تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
کد خبر : 39537

تاریخ معرفی گلکسی اس ۲۱ اف ای ۵ جی مشخص شد

تاریخ معرفی گلکسی اس ۲۱ اف ای ۵ جی مشخص شد

تاریخ معرفی گلکسی اس ۲۱ اف ای ۵ جی مشخص شدپس از یک دوره باورنکردنی از سال ۲۰۲۰ که در سه ماهه دوم، سامسونگ و هواوی به طور مساوی موفق به کسب مقام اول در فروش جهانی تلفن‌های هوشمند شدند و سپس در سه ماهه چهارم اپل از این شرکت پیشی گرفت، به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته است تا در سال ۲۰۲۱ سبد محصولات گلکسی خود را تغییر دهد و استراتژی جدیدی را به وسیله بسیاری از روش‌های عالی در پیش گیرد.
از یک طرف، این شرکت اولین رویداد آنپکت خود را برای گوشی میان رده سری گلکسی‌ای در اوایل امروز برگزار کرد. این موضوع اساساً نشان می‌دهد که سامسونگ برای انتشار بیانیه فوق آماده می‌شود. این شرکت به دنبال دستیابی به اهداف بهتر است که نشان می‌دهد گلکسی‌های سطح بالا دیگر هدف اصلی سامسونگ نیست.
سامسونگ به دنبال رسیدن به اهداف بزرگ‌تر از قبل استهمانطور که می‌دانیم، شرکت سامسونگ همه ساله محصولات مختلفی را معرفی و عرضه می‌کند. با توجه به برنامه جدیدی که از سامسونگ به بیرون درز کرده است، باید شاهد معرفی محصولات آینده این شرکت که شامل لپ تاپ، تبلت، گوشی هوشمند و غیره است، باشیم.
انتظار نمی‌رود سامسونگ در نیمه دوم سال دو..

تاریخ معرفی گلکسی اس ۲۱ اف ای ۵ جی مشخص شد

پس از یک دوره باورنکردنی از سال ۲۰۲۰ که در سه ماهه دوم، سامسونگ و هواوی به طور مساوی موفق به کسب مقام اول در فروش جهانی تلفن‌های هوشمند شدند و سپس در سه ماهه چهارم اپل از این شرکت پیشی گرفت، به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته است تا در سال ۲۰۲۱ سبد محصولات گلکسی خود را تغییر دهد و استراتژی جدیدی را به وسیله بسیاری از روش‌های عالی در پیش گیرد.

از یک طرف، این شرکت اولین رویداد آنپکت خود را برای گوشی میان رده سری گلکسی‌ای در اوایل امروز برگزار کرد. این موضوع اساساً نشان می‌دهد که سامسونگ برای انتشار بیانیه فوق آماده می‌شود. این شرکت به دنبال دستیابی به اهداف بهتر است که نشان می‌دهد گلکسی‌های سطح بالا دیگر هدف اصلی سامسونگ نیست.

سامسونگ به دنبال رسیدن به اهداف بزرگ‌تر از قبل است

همانطور که می‌دانیم، شرکت سامسونگ همه ساله محصولات مختلفی را معرفی و عرضه می‌کند. با توجه به برنامه جدیدی که از سامسونگ به بیرون درز کرده است، باید شاهد معرفی محصولات آینده این شرکت که شامل لپ تاپ، تبلت، گوشی هوشمند و غیره است، باشیم.

انتظار نمی‌رود سامسونگ در نیمه دوم سال دو گوشی نوت ۲۱ را که به اندازه سه‌گانه اس ۲۱ که خیره‌کننده است، معرفی کند، اما‌امیدوار هستیم که در نیمه دوم سال که گوشی‌های زیادی شامل انواع متعدد مدل‌های مختلف عرضه می‌شود، این سری را معرفی کند. سری نوت جدید باید بسیار ارزان‌تر از گلکسی زد فلیپ ۵ جی و زد فولد ۲ ۵ جی ۲۰۲۰ باشد.

با این حال، علی رغم توجه اخیر به مواردی مانند گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ (که کاملاً شایسته این توجه هستند)، اطلاعات فاش شده در مورد برنامه تلفن‌های هوشمند آینده سامسونگ هیچ چیزی در مورد این دو گوشی بیان نکرد. ظاهرا دو دستگاه تاشو قرار است به زودی معرفی شوند. این اطلاعات را ایوان بلس با نام کاربری [email protected] فاش کرده است.

امسال حداقل دو رویداد آنپکت برگزار می‌شود

پس از آنکه پیشگامان ارزان قیمت گلکسی‌ای ۵۲ و‌ای ۷۲ توسط سامسونگ معرفی و سپس عرضه شوند، ظاهرا سامسونگ (به طور آزمایشی) قصد دارد در اوایل ماه آینده برای برخی از رایانه‌های شخصی جدید و مرموز خود نیز همین کار را انجام دهد. صادقانه بگوییم، هنوز مشخص نیست که آیا ما باید انتظار معرفی شدن لپ تاپ گلکسی کروم بوک به روز شده و یا لپ تاپ گلکسی بوک با سیستم عامل ویندوز را داشته باشیم. اما در هر صورت، تکفارس جدیدترین اطلاعات در مورد این محصولات را در اختیار شما خواهد گذاشت.

گلکسی سامسونگ

البته شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه گلکسی اس ۲۱ اف‌ای ۵ جی از محصولات اصلی آنپکت سامسونگ است که در تاریخ پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ یعنی ۱۹ آگوست معرفی می‌شود. این مخصول توجه ما را به دو دلیل جلب کرده است. اول از همه، ما از این محصول کاملاً تکان دهنده هیجان زده‌ایم، اگرچه مشخص نیست که آیا این گوشی هوشمند می‌تواند بیشترین تعادل را بین پیشرفته‌ترین فناوری و مقرون به صرفه بودن تمام گوشی‌های هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۲۰ پیدا کند.

در مرحله دوم، و شاید مهمتر از آن، گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد مدل گلکسی اس ۲۱ اف‌ای بدون شک ارزان را در مقابل سری معمول گلکسی نوت قرار دهد. این موضوع این واقعیت را نشان می‌دهد که این تلفن همراه ممکن است بزرگتر از آنچه که قبلاً در مورد آن تصور می‌کردیم، باشد.

البته از نظر مشخصات و ویژگی‌ها، تاریخ فوق الذکر هنوز مشخص نشده است و در زمان نوشتن این مقاله، ما اطلاعات کمی در مورد گلکسی اس ۲۱ اف‌ای ۵ جی در اختیار داریم. به عنوان مثال، این دستگاه در نسخه‌های ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی و همچنین رنگ‌های سفید، خاکستری یا نقره‌ای، صورتی و بنفش در دسترس خواهد بود.

دستگاه‌های ۵ جی ارزان قیمت گلکسی سامسونگ به زودی به بازار عرضه خواهند شد

گلکسی‌ای ۳۲، ‌ای ۴۲، ‌ای ۵۲ و‌ای ۷۲ که از ۵ جی پشتیبانی می‌کنند. اگر این موضوع درست باشد، چه اتفاقی می‌افتد؟ چون باید گلکسی‌ای ۲۲ ۵ جی ارزان‌ترین مدلی باشد که از فناوری شبکه ۵ جی پشتیبانی می‌کند. پیش بینی قیمت این مدل پایین رده دشوار است، زیرا قیمت‌ای ۳۲ ۵ جی در بازار گوشی‌های هوشمند با کمتر از ۳۰۰ یورو آغاز می‌شود. آیا قرار است با قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار آمریکا وارد بازار سطح ۵ جی شویم؟ بدیهی است که این موضوع را زمانی در ماه جولای کشف خواهیم کرد، اما متأسفانه، فکر نمی‌کنیم سامسونگ برنامه‌ای برای عرضه این محصول در ایالات متحده داشته باشد.

در مورد میان رده گلکسی تب اس ۷ لایت، شاید اینطور نباشد. همچنین قرار است این محصول اولین بار در ماه جولای رونمایی شود. این محصول نیز صفحه نمایش بزرگ، قدرت پردازشی قوی به وسیله تراشه اسنپدراگون ۷۵۰، ۴ گیگابایت رم و بله، حتی پشتیبانی ۵ جی اختیاری را نیز ارائه می‌دهد.

در مورد گلکسی تب اس ۷ لایت و لایت اس ۵‌ای سال گذشته، گلکسی تب اس ۷ لایت مطمئناً تابستان امسال در ایالات متحده در دسترس خواهد بود، اگرچه سامسونگ همیشه این فرصت را دارد که مدل‌هایی را به بازار عرضه کند که از ۵ جی پشتیبانی می‌کنند. اما این شرکت فقط در بازار‌های خاص خارج از آمریکای شمالی این محصولات را عرضه می‌کند.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع بدانید، باید گفت که این تقریباً بخشی از نقشه راه آینده شرکت سامسونگ است. بنابراین احتمالاً نباید درباره همه نام‌های موجود در این لیست، از گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ تا گلکسی تب اس ۸، اس ۸ پلاس، نتیجه قطعی بگیرید، مگر اینکه برنامه‌ریزی شود که این دستگاه‌ها پس از پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ یعنی ۱۹ آگوست معرفی و سپس عرضه شوند. این موضوع بعید است، اما کاملاً غیرممکن نیست.

منبع: PhoneArena

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.