تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
کد خبر : 69036

تبلت جذاب هواوی میت پد Paper E Ink، بهترین گجت نمایشگاه MWC 2022 شد

تبلت جذاب هواوی میت پد Paper E Ink، بهترین گجت نمایشگاه MWC 2022 شد

تبلت جذاب هواوی میت پد Paper E Ink، بهترین گجت نمایشگاه MWC 2022 شدتبلت هواوی میت پد Paper E Ink با بهره‌گیری از طراحی خاص، برای کاربری‌های دو منظوره در قالب تبلت و کتابخوان الکترونیک، بهترین گجت نمای..

تبلت جذاب هواوی میت پد Paper E Ink، بهترین گجت نمایشگاه MWC 2022 شد

تبلت هواوی میت پد Paper E Ink با بهره‌گیری از طراحی خاص، برای کاربری‌های دو منظوره در قالب تبلت و کتابخوان الکترونیک، بهترین گجت نمایشگاه MWC 2022 شد.

تبلت جدید هواوی به‌نام میت پد Paper E Ink موفق شد تا جایزه بهترین گجت کنگره جهانی موبایل (MWC) در سال ۲۰۲۲ را از آن خود کند. جایزه دریافتی این تبلت در شرایطی واگذار شده که بسیاری از محصولات دیگر هواوی شامل نوت‌بوک پرچم‌دار سری Matebook X Pro، کامپیوتر آل این وان MateStation X، نوت‌بوک ۲ در ۱ به‌نام Matebook E 1، پرینتر PixLab X1 و اسپیکر قابل حمل Sound Joy، در خلال این نمایشگاه مورد رونمایی قرار گرفتند.

تبلت میت پد Paper E Ink به سیستم‌عامل هارمونی مجهز است و اولین تلاش این شرکت چینی برای ساخت دستگاهی با قابلیت دو منظوره جهت استفاده به‌صورت تبلت و همچنین کتابخوان الکترونیکی محسوب می‌شود.

تبلت جذاب هواوی میت پد Paper E Ink ، بهترین گجت نمایشگاه MWC 2022 شد

هواوی میت پد Paper E Ink در بخش طراحی، از حاشیه‌های باریکی در اطراف برخوردار بوده، گرچه قاب سمت چپ کمی ضخیم‌تر است و به‌طور کلی ظاهر و حسی مانند یک کتاب باز را به کاربر القا می‌کند. نمایشگر ۱۰.۳ اینچی این تبلت با رزولوشن ۱۸۷۲×۱۴۰۴ پیکسل، تراکم پیکسلی ۲۲۷ PPI را در خود جای داده است. قلب تپنده این تبلت را یک پردازنده ۷ نانومتری از سری کایرین ۸۲۰E 5G تشکیل داده که با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.

از دیگر جنبه‌های خاص تبلت MatePad Paper E Ink هواوی، عرضه آن همراه با یک کیف و قلم استایلوس است که قیمت کلی این پکیج را در محدوده ۴۹۹ یورو قرار می‌دهد. قلم همراه تبلت عملکردی بسیار دقیق دارد و با تاخیر ۲۶ میلی‌ثانیه‌ای عرضه شده است. یک باتری ۳۶۲۵ میلی‌آمپر ساعتی نیز با قابلیت پشتیبانی از شارژر ۲۲.۵ واتی، وظیفه تامین انرژی این تبلت را برعهده دارد.

تبلت جدید میت‌ پد، از سیستم عامل HarmonyOS 2.0 بهره می‌برد که نسبتا در بازار جدید و نوپا است. خوشبختانه، این دستگاه قادر به پشتیبانی از زبان انگلیسی است و می‌توان انتظار عرضه جهانی آن را نیز داشت. هرچند که به علت تحریم‌های اعمال شده بر این کمپانی چینی، شانس حضور آن در ایالات متحده بسیار ضعیف است.

منبع :goodereader.comمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.