تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
کد خبر : 70221

تاریخ عرضه، تصاویر و مشخصات سامسونگ گلکسی M53 فاش شد

تاریخ عرضه، تصاویر و مشخصات سامسونگ گلکسی M53 فاش شد

تاریخ عرضه، تصاویر و مشخصات سامسونگ گلکسی M53 فاش شدبا وجود فاصله چند روزه تا رونمایی، تصاویر و مشخصات سامسونگ گلکسی M53 به بیرون درز کرد. این گوشی، روز دهم فروردین در ویتنام معرفی خواهد شد.
سامسونگ خ..

تاریخ عرضه، تصاویر و مشخصات سامسونگ گلکسی M53 فاش شد

با وجود فاصله چند روزه تا رونمایی، تصاویر و مشخصات سامسونگ گلکسی M53 به بیرون درز کرد. این گوشی، روز دهم فروردین در ویتنام معرفی خواهد شد.

سامسونگ خود را برای معرفی رسمی گلکسی M53 آماده می‌کند؛ گوشی هوشمندی با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک، مشخصات اپتیک قابل توجه، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و فست شارژ ۲۵ وات. البته انتظار وجود شارژر درون جعبه دستگاه را نداشته باشید.

مشخصات سامسونگ گلکسی M53
مشخصات سامسونگ گلکسی M53

برای نمایش محتوا، این گوشی به یک پنل سوپر آمولد ۶.۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز تجهیز شده که با ناچ قطره‌ای از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

خبر خوب اینکه سنسور اصلی گلکسی ام ۵۳ به ۱۰۸ مگاپیکسلی ارتقا یافته است. دوربین اصلی گوشی، با دوربین‌های فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. سیستم عامل آن هم باید اندروید ۱۲ با One UI 4.1 باشد.

انتظار می‌رود گلکسی M33 5G نیز همان دهم فروردین در ویتنام معرفی شود. پیش‌تر شاهد رونمایی از نسخه LTE این گوشی بودیم؛ باید دید نسخه جدید با چه تغییراتی از راه می‌رسد.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.