تاریخ انتشار : شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۲۰
کد خبر : 70316

تاشو‌ها را فراموش کنید؛ گوشی رول شونده سامسونگ امسال می‌آید

تاشو‌ها را فراموش کنید؛ گوشی رول شونده سامسونگ امسال می‌آید

تاشو‌ها را فراموش کنید؛ گوشی رول شونده سامسونگ امسال می‌آیدظاهرا نوع تازه‌ای از گوشی‌های منعطف در مسیر ورود به بازار قرار دارد. خود را برای دیدار با گوشی رول شونده سامسونگ آماده کنید.
سامسونگ برای رون..

تاشو‌ها را فراموش کنید؛ گوشی رول شونده سامسونگ امسال می‌آید

ظاهرا نوع تازه‌ای از گوشی‌های منعطف در مسیر ورود به بازار قرار دارد. خود را برای دیدار با گوشی رول شونده سامسونگ آماده کنید.

سامسونگ برای رونمایی از یک گوشی منعطف کاملا جدید آماده می‌شود. درباره گلکسی زد فولد ۴ یا گلکسی زد فلیپ ۴ صحبت نمی‌کنیم؛ بلکه منظورمان، گوشی رول شونده سامسونگ است که صفحه نمایش منعطف آن به صورت کشویی بزرگ و کوچک می‌شود.

وجود سومین نوع از گوشی‌های منعطف سامسونگ با کشف چند اسم رمز (B4 ،Q4 ،N4) توسط GalaxyClub فاش شد. گمان می‌رود B4 معرف گلکسی زد فلیپ ۴ باشد؛ چرا که زد فلیپ ۳ با اسم رمز Bloom شناخته می‌شد. از آنجایی که Q3 اسم رمز گلکسی زد فولد ۳ بود؛ پس Q4 هم باید مدل جانشین آن باشد. اما N4 چطور؟ گفته می‌شود این همان گوشی منعطف مرموز است.

گوشی منعطف سامسونگ

به ادعای وب‌سایت GalaxyClub، این گوشی در مقیاس کوچک‌تری از گلکسی زد فولد و زد فلیپ ساخته خواهد شد. برای نسل نخست یک دستگاه، تصمیمی منطقی هم به نظر می‌رسد. حتما به یاد دارید که سامسونگ با نخستین نسل گلکسی فولد، به چه دردسری افتاد!

افشاگر سرشناس، IceUniverse هم به شایعات دراین‌باره واکنش نشان داده است. به ادعای او، سومین نوع از گوشی‌های منعطف سامسونگ در نیمه دوم سال جاری از راه می‌رسد؛ با نمایشگری که از دو طرف به صورت کشویی بسط پیدا می‌کند.

اگر سامسونگ روال گذشته را ادامه دهد، در تابستان امسال باید شاهد معرفی گلکسی زد فولد و زد فلیپ جدید باشیم. با این تفاصیل، بعید نیست سومین مدل هم آن‌ها را همراهی کند. یا اینکه شاید سامسونگ برای چنین محصول تازه‌ای، یک مراسم اختصاصی تدارک ببیند.

به هر حال شایعات درباره این گوشی و رقبایی چون آیفون ۱۴ پرو و گوگل پیکسل ۷، تب هیجان علاقه‌مندان را در ماه‌های آینده، بالا نگه خواهد داشت.

منبع :tomsguideمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.