید بود.

سامسونگ گلکسی تب اس ۷ 5G FE
سامسونگ گلکسی تب اس ۷ 5G FE

هر دو نسخه وای‌فای و ۴G گلکسی تب A7 لایت از اتصالات وای‌فای ۵، بلوتوث ۵ و GPS پشتیبانی می‌کنند. این تبلت‌ها هم دارای اسپیکرهای استریو با فناوری دالبی اتموس هستند. ضمن اینکه جک هدفون ۳.۵ میلیمتری هم روی آن ارایه شده است. دوربین ۸ مگاپیکسلی پشت دستگاه‌ها دارای قابلیت فوکوس خودکار است، اما فقط می‌توان ویدیهای ۱۰۸۰p با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کند. دوربین سلفی تبلت هم یک سنسور ۲ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت است.

سامسونگ گلکسی تب A7 لایت از اواسط ماه ژوئن در اروپا از طریق وب‌سایت سامسونگ قابل‌دسترس خواهد بود و قیمت‌ مدل‌های مختلف آن مطابق جدول زیر است:

سامسونگ گلکسی تب اس ۷ 5G FE

منبع: GSMArena

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.