تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
کد خبر : 32145

تبلت تاشو ویندوزی لنوو ThinkPad X1 Fold آماده فروش شد

تبلت تاشو ویندوزی لنوو ThinkPad X1 Fold آماده فروش شد

تبلت تاشو ویندوزی لنوو ThinkPad X1 Fold آماده فروش شد سرانجام پیش فروش تبلت تاشو ویندوزی لنوو ThinkPad X1 Fold آغاز شد. این در حالی است که رونمایی از لنوو تینک پد ایکس ۱ فولد به بهار سال ۲۰۱۹ بازمی‌گردد.
انتظار می‌رفت تبلت تاشو ویندوزی لنوو در نیمه نخست امسال روانه بازار شود؛ ولی حالا با آغاز روند فروش، می‌توانیم به عرضه‌ی آن در چند هفته‌ی آینده امیدوار باشیم.
مشخصات لنوو ThinkPad X1 Fold دستگاه یک پنل اولد ۱۳.۳ اینچی با وضوح ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل و نسبت تصویر ۴ به ۳ دارد. این خیلی از صفحه نمایش ۷.۶ اینچی گلکسی زد فولد ۲ بزرگ‌تر است و حتی می‌توانید از این تبلت منعطف به عنوان یک اولترابوک استفاده کنید. روشنایی نمایشگر آن به ۳۰۰ نیت می‌رسد و ۹۵ درصد از دامنه رنگ DCI-P3 را نیز پوشش می‌دهد.

تینک پد ایکس ۱ فولد با ویندوز ۱۰ کار می‌کند و مجهز به پردازنده Core i5-L16G7 اینتل است (۵ هسته و ۵ رشته پردازشی با فرکانس پایه ۱.۴ گیگاهرتز و فرکانس بوست ۳.۰ گیگاهرتز). همچنین ۸ گیگ رم LPDDR4X و حداکثر ۱ ترابایت NVMe SSD دارد. باتری ۵۰ وات ساعتی آن هم از درگاه USB-C با توان ۶۵ وات شارژ می‌شود..

تبلت تاشو ویندوزی لنوو ThinkPad X1 Fold آماده فروش شد

سرانجام پیش فروش تبلت تاشو ویندوزی لنوو ThinkPad X1 Fold آغاز شد. این در حالی است که رونمایی از لنوو تینک پد ایکس ۱ فولد به بهار سال ۲۰۱۹ بازمی‌گردد.

انتظار می‌رفت تبلت تاشو ویندوزی لنوو در نیمه نخست امسال روانه بازار شود؛ ولی حالا با آغاز روند فروش، می‌توانیم به عرضه‌ی آن در چند هفته‌ی آینده امیدوار باشیم.

مشخصات لنوو ThinkPad X1 Fold

دستگاه یک پنل اولد ۱۳.۳ اینچی با وضوح ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل و نسبت تصویر ۴ به ۳ دارد. این خیلی از صفحه نمایش ۷.۶ اینچی گلکسی زد فولد ۲ بزرگ‌تر است و حتی می‌توانید از این تبلت منعطف به عنوان یک اولترابوک استفاده کنید. روشنایی نمایشگر آن به ۳۰۰ نیت می‌رسد و ۹۵ درصد از دامنه رنگ DCI-P3 را نیز پوشش می‌دهد.

لنوو ThinkPad X1 Fold
تبلت تاشو ویندوزی لنوو

تینک پد ایکس ۱ فولد با ویندوز ۱۰ کار می‌کند و مجهز به پردازنده Core i5-L16G7 اینتل است (۵ هسته و ۵ رشته پردازشی با فرکانس پایه ۱.۴ گیگاهرتز و فرکانس بوست ۳.۰ گیگاهرتز). همچنین ۸ گیگ رم LPDDR4X و حداکثر ۱ ترابایت NVMe SSD دارد. باتری ۵۰ وات ساعتی آن هم از درگاه USB-C با توان ۶۵ وات شارژ می‌شود.

وزن تبلت تاشو ویندوزی لنوو ۹۹۹ گرم و ابعادش در حالت بسته، ۲۳۶ در ۱۵۸.۲ در ۲۷.۸ میلی‌متر است. کاور چرمی و یک پایه نیز همراه خود دارد. از لوازم جانبی آپشنال باید به کیبورد Lenovo Fold Bluetooth اشاره کنیم که دارای تاچ‌پد و گیره‌ای برای نگه داشتن قلم دیجیتال Mod Pen است. این کیبورد که قابلیت شارژ وایرلس هم دارد، به شکل جالبی در یک سمت صفحه نمایش قرار می‌گیرد و ظاهر یک لپتاپ را به دستگاه می‌دهد.

لنوو ThinkPad X1 Fold

امکانات ارتباطی این تبلت لنوو شامل وای-فای ۶ و اتصال آپشنال ۵G می‌شود. دو درگاه USB-C (نسل اول و دوم) را هم نباید از قلم بیندازیم.

قیمت تبلت تاشو ویندوزی لنوو

پیش فروش آنلاین دستگاه در وب‌سایت لنوو با قیمت ۲۵۰۰ دلار آغاز شده است. البته این مبلغ برای نسخه ۲۵۶ گیگ SSD است.

دانلود ویدیو-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.