تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۳:۰۳
کد خبر : 72764

تاریخ عرضه و برخی مشخصات سری گوشی های هواوی نوا ۱۰ منتشر شد

تاریخ عرضه و برخی مشخصات سری گوشی های هواوی نوا ۱۰ منتشر شد

تاریخ عرضه و برخی مشخصات سری گوشی های هواوی نوا ۱۰ منتشر شدطبق آخرین شایعات، هواوی نوا ۱۰ – Nova 10 به زودی در دو نسخه با پردازنده‌های مختلف که ساخت کوالکام هستند، عرضه خواهد شد.
هواوی در حال کار بر ر..

تاریخ عرضه و برخی مشخصات سری گوشی های هواوی نوا ۱۰ منتشر شد

طبق آخرین شایعات، هواوی نوا ۱۰ – Nova 10 به زودی در دو نسخه با پردازنده‌های مختلف که ساخت کوالکام هستند، عرضه خواهد شد.

هواوی در حال کار بر روی عرضه نسل بعدی گوشی‌های سری نوا است. طبق آخرین شایعات، سری نوا ۱۰ نیز از تراشه‌ای مشابه با نوا ۹ استفاده خواهد کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که یک گزینه جدید به این نسل اضافه خواهد شد. طبق گزارش‌های به‌ دست رسیده از چین، ادعا شده که سری نوا ۱۰ هواوی در دو نسخه با پردازنده‌های اسنپدراگون ۷۷۸G و اسنپدراگون ۷ نسل ۱ عرضه خواهد شد. در ادامه این گزارش به احتمال عرضه یک نسخه با قابی خاص و تاریخ ورود این سری در ماه ژوئن سال جاری اشاره شده است.

تاریخ عرضه و برخی مشخصات سری گوشی های هواوی نوا 10 منتشر شد

هواوی نوا ۹ پرو

در حال حاضر، با توجه به اینکه Nova 10 تنها در نسخه ۵G عرضه خواهد شد، احتمال استفاده از تراشه‌ دایمنسیتی در این محصول بعید به‌نظر می‌رسد. هم‌چنین در این سری، نرم‌افزار و مجموعه دوربین‌های استفاده شده نیز ارتقا یافته است.

پیش‌تر در سال گذشته، هواوی از سری نوا ۹ پرو رونمایی کرده بود. این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G مجهز است و از شارژ فوق‌سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. طبق ادعای شرکت، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری آن در مدت ۲۰ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. نمایشگر دستگاه نیز به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز بوده و از لنزهای دوگانه ۳۲ مگاپیکسلی برای ضبط ولاگ استفاده می‌کند.

منبع :gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.