تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
کد خبر : 67034

تاریخ عرضه گلکسی A53 و گلکسی A73 سامسونگ مشخص شد

تاریخ عرضه گلکسی A53 و گلکسی A73 سامسونگ مشخص شد

تاریخ عرضه گلکسی A53 و گلکسی A73 سامسونگ مشخص شددر کنار سری گلکسی S22، گوشی‌های میان‌رده گلکسی A53 و گلکسی A73 نیز جزو مورد انتظارترین محصولات سامسونگ هستند. اگر شما منتظر این دو مدل هستید، حالا زمان ..

تاریخ عرضه گلکسی A53 و گلکسی A73 سامسونگ مشخص شد

در کنار سری گلکسی S22، گوشی‌های میان‌رده گلکسی A53 و گلکسی A73 نیز جزو مورد انتظارترین محصولات سامسونگ هستند. اگر شما منتظر این دو مدل هستید، حالا زمان معرفی آن‌ها فاش شده است.

گوشی‌های گلکسی A53 و گلکسی A73 جزو میان‌رده‌های سامسونگ هستند. با توجه به فروش بسیار بالای نسل‌های قبلی این دو مدل، انتظار داریم دو گوشی جدید سامسونگ هم بتوانند جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های سال شوند. حالا در کنار مشخصات گوشی گلکسی A53 سامسونگ، زمان معرفی این مدل و برادر قدرتمندش نیز رسانه‌ای شده است.

مشخصات و زمان عرضه گلکسی A53 و A73

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند سامسونگ میان‌رده گلکسی ای ۵۳ را در ماه مارس (اواسط اسفند ماه تا اواسط فروردین ماه) معرفی خواهد کرد. این گوشی به نمایشگری ۱۲۰ هرتزی از نوع سوپر امولد مجهز خواهد شد. این صفحه نمایش ۶.۵ اینچی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را با استفاده از طراحی موسوم به حفره‌ای در خود جای خواهد داد. دوربین اصلی این گوشی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین قلب تپنده گلکسی A53 سامسونگ اگزینوس ۱۲۰۰ و باتری این گوشی نیز ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

با این که انتظار داشتیم سامسونگ این دو میان‌رده را همزمان معرفی کند اما آخرین گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد کره‌ای‌ها گلکسی A73 را یک ماه پس از گلکسی ای ۵۳ معرفی خواهد کرد. این گوشی به نمایشگری ۶.۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است. این نمایشگر سوپر امولد از رزولوشن فول اچ دی پلاس پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ گلکسی A53 5G

گلکسی ای ۷۳ از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۷۵۰G بهره خواهد برد که می‌تواند عملکرد قابل قبول این گوشی سامسونگ را ضمانت کند. ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز به ذخیره‌سازی اطلاعات کاربران و اجرای برنامه‌ها کمک خواهند کرد. گلکسی A73 با اندروید ۱۲، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به دست خریداران خواهد رسید.

اطلاعات کامل و تصاویر باکیفیت گلکسی A53 سامسونگ نیز چندی پیش به صورت کامل منتشر شده بود که می‌توانید در اینجا مشاهده کنید. گلکسی A53 و A73 سامسونگ می‌توانند با توجه به مشخصاتشان، یکی از برترین میان‌رده‌های بازار باشند. اگر می‌خواهید سال آینده یک میان‌رده سامسونگی بخرید، بهتر است این دو گوشی را نیز که اوایل سال ۱۴۰۱ روانه بازار می‌شوند را زیر نظر بگیرید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.