تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 583930

تبلت اوپو پد ایر برای رقابت با تبلت‌های اقتصادی نوکیا وارد بازار شد

تبلت اوپو پد ایر برای رقابت با تبلت‌های اقتصادی نوکیا وارد بازار شد

تبلت اوپو پد ایر برای رقابت با تبلت‌های اقتصادی نوکیا وارد بازار شد تبلت ارزان قیمت اوپو پد ایر – OPPO Pad Air با مشخصات فنی میان‌رده، طراحی جذاب و امکانات بروز برای رقابت با دیگر تبلت‌های چینی اقتصادی عرضه شد. کمپانی اوپو ساعاتی پیش در هند میزبان یک رویداد خبری ویژه برای رونمایی از

تبلت اوپو پد ایر برای رقابت با تبلت‌های اقتصادی نوکیا وارد بازار شد

تبلت ارزان قیمت اوپو پد ایر – OPPO Pad Air با مشخصات فنی میان‌رده، طراحی جذاب و امکانات بروز برای رقابت با دیگر تبلت‌های چینی اقتصادی عرضه شد.

کمپانی اوپو ساعاتی پیش در هند میزبان یک رویداد خبری ویژه برای رونمایی از جدیدترین محصولاتش بود. در این رویداد، در کنار گوشی‌های سری اوپو رینو ۸ و ایرفون‌های بی‌سیم اوپو انکو X2 TWS، تبلت اوپو پد ایر نیز رونمایی شد. این نسخه هندی همان تبلت اوپو پد است که اسفند ماه در چین معرفی شده بود.

اوپو این تبلت را با هدف رقابت با تبلت‌های اقتصادی نوکیا تب T20، ریلمی پد و شیائومی پد ۵ وارد بازار خواهد کرد. اما این تبلت چه امکانات و مشخصاتی دارد؟

مشخصات فنی تبلت اوپو پد ایر

تبلت جدید اوپو از بدنه‌ای فلزی با قاب پشتی دو رنگ بهره می‌برد. یک نمایشگر ۱۰.۳۶ اینچی LCD با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی و اوج روشنایی ۳۶۰ نیت در جلوی این دیوایس قرار دارد. دوربین پشتی آن ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ان هم ۵ مگاپیکسلی است. ضمناً چهار اسپیکر را ارائه می‌کند.

در زیر قاب این تبلت، چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام قرار دارد که تا ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. البته کاربر می‌تواند با یک کارت حافظه microSD این فضا را ارتقا دهد. این تبلت انرژی خودش را از یک باتری ۷۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که با توان ۱۸ وات شارژ می‌شود.

اوپو پد ایر اندروید ۱۲ گوگل را اجرا می‌کند و با قلم هوشمند و کیبوردهای بلوتوثی سازگار است. گزینه‌های ارتباطی آن هم شامل پورت USB-C، وای فای ۶ و بلوتوث نسخه ۵.۱ می‌شود.

قیمت Oppo Pad Air

اوپو نسخه پایه این تبلت را با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه ۲۱۲ دلار و نسخه رده‌بالاتر آن با همین میزان رم و ۱۲۸ گیگ حافظه را ۲۵۰ دلار عرضه خواهد کرد. فروش آن هم از چند روز دیگر آغاز می‌شود.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.