تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
کد خبر : 587556

تاریخ و زمان قرعه کشی جدید ایران خودرو در آبان 1401

تاریخ و زمان قرعه کشی جدید ایران خودرو در آبان 1401

تاریخ و زمان قرعه کشی جدید ایران خودرو در آبان 1401 تاریخ و زمان قرعه کشی جدید ایران خودرو در آبان 1401 اعلام شد. در طرح فروش اخیر این خودروساز دنا پلاس، رانا پلاس، تارا، پژو 207، سورن پلاس، پژو پارس و وانت آریسان 2 به بازار عرضه شدند. گروه صنعتی ایران خودرو از روز

تاریخ و زمان قرعه کشی جدید ایران خودرو در آبان 1401

تاریخ و زمان قرعه کشی جدید ایران خودرو در آبان 1401 اعلام شد. در طرح فروش اخیر این خودروساز دنا پلاس، رانا پلاس، تارا، پژو 207، سورن پلاس، پژو پارس و وانت آریسان 2 به بازار عرضه شدند.

گروه صنعتی ایران خودرو از روز پنجشنبه 19 آبان 1401 به مدت 4 روز چند محصول خود را به بازار عرضه کرد. در طرح فروش فوق‌العاده این خودروساز چهار محصول شامل پژو پارس سال سفارشی ELX مجهز به پیشرانه XU7P، سورن پلاس، پژو 207 دستی (ویژه مادران) و وانت آریسان 2 به بازار عرضه شدند.

در طرح پیش فروش یک ساله نیز این خودروساز 5 خودرو شامل رانا پلاس، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، دنا پلاس توربوشارژ دستی با گیربکس 6 سرعته و فرمان برقی، تارا دستی و تارا اتوماتیک را به بازار عرضه کرد.

اعلام زمان قرعه کشی جدید ایران خودرو

با توجه به این که طرح‌های فروش و پیش فروش این خودروها در روز یکشنبه 22 آبان 1401 به پایان می‌رسند، این خودروساز بزرگ قصد دارد در روز چهارشنبه 25 آبان 1401 مراسم قرعه کشی برندگان این محصولات را با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار کند. اسامی برندگان نیز پس از فرایند قرعه کشی اعلام خواهد شد.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.