تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۱۴
کد خبر : 56479

تبلت اچ تی سی A100 با تراشه Unisoc، دوربین دوگانه و اتصال ۴G عرضه شد

تبلت اچ تی سی A100 با تراشه Unisoc، دوربین دوگانه و اتصال ۴G عرضه شد

تبلت اچ تی سی A100 با تراشه Unisoc، دوربین دوگانه و اتصال ۴G عرضه شدتبلت اچ تی سی A100 در روسیه عرضه شد. HTC A100 به تراشه Unisoc، دوربین دوگانه و درگاه کارت حافظه مجهز شده است و از اتصال ۴G نیز پشتیب..

تبلت اچ تی سی A100تبلت اچ تی سی A100 با تراشه Unisoc، دوربین دوگانه و اتصال ۴G عرضه شد

تبلت اچ تی سی A100 در روسیه عرضه شد. HTC A100 به تراشه Unisoc، دوربین دوگانه و درگاه کارت حافظه مجهز شده است و از اتصال ۴G نیز پشتیبانی می‌کند.

اولین بار ماه گذشته بود که یک تبلت میان رده از اچ تی سی در گوگل پلی کنسول ظاهر شد و حالا شاهد رونمایی رسمی از HTC A100 در روسیه هستیم. این تبلت کمتر از ۳۰۰ دلار قیمت دارد.

مشخصات و امکانات تبلت اچ تی سی A100

اچی تی سی در A100 از یک صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل استفاده کرده و آن را نیز در یک شاسی آلومینیومی با لبه‌های خمیده قرار داده است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر هم نه می‌توان گفت که باریک هستند و نه آنچنان ضخیم که یادآور دستگاه‌های قدیمی باشند.

تبلت اچ تی سی A100

شرکت تایوانی پس از چندین سال به بازار تبلت‌ها بازگشته است و برای محصول جدید خود از تراشه Tiger T618 شرکت UNISOC استفاده کرده است. پیشتر شاهد استفاده از این چیپست در گوشی‌هایی همچون اکسون ۲۰ ۴G و بلید V39 و همچنین تبلت Alldouble iPlay 40 بوده‌ایم.

این پردازنده بر اساس معماری ۱۲ نانومتری ساخته است و در دل خود ۸ هسته پردازشی شامل ۲ هسته کورتکس A75 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و ۶ هسته کورتکس A-55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز را جای داده است. مالی G52 MP2 نیز به عنوان پردازنده گرافیکی حضور دارد.

تبلت اچ تی سی A100

تایگر T618 در کنار ۸ گیگ رم DDR3 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قرار گرفته است. کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از درگاه میکرو اس‌دی ۲۵۶ گیگابایت به این میزان اضافه کنند. درگاه ترکیبی سیم کارت نیز امکان پشتیبانی از دو سیم کارت را فراهم کرده است.

در بدنه پشتی اچ تی سی A100 دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک ماژول ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. تماس‌های تصویری نیز به کمک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی انجام می‌شوند. در قسمت پایینی بدنه دو خروجی اسپیکر دیده می‌شود. همچنین شاهد حضور درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در این تبلت هستیم.

تبلت اچ تی سی A100

انرژی مورد نیاز این تبلت میان رده توسط باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپری تامین می‌شود و شرکت سازنده نیز یک شارژر را درون جعبه آن قرار داده است. ولی متاسفانه از سرعت شارژ آن اطلاع نداریم. در بخش نرم افزاری نیز اندروید ۱۱ حضور دارد.

قیمت و زمان عرضه

کاربران روسی می‌توانند هم اکنون با پرداخت ۲۷۳ دلار تبلت اچ تی سی A100 را خریداری کنند. هنوز جزئیات مربوط به عرضه این تبلت در دیگر کشور‌ها اعلام نشده است.

منبع :Gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.